eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Przebudowa ulicy Kolegiackiej, Kujawskiej i Wiejskiej w Kruszwicy-I etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-20

Kruszwica: Przebudowa ulicy Kolegiackiej, Kujawskiej i Wiejskiej w Kruszwicy-I etap
Numer ogłoszenia: 115063 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176396 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Kruszwicy, ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3515010, faks 052 3516021.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Kolegiackiej, Kujawskiej i Wiejskiej w Kruszwicy-I etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ulicy Kolegiackiej Kujawskiej 2.Zamówienie obejmuje wykonanie : ETAP I - Przebudowa ulicy Kujawskiej na odcinku 0+000-0+292=292 mb Przebudowa ulicy Kolegiackiej na odcinku od 0+045, od 0+298 zakres robót przechodzi na skrzyżowaniu w ul. Wiejską , łączna długość przebudowywanej ulicy wynosi 308 mb ( Dotyczy przebudowy w technologii mineralno-bitumicznej). Razem łączna długość przebudowywanego odcinka ul. Kujawskie i ul. Kolegiackiej ( z fragmentem ul. Wiejskiej) wynosi 600 mb. 3.Zakres robót dotyczących przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej(stanowiące załączniki do SIWZ), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych(załącznik nr 1 )oraz przedmiarach robót stanowiących ( załącznik nr 2) integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy, dodatkowy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zakres przebudowy ul. Kolegiackiej i ul. Kujawskiej określony jest w załączniku graficznym nr 3. Projekty budowlane dotyczą całego zadania natomiast zakres do wykonania określony jest powyżej i stanowi etap I planowanej inwestycji. Wykonawca musi również uwzględnić zmiany do projektu budowlanego w zakresie budowy dwóch dodatkowych zjazdów z kostki betonowej na działki nr 82/4 i 142. stanowiące załącznik nr 4. 4.Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania jej przy realizacji zadania, zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm., Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. 2003 nr 220 poz. 2181) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. 2003 nr 177 poz. 1729) Rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31. lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych. (Dz.U.2002 nr 170 poz.1393). Wykonawca ma obowiązek imiennego wyznaczenia kierownika budowy i zgłoszenia go do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego 5.SIWZ udostępniona jest na stronie internetowej www.bip.kruszwica.gmina.pl, w siedzibie Zamawiającego pok. nr 28 ul. Nadgoplańska 4 , 88-150 Kruszwica (do wglądu) lub odpłatnie na wniosek Wykonawcy. 6.Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia miejsca prowadzonych prac w sposób określony we wzorze umowy. 7.Wykonawca musi posiadać polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas trwania umowy. 8. W pozycjach, w których opis przedmiotu lub przedmiar zamówienia zawiera nazwę, można stosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcjonalno-użytkowe co przedmioty wymienione w opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę przy pomocy podwykonawcy/ów. Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie tą część przedmiotu zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/om. Przed zawarciem umów z podwykonawcą/ami Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia wszelkich informacji Zamawiającemu dotyczących podwykonawcy/ów. 10.Zobowiązuje się Wykonawców do przeprowadzenia szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobą wyznaczoną w SIWZ w sprawach merytorycznych. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia minimum trzyletniej gwarancji jakości za wykonany przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania go do użytku. 12.Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów pierwszego gatunku, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji technicznej. Materiały użyte przy realizacji zamówienia powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających Polskiej Normie oraz innym określonym w dokumentacji. Wykonawca ma obowiązek posiadać, w stosunku do użytych materiałów, dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 13.Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi.(DZ.U. z 2003r Nr 120 poz. 1126), w tym względzie kierownik budowy opracowuje plan BIOZ. 14.Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. 15.Zamawiający przewiduje rozliczenie końcowe po wykonaniu całości robót stanowiących przedmiot zamówienia. Całkowite rozliczenie za wykonane roboty objęte umową nastąpi w oparciu o fakturę końcową, wystawioną na podstawie protokółu odbioru końcowego faktycznie wykonanych robót objętych niniejszym zamówieniem i spełniających warunki jego przeznaczenia. Protokół odbioru końcowego dotyczy całego zakresu zadania inwestycyjnego. Cena wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie jest ceną ostateczną i nie może podlegać zmianą. Cena oferty stanowi indywidualne ryzyko Wykonawcy. Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek i będzie spełniał warunki jego przeznaczenia. Zadanie będące przedmiotem zamówienia będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 1 - Rozwój infrastruktury technicznej Działanie 1.1. Infrastruktura drogowa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 802941.12 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie będące przedmiotem zamówienia będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 1 - Rozwój infrastruktury technicznej Działanie 1.1. Infrastruktura drogowa.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INODROG Przedsiębiorstwo Robót Drogowych sp. z o.o. w Inowrocławiu, ul. Budowlana 38, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 802941.12
  • Oferta z najniższą ceną: 802941.12 oferta z najwyższą ceną: 903844.29
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.