eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Budowa drogi gminnej wraz z przepustem na potoku Błotnia km. 2 +308 w Wierzawicach- część nr 1, Budowa kładki dla pieszych przez potok Błotnia w miejscowości Biedaczów- część nr 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-17

Leżajsk: Budowa drogi gminnej wraz z przepustem na potoku Błotnia km. 2 +308 w Wierzawicach- część nr 1, Budowa kładki dla pieszych przez potok Błotnia w miejscowości Biedaczów- część nr 2
Numer ogłoszenia: 11485 - 2014; data zamieszczenia: 17.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leżajsk , ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 240 62 00, faks 017 240 62 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lezajsk.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej wraz z przepustem na potoku Błotnia km. 2 +308 w Wierzawicach- część nr 1, Budowa kładki dla pieszych przez potok Błotnia w miejscowości Biedaczów- część nr 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Część nr 1: Budowa drogi gminnej wraz z przepustem na potoku Błotnia km. 2+308 w Wierzawicach. Zakres robót polega na budowie drogi wewnętrznej o szerokości jezdni 5m oraz przepustu żelbetowego o przekroju skrzyniowym 5,50m x 2,50m na potoku Błotnia wraz z częściowym umocnieniem dna i skarp potoku na wlocie i wylocie płytami ażurowymi grubości 10cm tj. 10m na wlocie i 15m na wylocie. Odwodnienie drogi wraz z przepustem z wód opadowych i roztopowych poprzez projektowany ściek z elementów betonowych z wpustem do kraty ściekowej oraz na skarpę z odprowadzeniem wód do potoku Błotnia. 1. Roboty budowlane polegają na: a) wytyczeniu trasy, rozebraniu istniejącego brodu z płyt drogowych b) wykonanie wykopów wraz z fundamentami z kruszywa łamanego wzmocnionego georusztem o sztywnych węzłach c) wykonanie żelbetowego przepustu skrzyniowego wraz ze ściankami czołowymi oraz zasypka obiektu d) umocnienie skarp i dna cieku płytami ażurowymi gr 10cm e) budowa nawierzchni z betonu asfaltowego - 4cm warstwa ścieralna z BA AC 11S - 4cm warstwa wiążąca z BA AC 11W - 20cm warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej 0/31 - 10cm warstwa mrozoodporna z mieszanki niezwiązanej 0/63 ułożona na geotkaninie separacyjnej f) budowa dojazdów do przepustu wraz z odwodnieniem jezdni i poboczy 2. W wycenie należy uwzględnić odmulenie potoku Błotnia w rejonie budowanego obiektu na długości 33,5 m do projektowanego poziomu odmulenia wg rysunku (na rysunku jest zapis poziomu przyszłościowego odmulenia cieku). 3. W wycenie nie należy wyceniać palisady ze słupków drewnianych o śr.12-14 cm montowanych przed gurtem betonowym zabezpieczającym płyty ażurowe na początku i końcu umocnienia, ponieważ należy uwzględnić odmulenie potoku. Część nr 2: Budowa kładki dla pieszych przez potok Błotnia w miejscowości Biedaczów. Zakres robót polega na budowie kładki o długości 20,32m i szerokości 2,40m wraz z dojściami o długości 75m.Kładka ma być jednonawową rama bezprzegubową , konstrukcja ma być wykonana jako konstrukcja stalowa zespolona z żelbetową płytą pomostu wykonana z betonu B30. a) Zakres prac obejmujący budowę kładki tj: - prace przygotowawcze tj. oznakowanie robót i ruchu na drodze wojewódzkiej nr 877 - roboty fundamentowe - budowa przyczółków żelbetowych - montaż stalowej konstrukcji niosącej w formie rusztu stalowego oraz betonowanie płyty pomostu - wykonanie zasypki za przyczółkami oraz nasypów korpusu chodnika dla pieszych, umocnienie skarp - roboty umocnieniowe potoku Błotnia - roboty drogowe i wykończeniowe na dojściach do kładki - roboty wykończeniowe, porządkowe b) Zakres prac obejmujący budowę dojść - chodnika do kładki o szerokości 2,40m. Konstrukcję chodnika zaprojektowano z kostki betonowej gr. 6cm ograniczonego obrzeżami 30x8. Część chodnika wg. układu: - kostka wibroprasowana grubości 6cm - podsypka cementowo - piaskowa grubości 5cm (1:4) - podbudowa z kruszywa naturalnego grubości 15cm - nasyp na części z gruntu niewysadzinowego - podłoże G1 - półmaterac z kruszywa naturalnego, geosiatki i geowłókniny separacyjne Część chodnika o długości 51 m wg. układu : - kostka wibroprasowana grubości 6cm - podsypka cementowo - piaskowa grubości 5cm (1:4) - podbudowa z kruszywa naturalnego grubości 15cm Na części dojścia należy uwzględnić nasyp a na części tylko samo korytowanie pod warstwy konstrukcyjne c) Odcinkowe ubezpieczenie potoku Błotnia wynosi około 30m po obu stronach kładki i obejmuje wykonanie podwójnego płotka faszynowego z wypełnieniem kamieniem oraz ziemne kształtowanie skarp z darniowaniem. Zamówienie jest podzielone na 2 części zgodnie z pkt 19 siwz. Szczegółowy zakres robót określa: 1) Dokumentacja projektowa. 