eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Nr 2 /PN/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-22

Łódź: Nr 2 /PN/2010
Numer ogłoszenia: 114852 - 2010; data zamieszczenia: 22.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Centrum" , ul. Drewnowska 5, 91-002 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6540019, faks 042 6547588.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr 2 /PN/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania należytego stanu sanitarno-porządkowego nieruchomości administrowanych przez Administrację, a stanowiących własność Gminy, Skarbu Państwa oraz nieruchomości prywatnych znajdujących się w zarządzie AN (bez zlecenia) objętych pakietami zgodnie z załącznikiem nr 2: 1.1. Ogólna powierzchnia przedmiotu zamówienia a) Pow. terenów wewnętrznych: 9.437,21 m2 b) Pow. terenów zewnętrznych: 33.115,37 m2 c) Pow.terenów zielonych: 10.605, 06 m2 d) Pow.okien : 1.204,81 m2 w/w powierzchnia z podziałem na pakiety zgodnie załcznikiem nr 2: 1.2. Pakiet nr 1 a) Pow. terenów wewnętrznych: 6.787,34 m2 b) Pow. terenów zewnętrznych: 20.656,75 m2 c) Pow. terenów zielonych: 4.416,58 m2 d) Pow. Okien: 900,70 .m2 1.3. Pakiet nr 2 a) Pow. terenów wewnętrznych: 2.649,87 m2 b) Pow. terenów zewnętrznych: 12.458,62 m2 c) Pow. terenów zielonych: 6.188,48 m2 d) Pow. Okien: 304,11 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.90.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać realizacje usług w zakresie utrzymania porządku i czystości w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy, w tym czasie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi sprzątania nieruchomości tożsamych co przedmiot zamówienia (sprzątanie terenów wewn., zewn. i zielonych) na potwierdzenie czego złoży min 2 referencje stwierdzające wykonanie lub wykonywanie usług należycie o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto (słownie: dwieście tys. zł)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien przedstawić wykaz zatrudnionych na dzień składania ofert min. 20 osób w pełnym wymiarze czasu, (poza kadrą kierowniczą), posiadające aktualne szkolenie BHP, oraz przynajmniej 1 osobę posiadającą kwalifikację w zakresie prowadzenia prac ogrodniczych, oraz przynajmniej 1 osobę posiadającą kwalifikację w zakresie wykonywania dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji, które będą realizować przedmiot zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien udokumentować, iż posiada polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 250 000 zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt tys. zł).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenia potwierdzające zobowiązania do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia jeżeli takie występują. Zezwolenie Prezydenta Miasta Łodzi na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz roślinnych od właścicieli nieruchomości lub umowę na odbiór odpadów komunalnych i roślinnych zawartą z firmą posiadającą takie pozwolenie. Oświadczenie, że firma dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje w zakresie prowadzenia prac ogrodniczych, wykonywania dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji oraz stosowne zaświadczenia potwierdzające aktualne szkolenie BHP zatrudnionych pracowników.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, gdy zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. zmiana formy własności nieruchomości, zmiana zarządcy, zmiana powierzchni sprzątanych nieruchomości.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.an-baluty-centrum.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty Centrum 91-002 Łódź ul. Drewnowska 5 pok.nr.4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2010 godzina 08:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty Centrum 91-002 Łódź ul. Drewnowska 5 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie budynków oraz terenów zewnętrznych i zielonych a) Pow. terenów wewnętrznych: 6.787,34 m2 b) Pow. terenów zewnętrznych: 20.656,75 m2 c) Pow. terenów zielonych: 4.416,58 m2 d) Pow. Okien: 900,70 .m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.90.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątanie budynków oraz terenów zewnętrznych i zielonych a) Pow. terenów wewnętrznych: 2.649,87 m2 b) Pow. terenów zewnętrznych: 12.458,62 m2 c) Pow. terenów zielonych: 6.188,48 m2 d) Pow. Okien: 304,11 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.90.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.