To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-12
Świdnica: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Rewaloryzacja wnętrza bloku śródrynkowego etap I - elewacje budynków ul. Wewnętrzna 1, 3, 5 oraz Rynek 41, 42
Numer ogłoszenia: 114750 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50560 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Rewaloryzacja wnętrza bloku śródrynkowego etap I - elewacje budynków ul. Wewnętrzna 1, 3, 5 oraz Rynek 41, 42.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynków przy ulicy Wewnętrznej nr 1, 3 i 5 oraz Rynek 41 i 42 w Świdnicy w zakresie ograniczonym do elewacji od strony podwórza bloku śródrynkowego; CPV: 45443000-4 - roboty elewacyjne w tym: - elewacja budynku przy ulicy Wewnętrznej nr 1, 3 i 5 około - 385 m2 - elewacja budynku Rynek nr 41 (od strony podwórzowej) około - 25 m2 - elewacja budynku Rynek nr 42 (od strony podwórzowej) około - 200 m2 Budynki są zlokalizowane na terenie historycznego układu urbanistycznego - historycznego ośrodka miejskiego wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 470 decyzją z dnia 27-12-1957 roku. Ponadto, budynki Rynek nr 41 42 są wpisane do rejestru zabytków kolejno pod numerami 1713 z dnia 12-05-1966 roku (stary numer) oraz A/4807/1713 z dnia 17-01-2011 roku (nowy numer w księdze rejestru zabytków nieruchomych woj. Dolnośląskiego) oraz pod numerem 1267/WŁ z dnia 14-04-1989 roku (stary numer) i nowy numer A/4852/1267/WŁ z dnia 21-01-2011 roku. Na realizację inwestycji Inwestor uzyskał dofinansowanie ze środków pomocowych w ramach RPO dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 w ramach priorytetu Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta). 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: A. Wykonanie remontu elewacji ulicy Wewnętrznej nr 1, 3 i 5 oraz Rynek nr 41 i 42, w tym: - usunięcie skorodowanych, odparzonych tynków elewacji, - przeczyszczenie, zagruntowanie, zaimpregnowanie zachowanych fragmentów odsłoniętych reliktów kamiennych, - naprawa uszkodzonych miejsc w murach, - przeczyszczenie odpowiednim środkiem tynki pozostałe na elewacji, - uzupełnienie odkutych tynków, - rozebranie rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, okapów, kołnierzy itp. - wykonanie nowych , rur spustowych, obróbek blacharskich, okapów, kołnierzy itp. - wykonanie zabezpieczeń części ścian środkiem przeciw graffiti, - zdemontowanie i ponowne zamontowanie instalacji odgromowych i innych elementów umiejscowionych na ścianach budynków, - renowacja stolarki okiennej z wyczyszczeniem i przeszlifowaniem ram i skrzydeł okiennych, gruntowaniem z zabezpieczeniem drewna środkami antygrzybicznymi i przeciwwilgotnościowymi, pomalowaniem farbami olejnymi, - renowacja elementów metalowych z opaleniem, wyczyszczeniem i przeszlifowaniem powierzchni i pomalowaniem farbami olejnymi, - wymiana okien klatki schodowej w budynku Rynek nr 41 na okna p.poż EI60, - przygotowanie podłoża tynków oraz malowanie farbami fasadowymi, - wymiana pokrycia daszku papowego w budynku Rynek nr 42, zgodnie z projektem budowlanym, decyzją o pozwoleniu na budowę oraz Decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - pozwoleniem na prowadzenie prac i robót przy obiekcie zabytkowym. B. Wykonanie innych robót i prac niezbędnych dla należytego wykonania zamówienia, w tym: - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, - oznakowanie placu budowy, - organizacja zaplecza budowy, - organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - wywóz gruzu i innych materiałów nieużytecznych na składowisko odpadów (koszty składowania ponosi Wykonawca), uporządkowanie terenu budowy, - niezwłoczne zawiadomienie Konserwatora Zabytków i Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót; zgodnie z pozwoleniem Konserwatora na wykonywanie prac i robót przy obiekcie zabytkowym. 3. Przedmiot zamówienia: szczegółowo został opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w projekcie budowlanym Rewaloryzacja wnętrza bloku śródrynkowego etap I - elewacje budynków Wewnętrzna nr 1, 3, 5 oraz Rynek nr 41 i 42 opracowanym przez Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji M. Z. WALAS z siedzibą w Bielanach Wrocławskich. Projekt i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i wraz z przedmiarem robót znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Świdnicy, przy ulicy Armii Krajowej nr 49, Referat Inwestycji - pok. 217. Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy dla wskazania technologii, która rzutuje na wysokość ceny Wykonawcy. 4. Gwarancja i rękojmia Zgodnie z § 13 projektu umowy, Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na okres 5 lat na wszystkie wykonane prace budowlane, licząc od daty odbioru i przekazania do eksploatacji przedmiotu zamówienia. Wymagany okres rękojmi minimum 24 m-ce - na warunkach i zasadach określonych przepisami KC. 5. Warunki realizacji, odbioru i rozliczenia robót: 5.1. Warunki realizacji robót: - Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. - Z uwagi na wykonywane roboty budowlane przez innego wykonawcę, polegające na zagospodarowywaniu terenu wraz z restytucją wieży ratuszowej, realizowane w obszarze przyległym do elewacji będących przedmiotem niniejszego zamówienia, Zamawiający przekaże Wykonawcy robót plac budowy w zakresie ograniczonym, niezbędnym dla zrealizowania zamówienia. - Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę. - Zamawiający zapewnia nadzór autorski. - Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego, oraz które posiadają co najmniej 2-letnią praktykę na budowie przy zabytkach nieruchomych; zgodnie z wymogami ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. - Za koordynację robót branżowych i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiadać będzie kierownik budowy. - Wykonawca umieści na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną, ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia oraz udostępni miejsce na umieszczenie tablicy informacyjnej wymaganej ze względu na współfinansowanie inwestycji przez UE w ramach RPO WD. - Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektem, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z zasadami BHP. - Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków instytucji opiniujących projekt. - Wykonawca zrealizuje roboty budowlane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. - Wszystkie użyte do budowy materiały muszą odpowiadać parametrom podanym w projekcie, powinny posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te należy przedłożyć inspektorowi nadzoru inwestorskiego i Zamawiającemu. - Wykonawca zrealizuje własnym staraniem tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie placu budowy: punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy. - Wykonawca będzie ponosił koszty organizacji terenu budowy, oznakowania i zagospodarowania zaplecza budowy, zużycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urządzeń związanych z terenem budowy oraz inne nakłady nie stanowiące wartości robót budowlanych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. W/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. - Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. - W związku z dofinansowaniem inwestycji Rewaloryzacja wnętrza bloku śródrynkowego etap I - elewacje budynków Wewnętrzna nr 1, 3, 5 oraz Rynek nr 41 i 42 ze środków UE w ramach RPO WD, jak również terminu oddania do użytkowania obecnie odbudowywanej wieży ratuszowej, Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wszelkich działań w celu zapewnienia wykonania elewacji: - Wewnętrzna nr 1, 3, i 5 do dnia 30 kwietnia 2012 roku - Rynek nr 41 i 42 do dnia 30 maja 2012 roku rozumiane jako data protokółu odbioru końcowego. - Wykonawca w terminie 7 dni od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu uzgodnione z Zamawiającym harmonogramy rzeczowo-finansowe realizacji zamówienia. - Zamawiający zachowuje prawo dostępu do terenu budowy dla wskazanych przez siebie innych wykonawców w celu prowadzenia np. działań promocyjnych realizowanych robót. - Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów materiałów z rozbiórki nie nadających się do ponownego wbudowania. - Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu. 5.2 Warunki odbioru robót: - Roboty będą wykonywane jako dwa oddzielne zadania:: - zadanie I dla budynków Wewnętrzna Nr 1, 3, 5, z terminem zakończenia i