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 3) Przedmiary robót. 4.4 Określone w dokumentacji projektowej, STWiOR materiały podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dokładny zakres zadania oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót przedstawia dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy pełni funkcję pomocniczą. Dokładny zakres zadania oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót przedstawia dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy w/w dokumentami, w pierwszej kolejności należy uwzględniać rozwiązania zawarte w dokumentacji projektowej. Przedmiary dołączone do niniejszej specyfikacji stanowią wyłącznie funkcję pomocniczą. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia (art. 632 k.c.). Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i obowiązującymi warunkami technicznymi. Obiekt w chwili odbioru musi nadawać się do użytkowania w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do pozwolenia na użytkowanie (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, zestawienie certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały). Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje realizacje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-0, 45.23.32.53-0, 45.23.31.20-0, 45.22.11.11-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : Część numer 1- 16 500,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy pięćset złotych). Część numer 2- 6 300,00 PLN (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych). W sytuacji gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na obydwie części, wadia podlegają sumowaniu. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Bank Pekao SA I O. w Leżajsku nr 45 1240 2630 1111 0000 3637 1846 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia Wykonawcy (art. 24 ust. 2 pkt 2 uPzp). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej Wadium - część numer oraz włożyć do koperty zewnętrznej . Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­ odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­ musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­ zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności (np.: przesłania wezwania za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ), jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzania spełniania tego warunku Wykonawca wykaże wykonanie: a) część I- co najmniej dwóch obiektów inżynierskich (obiekt mostowy, przepust, tunel), o wartości brutto co najmniej 200 tys. złotych każdy lub jednego o wartości brutto co najmniej 400 tys. złotych b) część II- co najmniej jednego obiektu inżynieri (obiekt mostowy, przepust, tunel), o wartości brutto co najmniej 200 tys. złotych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót (tj.: wskazanych powyżej), określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia tj.: Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wg załącznika nr 6 do siwz).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty 2) kosztorys ofertowy 3) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu 4) wypełniony formularz o zakresie prac wykonywanych przez podwykonawców (jeżeli dotyczy) 5) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie ( jeśli dotyczy) 6) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji ich potencjału technicznego, kadrowego lub finansowego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach określonych we wzorze umowy, będącym załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wg załącznika nr 8 do siwz), Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpią istotne okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć, a które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. Mogą być to: - działanie siły wyższej, ­ niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu, silny wiatr, powodzie, niskie temperatury) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy lub uniemożliwiające wykonywanie prac zgodnie z założoną technologią wykonania robót; Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian w umowie jest wniosek o zmianę umowy (zawarcie aneksu) złożony przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie w/w okoliczności poprzez przedłożenie stosownych ekspertyz, opinii, itp. Wszelkie istotne zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający z własnej inicjatywy może wystąpić do Wykonawcy z wnioskiem o sporządzenie aneksu do umowy w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w pkt 17.2 siwz. Wprowadzenie zmian nieistotnych w umowie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego uzasadnienie. Konsekwencją zmiany umowy (aneksowania) może być w szczególności zmiana terminu zakończenia realizacji poszczególnych etapów, zmiana terminu płatności, zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego, wydłużenie terminów obowiązywania gwarancji złożonych tytułem zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W sytuacji zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług nie wpłynie to na zwiększenie kwoty określonej w umowie. Cena brutto określona w formularzu ofertowym pozostaje bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lezajsk.ug.gov.