eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wraz z nadzorem autorskim na modernizację rowu B-9

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-23

Wrocław: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wraz z nadzorem autorskim na modernizację rowu B-9
Numer ogłoszenia: 115156 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74496 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wraz z nadzorem autorskim na modernizację rowu B-9.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy prac projektowych określa opracowanie pn. Koncepcja gospodarki wodami opadowymi rowu B-9 we Wrocławiu wraz z uzupełnieniem będąca załącznikiem do specyfikacji. Opracowaniu podlega wariant IA wskazanej koncepcji z lokalizacją zbiornika retencyjnego w km 1+500. 2. Wymagane elementy dokumentacji 1) Prace przedprojektowe: a) ocena wpływu inwestycji na środowisko przyrodnicze, b) pomiary geodezyjne z mapą do celów projektowych w skali 1: 500 - 1 egz., c) dokumentacja geotechniczna gruntu w miejscach projektowanych budowli hydrotechnicznych - 5 egz., d) inwentaryzacja dendrologiczna - 5 egz., e) uzyskanie wszystkich niezbędnych do projektowania wytycznych i warunków. 2) Prace projektowe: a) projekt budowlany - 5 egz., b) projekt wykonawczy - 5 egz., c) projekt organizacji zaplecza i placu budowy- 5 egz., d) projekt organizacji ruchu zastępczego - 5 egz., e) inne nie wymienione wyżej opracowania niezbędne dla kompletności dokumentacji - 2 egz. 3) Dokumentacje formalno-prawne: a) raport wpływu inwestycji na środowisko przyrodnicze - 2 egz., b) operat wodnoprawny - 2 egz. 4) Opracowania kosztowe sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami: a) przedmiar robót - 5 egz., b) kosztorys inwestorski - 2 egz. (wskazany program NORMA lub równoważny). 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 5 egz. 6) Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę. 7) Uzyskanie wszystkich innych pozwoleń, opinii i uzgodnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Dokumentację należy sporządzić również w wersji elektronicznej w formacie PDF. Elementy dokumentacji takie jak: decyzje, uzgodnienia, itp. należy zeskanować i zapisać w formacie PDF. 3. Zasady realizacji nadzoru autorskiego: 1) Umowa na nadzór autorski zostanie zawarta z Wykonawcą w momencie przystąpienia do realizacji budowy, nie później niż do terminu zakończenia rękojmi na wykonanie dokumentacji projektowej. 2) Wykonawca zapewni pełnienie nadzoru autorskiego przez uprawnionych projektantów, zgodnie z wymogami prawa budowlanego. 3) Zamawiający ustala koszt ryczałtowy nadzoru autorskiego na kwotę w wysokości 10% wartości prac projektowych brutto. 4) Nadzór autorski będzie pełniony do zakończenia robót budowlanych na pisemne lub telefoniczne wezwanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru, przy czym wezwanie lub zawiadomienie telefoniczne powinno być przesłane na 3 dni robocze przed terminem spotkania na budowie. 5) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wszelkich ustaleń i wyjaśnień związanych z nadzorem autorskim w formie pisemnej (faks), w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania na nadzór. 6) Pobyt upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy na budowie uznany zostanie za nadzór autorski, jeżeli odbędzie się z inicjatywy Zamawiającego i nie będzie dotyczył usunięcia wad dokumentacji. 7) Opracowania wynikające z poprawiania błędów i uzupełniania o oczywiste braki w dokumentacji wykonawczej, stanowiącej podstawę do realizacji robót, a których brak stwierdzono w czasie realizacji robót Wykonawca wykona nieodpłatnie. 8) Zamawiającemu będą przysługiwać kary umowne za zwłokę Wykonawcy w przystąpieniu do czynności pełnienia nadzoru autorskiego w wysokości 50 zł za każdy dzień zwłoki. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: 1) Przed przystąpieniem do przygotowania oferty zapoznanie się z obiektem w terenie. 2) Wykonanie przedmiotu umowy z dołożeniem należytej staranności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 3) Stosowanie w projekcie wyłącznie materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy. 4) Konsultowanie na bieżąco dokumentacji z Zamawiającym. 5) Udzielanie wyjaśnień na zapytania dotyczące dokumentacji projektowej w czasie prowadzonej przez Zamawiającego procedury przetargowej na wykonanie robót. 6) Niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu zaistnienia istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega jednak, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiąże się w umowie (wzór umowy - zał. nr 7). 7) Wykorzystanie wszystkich dostępnych materiałów i informacji. 5. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) Przekazania Wykonawcy istotnych do wykonania przedmiotu zamówienia informacji i materiałów będących w posiadaniu Zamawiającego. 2) Udzielania Wykonawcy odpowiedzi na formalne pisemne wystąpienie w terminie 5 -ciu dni liczonych od dnia otrzymania wystąpienia. 3) Współdziałania w celu zrealizowania przedmiotu umowy spełniającego cele określone w umowie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00 - 74.23.22.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WTU Sp. z o. o., ul. Karkonoska 10, 53-015 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 410000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 267180,00

  • Oferta z najniższą ceną: 267180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 389180,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.