eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa elementów Systemu IP CCTV na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w obiekcie przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Poznań: Dostawa elementów Systemu IP CCTV na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w obiekcie przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 114184 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów Systemu IP CCTV na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w obiekcie przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów Systemu IP CCTV dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w obiekcie przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych. 2. Zamówienie obejmuje 2 części: Cześć I zamówienia: 1) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: - dostarczyć co najmniej wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nowe elementy systemu IP CCTV tj. 10 kamer wewnętrznych IP, - zamontować 10 kamer we wskazanych miejscach w budynku (rysunek), - uruchomić zamontowane kamery w istniejącym systemie IP CCTV. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 3) Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Iloną Skwierzyńska tel. 722-323-039 4) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na przedmiot umowy 24-ro miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. 5) Warunki gwarancyjne zawarte w załączniku nr 5 - mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego. 6) Zaoferowany sprzęt (kamery) musi być fabrycznie nowy, nieużywany i z bieżącej produkcji tj. wyprodukowany po 01.07.2013 r. 7) W formularzu ofertowym należy bezwzględnie podać nazwę producenta, typ i model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 8) Dopuszcza się złożenie ofert równoważnych na urządzenia innego producenta o parametrach takich samych lub przewyższających powyższe rozwiązanie pod warunkiem zagwarantowania kompatybilności w istniejącym systemie. 9) Dostarczony sprzęt, musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie CE, potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem CE musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 10) Do zaoferowanego sprzętu Wykonawca musi dołączyć karty gwarancyjne z wyszczególnionym numerem seryjnym, a także instrukcje obsługi w języku polskim. Część II zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dokonać rozszerzenia posiadanej licencji SeeTec Probox 20 do poziomu licencji SeeTec Probox 30. Istniejący numer licencji: INR: 540937 zarejestrowany na Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.53.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    wypełniony i podpisany opis techniczny urządzeń - dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I zamówienia,

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

podpisane warunki gwarancyjne - dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I zamówienia,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2. W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2) zmiany terminu wykonywania umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego oraz związanych z tym, zmianami terminu płatności. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w pkt 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego al. Niepodległości 16/18 Poznań pokój 457 budynek A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 10:00, miejsce: w Sekretariacie Biura Organizacyjno-Administracyjnego al. Niepodległości 16/18 Poznań, pokój nr 373 budynek A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa elementów Systemu IP CCTV na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w obiekcie przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: - dostarczyć co najmniej wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nowe elementy systemu IP CCTV tj. 10 kamer wewnętrznych IP, - zamontować 10 kamer we wskazanych miejscach w budynku (rysunek), - uruchomić zamontowane kamery w istniejącym systemie IP CCTV. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 3) Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Iloną Skwierzyńska tel. 722-323-039 4) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na przedmiot umowy 24-ro miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. 5) Warunki gwarancyjne zawarte w załączniku nr 5 - mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego. 6) Zaoferowany sprzęt (kamery) musi być fabrycznie nowy, nieużywany i z bieżącej produkcji tj. wyprodukowany po 01.07.2013 r. 7) W formularzu ofertowym należy bezwzględnie podać nazwę producenta, typ i model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 8) Dopuszcza się złożenie ofert równoważnych na urządzenia innego producenta o parametrach takich samych lub przewyższających powyższe rozwiązanie pod warunkiem zagwarantowania kompatybilności w istniejącym systemie. 9) Dostarczony sprzęt, musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie CE, potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem CE musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 10) Do zaoferowanego sprzętu Wykonawca musi dołączyć karty gwarancyjne z wyszczególnionym numerem seryjnym, a także instrukcje obsługi w języku polskim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.53.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa elementów Systemu IP CCTV na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w obiekcie przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest dokonać rozszerzenia posiadanej licencji SeeTec Probox 20 do poziomu licencji SeeTec Probox 30. Istniejący numer licencji: INR: 540937 zarejestrowany na Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.53.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.