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Leżajsku, ul. Opalińskiego 2 37-300 Leżajsk pok.42.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Leżajsku, ul. Opalińskiego 2 37-300 Leżajsk, Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa drogi gminnej wraz z przepustem na potoku Błotnia km. 2+308 w Wierzawicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót polega na budowie drogi wewnętrznej o szerokości jezdni 5m oraz przepustu żelbetowego o przekroju skrzyniowym 5,50m x 2,50m na potoku Błotnia wraz z częściowym umocnieniem dna i skarp potoku na wlocie i wylocie płytami ażurowymi grubości 10cm tj. 10m na wlocie i 15m na wylocie. Odwodnienie drogi wraz z przepustem z wód opadowych i roztopowych poprzez projektowany ściek z elementów betonowych z wpustem do kraty ściekowej oraz na skarpę z odprowadzeniem wód do potoku Błotnia. 1. Roboty budowlane polegają na: a) wytyczeniu trasy, rozebraniu istniejącego brodu z płyt drogowych b) wykonanie wykopów wraz z fundamentami z kruszywa łamanego wzmocnionego georusztem o sztywnych węzłach c) wykonanie żelbetowego przepustu skrzyniowego wraz ze ściankami czołowymi oraz zasypka obiektu d) umocnienie skarp i dna cieku płytami ażurowymi gr 10cm e) budowa nawierzchni z betonu asfaltowego - 4cm warstwa ścieralna z BA AC 11S - 4cm warstwa wiążąca z BA AC 11W - 20cm warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej 0/31 - 10cm warstwa mrozoodporna z mieszanki niezwiązanej 0/63 ułożona na geotkaninie separacyjnej f) budowa dojazdów do przepustu wraz z odwodnieniem jezdni i poboczy 2. W wycenie należy uwzględnić odmulenie potoku Błotnia w rejonie budowanego obiektu na długości 33,5 m do projektowanego poziomu odmulenia wg rysunku (na rysunku jest zapis poziomu przyszłościowego odmulenia cieku). 3. W wycenie nie należy wyceniać palisady ze słupków drewnianych o śr.12-14 cm montowanych przed gurtem betonowym zabezpieczającym płyty ażurowe na początku i końcu umocnienia, ponieważ należy uwzględnić odmulenie potoku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-0, 45.23.32.53-0, 45.23.31.20-0, 45.22.11.11-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa kładki dla pieszych przez potok Błotnia w miejscowości Biedaczów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót polega na budowie kładki o długości 20,32m i szerokości 2,40m wraz z dojściami o długości 75m.Kładka ma być jednonawową rama bezprzegubową , konstrukcja ma być wykonana jako konstrukcja stalowa zespolona z żelbetową płytą pomostu wykonana z betonu B30. a) Zakres prac obejmujący budowę kładki tj: - prace przygotowawcze tj. oznakowanie robót i ruchu na drodze wojewódzkiej nr 877 - roboty fundamentowe - budowa przyczółków żelbetowych - montaż stalowej konstrukcji niosącej w formie rusztu stalowego oraz betonowanie płyty pomostu - wykonanie zasypki za przyczółkami oraz nasypów korpusu chodnika dla pieszych, umocnienie skarp - roboty umocnieniowe potoku Błotnia - roboty drogowe i wykończeniowe na dojściach do kładki - roboty wykończeniowe, porządkowe b) Zakres prac obejmujący budowę dojść - chodnika do kładki o szerokości 2,40m. Konstrukcję chodnika zaprojektowano z kostki betonowej gr. 6cm ograniczonego obrzeżami 30x8. Część chodnika wg. układu: - kostka wibroprasowana grubości 6cm - podsypka cementowo - piaskowa grubości 5cm (1:4) - podbudowa z kruszywa naturalnego grubości 15cm - nasyp na części z gruntu niewysadzinowego - podłoże G1 - półmaterac z kruszywa naturalnego, geosiatki i geowłókniny separacyjne Część chodnika o długości 51 m wg. układu : - kostka wibroprasowana grubości 6cm - podsypka cementowo - piaskowa grubości 5cm (1:4) - podbudowa z kruszywa naturalnego grubości 15cm Na części dojścia należy uwzględnić nasyp a na części tylko samo korytowanie pod warstwy konstrukcyjne c) Odcinkowe ubezpieczenie potoku Błotnia wynosi około 30m po obu stronach kładki i obejmuje wykonanie podwójnego płotka faszynowego z wypełnieniem kamieniem oraz ziemne kształtowanie skarp z darniowaniem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-0, 45.23.32.53-0, 45.23.31.20-0, 45.22.11.11-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.