eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa asortymentu do laboratorium Spec. Psych ZOZ w Łodzi - część I- Immunochemia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-17

Łódź: Dostawa asortymentu do laboratorium Spec. Psych ZOZ w Łodzi - część I- Immunochemia
Numer ogłoszenia: 114925 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa asortymentu do laboratorium Spec. Psych ZOZ w Łodzi - część I- Immunochemia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa asortymentu do laboratorium Spec. Psych ZOZ w Łodzi .Zamawiający podzielił główne postępowanie na III części z których każda część stanowi odrębne postępowanie przetargowe Przedmiotowe postępowanie dotyczy CZĘŚCI I- Immunochemia . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu nr 2,3,4,5,6,7,i 8 do SIWZ oraz projekcie umowy- stanowiącym Formularz nr 14 do SIWZ . Oferta musi zawierać całość przedmiotu zamówienia . Wykonawca winien złożyć ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. Zamawiający nie przewiduje skorzystania z zamówień uzupełniających. Wymagany termin realizacji zamówienia : 12 miesięcy od daty licząc od dnia 09.07.2013 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena warunku na zasadzie spełnia- nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał - wykonuje minimum dwie usługi polegające na dzierżawie analizatora immunochemicznego wraz z dostawą niezbędnego asortymentu immunochemicznego z potwierdzeniem ,że dostawy te zostały wykonane należycie. W tym zakresie Zamawiający wymaga przedłożenia : Wykazu dostaw z okresu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, że w tym okresie wykonał - wykonuje - wzór stanowi For. nr 11 do SIWZ na minimum dwie usługi polegające na dzierżawie analizatora immunochemicznego wraz z dostawą asortymentu immunochemicznego, wraz z potwierdzeniami że wskazane dostawy zostały wykonane należycie - referencje, listy polecające. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga przedłożenia : a. wykazu sprzętu b. oświadczenia ,że oferowany aparat oraz asortyment posiada deklaracje zgodności , certyfikat CE świadczący o dopuszczeniu wyrobu do obrotu w placówkach medycznych na terenie RP. Ocena warunku na zasadzie spełnia- nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia , że osoby i podmioty które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane prawem kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Ocena warunku na zasadzie spełnia- nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający wymaga przedłożenia Oświadczenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz, że posiada aktualne  ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz zobowiązuje się utrzymać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej przez cały okres obowiązywania umowy objętej przedmiotem niniejszego zamówienia W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy wymóg musi być spełniony co najmniej przez jednego z nich. Ocena warunku na zasadzie spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - oświadczenie Wykonawcy z art. 44 i 22 ust 1 Ustawy Pzp - oświadczenie , że nie należy do grupy kapitałowej lub w przypadku gdy należy, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.o ochronie konkurencji i konsumentów - oświadczenie iż wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego i Urzędu Skarbowego Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa oświadczenie potwierdzające , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz , że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi zawierać: 1. Formularz Oferty - wzór stanowi Formularz Nr 1. 2. Formularze asortymentowo- cenowe -wzory stanowią Formularze 2,3,4,5,6,7 3. Dokument potwierdzający uprawnienia do reprezentacji Wykonawców dla osoby- osób podpisujących ofertę lub udzielających pełnomocnictwa oraz Pełnomocnictwo-Pełnomocnictwa dla osoby- osób podpisujących ofertę w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika. 4. Dokumenty i oświadczenia określone w pkt 7 SIWZ 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem - np. wypełniony Formularz Nr 13. 6. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony np. - Formularz Nr 12 z wykazem zakresu usług zlecanych Podwykonawcom. 7. Parafowany Wzór umowy- Formularz Nr 14 8. Formularze Nr 2-8

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spec. Psych. ZOZ, ul. Aleksandrowska 159, pok.50 , I piętro, , bud. Adm A..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Spec. Psych. ZOZ, ul. Aleksandrowska 159, pok., II piętro, sekretariat, bud. Adm A,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.