Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-29
Lublin: Dostawa i montaż foteli audytoryjnych do Studia Koncertowego Instytutu Muzyki UMCS w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 114175 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, fax 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż foteli audytoryjnych do Studia Koncertowego Instytutu Muzyki UMCS w Lublinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż foteli audytoryjnych 84 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.11.14.30 - Siedziska teatralne Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.12.00 - Siedziska teatralne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki art. 22 ust. 1 oraz art. 44 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2) Nie zalegają z podatkami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne. *W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w powyższych punktach: 1, 2. **Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o: a. spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, b. nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2, c. spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy, d. nie zaleganiu z podatkami i składkami na ubezpieczenia społeczne. złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3) Atesty, certyfikaty itp., wymienione w załączniku nr 2, niniejszej specyfikacji. Każdy z podmiotów ubiegających się wspólnie o uzyskanie zamówienia publicznego, musi złożyć dokumenty określone w pkt. 1-2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umcs.lublin.pl/przetargi/?akcja=pr
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Dział Transportu i Zaopatrzenia, Ul. Idziego Radziszewskiego 17, 20-036 Lublin..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Dział Transportu i Zaopatrzenia, Ul. Idziego Radziszewskiego 17, 20-036 Lublin, pokój nr 10..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kotłowni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych oraz opinii określającej rynkową stawkę czynszu netto za nieruchomość zabudowaną - III części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.