eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › odnawianie starego i wykonywanie nowego oznakowania poziomego na terenie Miasta Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2006-03-02

POZYCJA 11477

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: odnawianie starego i wykonywanie nowego oznakowania poziomego na terenie Miasta Łodzi Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu, do kontaktów: Wiesław Szczęsny, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, fax 042 6384958, e-mail: w.szczesny@uml.lodz.pl, www.zdit.uml.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odnawianie starego i wykonywanie nowego oznakowania poziomego na terenie Miasta Łodzi. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Odnawianie starego i wykonywanie nowego oznakowania poziomego na terenie Miasta Łodzi przy pomocy farb akrylowych do znakowania jezdni (metoda cienkowarstwowa), 2. Uzupełnianie ubytków istniejącego oznakowania poziomego grubowarstwowego oraz wykonywanie nowego oznakowania poziomego przy pomocy mas chemoutwardzalnych w technice strukturalnej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Łódź. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1. Odnawianie starego i wykonywanie nowego oznakowania poziomego na terenie Miasta Łodzi przy pomocy farb akrylowych do znakowania jezdni (metoda cienkowarstwowa) 111.608 m kw., 2. Uzupełnianie ubytków istniejącego oznakowania poziomego grubowarstwowego oraz wykonywanie nowego oznakowania poziomego przy pomocy mas chemoutwardzalnych w technice strukturalnej 4.900 m kw. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.08.2006, w tym: Zadanie I 80 % do dnia 31 lipca 2006, 20% do 31 sierpnia 2006 r., Zadanie II do 15 czerwca 2006 r;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadia w kwotach: Zadanie I 15.000,00 PLN, Zadanie II 3.600,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W zakresie zadania I 1. Warunki formalne: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy jw. 2. Warunki ekonomiczne: Udział w postępowaniu mogą brać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.1. Potencjał ekonomiczny i finansowy: Aby udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 500.000,00 PLN. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną polisę musi posiadać każdy z wykonawców na łączną wartość określoną powyżej. 2.2. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, zdolne do wykonania zamówienia tj. 4 brygady robocze (3 osobowe). Operatorzy malowarek, wyznaczeni do realizacji zadania winni posiadać przeszkolenie w zakresie malowania oznakowania jezdni. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną warunek może zostać spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców. 2.3. Doświadczenie wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty złożenia oferty) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) 2 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, każda o wartości, co najmniej 800.000,00 PLN oraz że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną - warunek może zostać spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców. 2.4. Potencjał sprzętowy: Wykonawca musi wykazać, że posiada co najmniej 4 malowarki samojezdne oraz bazę na terenie Łodzi wyposażoną w łączność telefoniczną i faksową, umożliwiającą roboczy kontakt w ciągu całej doby. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną - warunek może zostać spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców. W zakresie zadania II 1. Warunki formalne: 1.3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.4. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy jw. 2. Warunki ekonomiczne: Udział w postępowaniu mogą brać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.1. Potencjał ekonomiczny i finansowy: Aby udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 200.000,00 PLN. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną polisę musi posiadać każdy z wykonawców na łączną wartość określoną powyżej. 2.2. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, zdolne do wykonania zamówienia tj. 2 brygady robocze (3 osobowe). Operatorzy maszyn, wyznaczeni do realizacji zadania winni posiadać przeszkolenie producenta maszyn Plastomarker w zakresie malowania oznakowania jezdni. 2.3. Doświadczenie wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat (licząc wstecz od daty złożenia oferty) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) 1 usługę rocznie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia i o wartości, co najmniej 250.000,00 PLN oraz że usługa ta została wykonana należycie. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną warunek może zostać spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców. 2.4. Potencjał sprzętowy: Wykonawca musi wykazać, że posiada co najmniej 2 plastomarkery do nakładania masy chemoutwardzalnej oraz bazę na terenie Łodzi wyposażoną w łączność telefoniczną i faksową, umożliwiającą roboczy kontakt w ciągu całej doby. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną - warunek może zostać spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców. Na podstawie oceny złożonych do oferty dokumentów, zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22, ust. 1, pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo dla podpisujących ofertę (w formie oryginału), jeżeli uprawnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca- Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument ten (w formie oryginału) powinien być opatrzony pieczęciami wszystkich wykonawców oraz podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu poszczególnych wykonawców. 5. Aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. (Uwaga: powyższe dokumenty powinny potwierdzać dokonanie opłaty składki). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, liczonych od daty składania ofert, usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2. Rodzaj farb przeznaczonych do wykonania oznakowania poziomego jezdni (specyfikacja techniczna oraz aktualny atest) lub rodzaj mas przeznaczonych do wykonania oznakowania poziomego jezdni oraz aktualny atest oraz wymalowanie próbne na kartonie o wymiarach 10x10 cm. 3. Wykaz brygad przewidzianych do realizacji zadania. 4. Wykaz posiadanego sprzętu (rodzaj malowarek, plastomarkery) oraz opis bazy technicznej wraz z informacją o posiadanych numerach telefonicznych i faksowych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodne z par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 15/U/RR/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.04.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.04.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.04.2006, godzina 11:00, siedziba zamawiającego Łódź ul. Piotrkowska 175 pok. 308.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.02.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Odnawianie starego i wykonywanie nowego oznakowania poziomego na terenie Miasta Łodzi przy pomocy farb akrylowych do znakowania jezdni (metoda cienkowarstwowa). 3) Zakres lub wartość: Wykonanie oznakowania poziomego (metoda cienkowarstwowa) - 111.608 m kw 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Uzupełnianie ubytków istniejącego oznakowania poziomego grubowarstwowego oraz wykonywanie nowego oznakowania poziomego przy pomocy mas chemoutwardzalnych w technice strukturalnej. 3) Zakres lub wartość: Wykonanie oznakowania poziomego, metoda grubowarstwowa 4.900 m kw 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.