eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Kompleksowe utrzymanie w czystości budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej - Damrota z podziałem na zadaniazadanie nr 1 usługa sprzątania budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej - Damrota, zadanie nr 2 usługa mycia stol

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-21

Katowice: Kompleksowe utrzymanie w czystości budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej - Damrota z podziałem na zadania: zadanie nr 1 usługa sprzątania budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej - Damrota, zadanie nr 2 usługa mycia stolarki okiennej i przeszkleń w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej - Damrota
Numer ogłoszenia: 115142 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Katowicach , ul. Andrzeja 16/18, 40-957 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6070206, faks 032 6070207.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie w czystości budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej - Damrota z podziałem na zadania: zadanie nr 1 usługa sprzątania budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej - Damrota, zadanie nr 2 usługa mycia stolarki okiennej i przeszkleń w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej - Damrota.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe utrzymanie w czystości budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej - Damrota z podziałem na zadania: zadanie nr 1 usługa sprzątania budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej - Damrota, zadanie nr 2 usługa mycia stolarki okiennej i przeszkleń w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej - Damrota.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - składając ofertę na wykonanie zadania nr 1 - 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). - składając ofertę na wykonanie zadania nr 2 - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 28.04.2009r. do godz. 13.30. 3. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek zamawiającego na konto podane w punkcie I SIWZ z adnotacją: Wadium - nr sprawy: OG 23-231-151/08, zadanie nr 1 lub 2 j.w. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe zamawiającego. 5. Wadium wniesione w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 28.04.2009r. do godz. 13.30 w siedzibie zamawiającego, adres jak w pkt. I SIWZ w KASIE Sądu Okręgowego - I piętro. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP. 7. W przypadku wniesienia protestu po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu. O zawieszeniu biegu terminu związania ofertą zamawiający informuje niezwłocznie wykonawców, którzy złożyli oferty. 8. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, po ostatecznym rozstrzygnięciu protestu. 9. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP tj. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) dla zadanie nr 1 w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej: jedną usługę sprzątania odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, trwającą minimum 6 kolejnych miesięcy, na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. brutto każda, b) dla zadanie nr 2 w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej: dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, mycia okien w budynkach wielko-powierzchniowych o wysokości min. 20m z wykorzystaniem technik alpinistycznych lub technologii wysokościowych, na kwotę co najmniej 30.000,00 zł. brutto każda. 3. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.3 ustawy PZP tj. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł dla każdego zadania odrębnie. 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wg kryterium: spełnia/ nie spełnia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 4 każdy z Wykonawców (uczestnik konsorcjum) musi spełniać oddzielnie. Warunki wymienione w pkt. 1-3 mogą być spełnione łącznie. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy PZP wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie złożyli wymaganych dokumentów, potwierdzających spełnienie tych warunków. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowy w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wymagane dokumenty 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki); 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1-2 ustawy PZP (treść oświadczenia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ); 6. Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP (treść oświadczenia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ); 7. Dla zadania nr 1 - Wykaz wykonanych lub wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi sprzątania, trwająca minimum 6 kolejnych miesięcy, na kwotę co najmniej 100.000,00 zł brutto każda z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6a do SIWZ). 8. Dla zadania nr 2 - Wykaz wykonanych lub wykonywanych należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług mycia okien z wykorzystaniem technik alpinistycznych lub technologii wysokościowych, budynków wielko-powierzchniowych o wysokości min. 20m, na kwotę co najmniej 30.000,00 zł brutto każda z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie wraz z prezentacją proponowanych i wykorzystywanych technologii mycia wysokościowego. (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6b do SIWZ). 9. Wykaz wskazanych części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom - dla każdego zadania odrębnie (załącznik nr 7 do SIWZ). 10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł - dla każdego zadania Wykonawca winien się legitymować odrębną polisą na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00zł. 11. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, dokument wymieniony w punktach od 1 do 5 musi być złożony przez każdego uczestnika konsorcjum oddzielnie. Konsorcjum musi ustanowić pełnomocnika do kontaktów z Zamawiającym. B. Forma potwierdzeń 1. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym lub poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH 40-957 Katowice ul. Andrzeja 16/18 pokój 6a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 13:30, miejsce: SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH 40-957 Katowice ul. Andrzeja 16/18 pokój 19a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Usługa sprzątania budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej/Damrota;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Usługa sprzątania budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej/Damrota;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Usługa mycia stolarki okiennej i przeszkleń w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej/Damrota;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Usługa mycia stolarki okiennej i przeszkleń w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej/Damrota;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.