odbioru końcowego do dnia 30 kwietnia 2012 roku, - zadanie II dla budynków Rynek nr 41 i 42, z terminem zakończenia i odbioru końcowego do dnia 30 maja 2012 roku. - Wykonawca zgłasza Inspektorowi Nadzoru do odbioru wszystkie roboty zanikowe. - Zamawiający nie przewiduje odbiorów częściowych. - W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego, dla każdego zadania oddzielnie, Wykonawca dostarcza inspektorowi nadzoru inwestorskiego wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe: dziennik budowy, protokoły technicznego odbioru robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, dokumentację powykonawczą, atesty i aprobaty na wbudowane materiały. - Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót. Podstawą rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie zawiadomienie pisemne Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakończeniu wszystkich robót będących przedmiotem odbioru potwierdzony ze strony Zamawiającego przez inspektora nadzoru oraz potwierdzenie inspektora nadzoru kompletności przekazanych mu przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych. - Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót, dla każdego zadania oddzielnie, będzie bezusterkowe wykonanie przedmiotu odbioru. Zakończenie robót i zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego nastąpić winno w terminie gwarantującym możliwość zakończenia czynności odbiorowych i podpisania protokołu końcowego odbioru robót w nieprzekraczalnym terminie do: zadanie I - Wewnętrzna nr 1, 3, i 5 do dnia 30 kwietnia 2012 roku - zadanie II - Rynek nr 41 i 42 do dnia 30 maja 2012 roku. 5.3 Warunki rozliczenia robót: - Za wykonanie przedmiotu umowy ustala się wynagrodzenie ryczałtowe zgodne z ceną ofertową Wykonawcy, z zastrzeżeniem jak niżej. - Faktury końcowe mogą być wystawione po protokolarnym końcowym odbiorze robót , dla każdego zadania oddzielnie, przez Zamawiającego i przekazaniu uporządkowanego terenu budowy Zamawiającemu. Termin płatności faktur ustala się do 30 dni od daty dostarczenia ich Zamawiającemu. 6. Informacje dodatkowe W sytuacji rażącego zaniedbania Wykonawcy skutkującego np. utratą dofinansowania ze środków pomocowych w ramach RPO Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy oraz żądać od Wykonawcy właściwego odszkodowania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Na realizację inwestycji Inwestor uzyskał dofinansowanie ze środków pomocowych w ramach RPO dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 w ramach priorytetu Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BUDOBRATEX" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"BUDOBRATEX" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- BUDOBRATEX Sp. z o.o., ul. Kościuszki 39, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122514,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 150094,54
Oferta z najniższą ceną: 150094,54 / Oferta z najwyższą ceną: 188396,75
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Przebudowa drogi gminnej nr 120526D w Bystrzycy Górnej
- Przebudowa utwardzonego placu przy budynku Państwowej szkoły Muzycznej I stopnia im. Ludomira Różyckiego w Świdnicy przy al. Niepodległości 11.
- Zakup i dostawa samochodu do przewozu 9 osób typu ,,brygadówka" na potrzeby realizacji zadań własnych przez Zamawiającego
- "Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy"
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w 2024 r.
- Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku przy Pl. Chrobrego 20 oraz Bystrzycy Kł. przy ul. Sempołowskiej 4
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dachu i odrestaurowanie elewacji budynku zabytkowej Szkoły Podstawowej nr 2 w Śremie
- Przebudowa i rozbudowa budynku schroniska dla zwierząt w Gnieźnie wraz z wyposażeniem, termomodernizacją i montażem odnawialnych źródeł energii
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
- Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Goleszowie
- Termomodernizacja budynków oświatowych na terenie gminy Grębów
- Renowacja elewacji zabytkowego pałacu w Trzebiatowie powstałego w latach 80tych XVII wieku
więcej: Roboty elewacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.