eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ¦wiadczenie us³ug recepcyjnych i dozoru w budynkach Krajowej Szko³y Administracji Publicznej.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2016-07-01

Warszawa: ¦wiadczenie us³ug recepcyjnych i dozoru w budynkach Krajowej Szko³y Administracji Publicznej.
Numer og³oszenia: 114325 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 54895 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szko³a Administracji Publicznej, ul. Wawelska 56, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 60 80 177, 60 80 173, faks 22 60 80 277, 60 80 273.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Pañstwowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug recepcyjnych i dozoru w budynkach Krajowej Szko³y Administracji Publicznej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest us³uga recepcyjna i dozoru w budynkach Krajowej Szko³y Administracji Publicznej w Warszawie przy ul. Wawelskiej 56 oraz hotelu w Al. Solidarno¶ci 87A, obejmuj±ca wielokondygnacyjne budynki, gara¿, teren wewnêtrzny oraz zewnêtrzny przyleg³y do budynków, ¶wiadczona w okresie 24 miesiêcy od dnia podpisania umowy i rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi. 2.Wykonawca musi zapewniæ stabilny i sta³y sk³ad osobowy pracowników recepcji i dozoru (nie wiêcej ni¿ 9 i nie mniej ni¿ 6 osób). Przed rozpoczêciem realizacji umowy przez ka¿dego pracownika Wykonawcy, Zamawiaj±cy przeprowadzi rozmowê kwalifikacyjn±. Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo do ¿±dania od Wykonawcy zaproponowania kolejnej osoby, spe³niaj±cej warunki opisane w pkt. 3.8. niniejszej SIWZ. Dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków opisanych w pkt. 3.8. niniejszej SIWZ zostan± przekazane Zamawiaj±cemu przed rozmow± kwalifikacyjn±. 3. Zamawiaj±cy wymaga, by pracownicy bezpo¶rednio ¶wiadcz±cy us³ugi recepcyjne i dozoru posiadali odpowiednie do¶wiadczenie do zakresu wykonywanych zadañ. Zamawiaj±cy wyklucza umundurowanie oraz zastrzega sobie prawo uzgodnienia szczegó³ów ubioru pracowników ¶wiadcz±cych przedmiotow± us³ugê z Wykonawc±. Przedmiot zamówienia w budynku przy ul. Wawelskiej 56 obejmuje ¶wiadczenie us³ugi recepcyjnej (w godzinach od 8:00 do 17:00 w dni robocze) oraz ¶wiadczenie us³ugi dozoru (w godzinach od 17:00 do 8:00 w dni robocze oraz 24 godziny na dobê w pozosta³e dni). Przedmiot zamówienia w budynku hotelu znajduj±cym siê przy Al. Solidarno¶ci 87A obejmuje ¶wiadczenie us³ugi dozoru(24 godziny na dobê we wszystkie dni roku). W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni odpowiedni nadzór nad osobami ¶wiadcz±cymi us³ugi recepcyjne i dozoru, w szczególno¶ci system umo¿liwiaj±cy kontrolê nad wykonywaniem obchodu budynków. Co do zasady nale¿y przyj±æ, ¿e us³uga w obu budynkach powinna byæ ¶wiadczona przez jednego pracownika w danym czasie na budynek. W szczególnych przypadkach na wniosek Zamawiaj±cego Wykonawca zapewni odpowiednio zwiêkszon± obsadê recepcji. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.99.20.00 - Us³ugi recepcyjne 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm MAXUS Sp. z o.o. i MM Service Security Sp. z o.o., ul. 3-go maja 64/66, 93-408 £ód¼, kraj/woj. ³ódzkie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 370531,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 483873,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 483327,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 644819,50

  • Waluta: PLN .


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.