eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boronów › dostawa sześciu sztuk aeratorów na oczyszczalnie ścieków typu "Lemna" w Boronowie



Ogłoszenie z dnia 2006-01-09

POZYCJA 1143

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Boronów: dostawa sześciu sztuk aeratorów na oczyszczalnie ścieków typu "Lemna" w Boronowie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Boronów, do kontaktów: mgr Szymon Żyłka, ul. Dolna 2, 42-283 Boronów, woj. śląskie, tel. 034 3539100, fax 034 3669815, e-mail: boronow@silesia.com.pl, www. boronow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sześciu sztuk aeratorów na oczyszczalnie ścieków typu "Lemna" w Boronowie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sześciu sztuk aeratorów pływających, Fabrycznie nowych do zamontowania w stawie napowietrzanym na oczyszczalni ścieków typu Lemna w Boronowie. Zamówienie obejmuje: dostawę aeratorów wraz z osprzętem tj. kablem elektrycznym o długości 50 m, połączeniem gwiazda/trójkąt, linami cumowniczymi oraz kotwicami. Dostawa obejmuje także zamontowanie aeratorów w stawie wraz z ich rozruchem. Wymagania techniczne: 1. Moc: 7,5 kW 380/400 V 2. Materiały zastosowane do wykonania aeratorów: stal nierdzewna. 3. Aeratory pływające z możliwością przenoszenia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Aeratory przeznaczone na oczyszczalnię ścieków w Boronowie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.87.30.00 - Urządzenia do obróbki ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 39.35.00.00 - Urządzenia do obróbki ścieków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3; okres w dniach: 90;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 2 000.00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z późn. zm) Wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. Lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech łat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie 4. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że poprzez odpowiednie odniesienie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym ofert.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 21.02.2005, cena - nie dotyczy. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.02.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.02.2005, godzina 10:30, Siedziba Zamawiającego, pok. nr 6 - sala narad.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.