eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego do Trzebnickiego Centrum Kultury i Sportu oraz do świetlic wiejskich na terenie Gminy Trzebnica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-22

Trzebnica: Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego do Trzebnickiego Centrum Kultury i Sportu oraz do świetlic wiejskich na terenie Gminy Trzebnica
Numer ogłoszenia: 114640 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Trzebnickie Centrum Kultury i Sportu , ul. Prusicka 12, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 312 09 47, faks 71 312 09 47 w. 255.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego do Trzebnickiego Centrum Kultury i Sportu oraz do świetlic wiejskich na terenie Gminy Trzebnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego oraz oprogramowania, zwanych dalej także /sprzętem/ do Trzebnickiego Centrum Kultury i Sportu oraz do świetlic wiejskich na terenie Gminy Trzebnica. 2. W zakres zamówienia dla ETAPU I - siedziby Trzebnickiego Centrum Kultury i Sportu wchodzi dostawa fabrycznie nowego sprzętu wyszczególnionego poniżej wraz z jego uruchomieniem i przetestowaniem.1. Stacja robocza służąca do DTP - 1 szt., Monitor do stacji roboczej do DTP o wysokiej rozdzielczości - 1 szt., Komputer przenośny - 1 szt, Drukarka laserowa kolorowa - 1 szt, Drukarka ploter A0 - 1 szt, Skaner A4 - 1 szt., Aparat fotograficzny lustrzanka cyfrowa - 1 szt., Stacja robocza - 10 szt., Monitor LCD - 10 szt., Komputer przenośny - 4 szt., Kopiarka cyfrowa - 2 szt., Stacja robocza - 1 szt., Monitor LCD - 1 szt., Komputer przenośny - 3 szt., Kamera cyfrowa full HD z lampą - 1 szt., Urządzenie bezpieczeństwa sieciowego - 1 szt., Szafa krosownicza - 1 szt., Router - 1 szt., Zarządzalny przełącznik 24 portowy PoE - 2 szt., Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt., Program antywirusowy 45 lic., Program do DPT - 1 szt., Program do obróbki dźwięku i filmów - 1 szt. 3. W zakres zamówienia dla ETAPU II - świetlic wiejskich na terenie Gminy Trzebnica wchodzi dostawa fabrycznie nowego sprzętu wyszczególnionego poniżej, wraz z jego montażem, montażem routerów modułowych z antenami zewnętrznymi WiFi/VPN z użyciem listw natynkowych wraz z podłączeniem do sieci elektrycznej, podłączenia zestawów komputerowych przy użyciu listw zasilających antyprzepięciowych, oraz uruchomieniem i przetestowaniem sprzętu: Stacja robocza - do każdej świetlicy 1 szt. - razem 22 szt., Monitor LCD - do każdej świetlicy 1 szt. - razem 22 szt., Router z anteną zewnętrzną WiFi/VPN - do każdej świetlicy 1 szt. - razem 22 szt., Laserowe urządzenie wielofunkcyjne - do każdej świetlicy 1 szt. - razem 22 szt., Projektor multimedialny - do każdej świetlicy 1 szt. - razem 22 szt., Ekran projekcyjny na statywie - do każdej świetlicy 1 szt. - razem 22 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych produktów określają: Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 1 i nr 2 do niniejszej SIWZ oraz projekt umowy. 4. Wykaz świetlic wiejskich, do których Wykonawca dostarczy w/w sprzęt:świetlica wiejska - Szczytkowice, świetlica wiejska - Komorówko, świetlica wiejska - Biedaszków Wielki, świetlica wiejska - Biedaszków Mały, świetlica wiejska - Cerekwica, świetlica wiejska - Sulisławice, świetlica wiejska - Nowy Dwór, świetlica wiejska - Brzyków, świetlica wiejska - Głuchów Górny, świetlica wiejska - Skarszyn, świetlica wiejska - Taczów Mały, świetlica wiejska - Taczów Wielki, świetlica wiejska - Domanowice, świetlica wiejska - Rzepotowice, świetlica wiejska - Marcinowo, świetlica wiejska - Ligota Trzebnicka, świetlica wiejska - Skoroszów, świetlica wiejska - Ujeździec Wielki, świetlica wiejska - Ujeździec Mały, świetlica wiejska - Koniowo, świetlica wiejska - Jaźwiny, świetlica wiejska - Raszów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie potwierdzenia doświadczenia wymagane jest wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną dostawę z zakresu objętego przedmiotem zamówienia, t.j.: dostawę sprzętu komputerowego bądź audiowizualnego o wartości zamówienia co najmniej 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej wymagane jest posiadanie opłaconej aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wykonawcy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) karty techniczne dla każdego produktu, wystawionych przez producenta, bądź wydrukowanych ze stron internetowych producenta, potwierdzających spełnienie wszystkich wymagań zamawiającego podanych w specyfikacji technicznej; b) certyfikaty ISO 9001 producenta oferowanych przez Wykonawcę stacji roboczych oraz komputerów przenośnych, c) deklaracje zgodności CE oferowanych stacji roboczych oraz komputerów przenośnych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiany podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych na inny, pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ, b) zmiany wartości umowy w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy. c) zmianę osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku gdy wystąpi o to strona umowy, d) zmiany oferowanego produktu na inny o parametrach nie gorszych niż w ofercie Wykonawcy, w sytuacji, jeżeli dany produkt zostanie wycofany z dystrybucji bądź nie będzie dostępny na rynku; e) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy zmiana terminu wykonania umowy wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. f) zmiany uzgodnionych zasad i terminu płatności wynagrodzenia w przypadku gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Wprowadzenie zmian postanowień umowy wymaga zgodnej woli stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego - www.bip.trzebnica.pl lub otrzymać w siedzibie Zamawiającego za odpłatnością w kwocie 34,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Trzebnicy, pl. J. Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, pokój nr 40 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Poprawa jakości świadczonych usług w Trzebnickim Centrum Kultury i Sportu poprzez inwestycję w informatyzację i innowacyjne zarządzanie - współfinansowany przez Unię Europejską ze środków EFRR w ramach RPO WD na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.