eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Malowanie pomieszczeń oraz roboty budowlano-instalacyjne w budynku czynnego Sądu Okręgowego w Gliwicach przy ul. Kościuszki 15 oraz malowanie pomieszczeń w budynku Wydziału Zamiejscowego II-go Cywilnego w Rybniku przy ul. Piłsudskiego 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-09

Gliwice: Malowanie pomieszczeń oraz roboty budowlano-instalacyjne w budynku czynnego Sądu Okręgowego w Gliwicach przy ul. Kościuszki 15 oraz malowanie pomieszczeń w budynku Wydziału Zamiejscowego II-go Cywilnego w Rybniku przy ul. Piłsudskiego 1
Numer ogłoszenia: 114645 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Gliwicach, ul. Kościuszki 15, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3380200, fax 032 3380102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.so.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie pomieszczeń oraz roboty budowlano-instalacyjne w budynku czynnego Sądu Okręgowego w Gliwicach przy ul. Kościuszki 15 oraz malowanie pomieszczeń w budynku Wydziału Zamiejscowego II-go Cywilnego w Rybniku przy ul. Piłsudskiego 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Malowanie pomieszczeń oraz roboty budowlano-instalacyjne w budynku czynnego Sądu Okręgowego w Gliwicach przy ul. Kościuszki 15 Zadanie 2 Malowanie pomieszczeń w budynku Wydziału Zamiejscowego II-go Cywilnego w Rybniku przy ul. Piłsudskiego 1 CPV: Przedmiot główny: 45453000-7 Szczegółowy zakres stanowią projekty wykonawcze oraz przedmiary robót będące załącznikami do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania, Wykonawcy mogą składać oferty na każdą z części.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla zadania 1 - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł), dla zadania 2 - 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset 00/100 zł).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego oferenta, który spełnia następujące warunki: 1.Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.W ciągu ostatnich 5 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej 2 roboty o wielkości, charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia dla każdego zadania oddzielnie - wartości tych robót nie mogą być mniejsze niż 270 000 zł brutto dla zadania 1 i 50 000 zł brutto dla zadania 2. 4.Zatrudnia pracowników z uprawnieniami pozwalającymi na przeprowadzenie postępowania: a.kierownik budowy: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń z 2-letnim stażem pracy jako kierownik budowy, b.do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 5.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków nastąpi na podstawie następujących dokumentów: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 1)Aktualny wypis z rejestru lub wypis z ewidencji potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik do formularza ofertowego. 3)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz osób (z zaznaczeniem reprezentowanych przez te osoby podmiotów) z podaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w trakcie realizacji zamówienia, 5)Kserokopie uprawnień osób wyznaczonych do realizacji zadania wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6)Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz miejsca wykonywania, 7)Dokumenty potwierdzające, że w/w prace zostały wykonane (np. referencje), 8)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.so.gliwice.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w pok. 223, lub wysyłana pocztą. Specyfikacja jest płatna - koszt specyfikacji wynosi 82,20 zł + koszty wysyłki za pobraniem..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, Biuro podawcze..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Malowanie pomieszczeń oraz roboty budowlano-instalacyjne w budynku czynnego Sądu Okręgowego w Gliwicach przy ul. Kościuszki 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie pomieszczeń oraz roboty budowlano-instalacyjne w budynku czynnego Sądu Okręgowego w Gliwicach przy ul. Kościuszki 15. Szczegółowy zakres stanowią projekty wykonawcze oraz przedmiary robót będące załącznikami do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Malowanie pomieszczeń w budynku Wydziału Zamiejscowego II-go Cywilnego w Rybniku przy ul. Piłsudskiego 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie pomieszczeń w budynku Wydziału Zamiejscowego II-go Cywilnego w Rybniku przy ul. Piłsudskiego 1. Szczegółowy zakres stanowią projekty wykonawcze oraz przedmiary robót będące załącznikami do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.75.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.