eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Wykonanie projektu pn.Rozwój komunikacji elektronicznej dla mieszkańców Miasta , Gminy i Powiatu Nisko- Część II- Dostawa sprzętu komputerowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-09

Nisko: Wykonanie projektu pn.: Rozwój komunikacji elektronicznej dla mieszkańców Miasta , Gminy i Powiatu Nisko- Część II- Dostawa sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 114736 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nisko, Plac Wolności 14, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8415643, 015 8415638, fax 015 8415630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu pn.: Rozwój komunikacji elektronicznej dla mieszkańców Miasta , Gminy i Powiatu Nisko- Część II- Dostawa sprzętu komputerowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: 52 zestawy komputerowe (stacje robocze) (kompletna jednostka centralna gotowa do pracy składająca się z następujących elementów: procesor, płyta główna, pamięć operacyjna, dysk twardy HDD, karta graficzna, napęd optyczny, napęd FDD, karta sieciowa, karta dźwiękowa, klawiatura, mysz, obudowa, system operacyjny) 52 monitory LCD dla stacji roboczych (monitor ciekłokrystaliczny LCD o przekątnej ekranu 17cali) 2 zestawy komputerowe (komputer administratora) (kompletna jednostka centralna gotowa do pracy składająca się z następujących elementów: procesor, płyta główna, pamięć operacyjna, dysk twardy HDD, karta graficzna, napęd optyczny, napęd FDD, karta sieciowa, karta dźwiękowa, klawiatura, mysz, obudowa, system operacyjny). 2 monitory LCD dla komputera administratora (monitor ciekłokrystaliczny LCD o przekątnej ekranu 19cali) 9 + 2 biurowe drukarki laserowe (drukarka laserowa monochromatyczna z przeznaczeniem do pracy biurowej) 2 sieciowe drukarki laserowe (drukarka laserowa monochromatyczna dedykowana do pracy w sieci lokalnej, obsługująca interfejsy IEEE 1284 - równoległy, dwukierunkowy - ; USB 2.0; Ethernet 10/100 Base TX) 1 kolorowa drukarka laserowa (drukarka laserowa kolorowa z przeznaczeniem do pracy biurowej) 2 kioski informacyjne (informaty) (urządzenia wolnostojące ogólnodostępne, przeznaczone do wyszukiwania informacji przez klientów urzędu)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. Sposób spełnienia - Złożenie oświadczenia 2. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Sposób spełnienia - Złożenie dokumentu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Sposób spełnienia: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie Wykonawca winien wykazać się zrealizowaną 1 dostawą na min kwotę 150 000 zł brutto Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie treści oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2 Wykaz wykonanych dostaw lub usług Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie 3 Szczegółowy opis sprzętu Wg załącznika 1 4 Oświadczenie z art. 22 i 24 5. Certyfikat ISO 9001 na proces projektowania i produkcji Producent sprzętu winien posiadać certyfikat ISO 14001 - wymagana załączona kopia certyfikatu. Potwierdzenie zgodności oferowanego komputera (wydruk ze strony internetowej) z wymaganiami systemu operacyjnego Windows XP Pro oraz z systemem Windows Vista w celu zapewnienia możliwości upgradeu oprogramowania. 6 Deklaracje - Deklaracja producenta o zgodności z dyrektywami : 73/23/EEC oraz 89/336/EEC (oznaczenia CE ) sporządzona na podstawie raportu z badań jednostki niezależnej. - Deklaracja producenta sprzętu dotycząca wartości poziomu ciśnienia akustycznego zgodnie z normami PN-ISO 9296 nie przekraczającego 23 dB w trybie idle, sporządzona na podstawie raportu z badań jednostki niezależnej. - oferowany komputer musi znajdować się na Microsoft Windows Quality Online Services: Windows Vista Hardware Compatibility List. Na stronie musi widnieć nazwa oferowanego komputera lub zapis pozwalający zidentyfikować oferowany model komputera oraz szczegółowy Windows Logo Verification Raport 7 Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom Stosowane oświadczenie Wykonawcy- opracowanie własne

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nisko.bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 09:30, miejsce: sekretariat Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie realizowane jest przy współfinansowaniu z Unii Europejskiej w ramach Zintegrowanego programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego . Priorytecie 1-Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów. Działaniu 1.5 - Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego. W przedmiotowym zamówieniu Zamawiającym jest Gmina Nisko, która przeprowadza postępowanie wspólne na swoją rzecz oraz w imieniu i na rzecz Powiatu Niżańskiego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.