To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-01
Warszawa: Remont nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych, na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie
Numer ogłoszenia: 114141 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42681 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5103125, faks 22 5103189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych, na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Remontach nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych, na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie. Zakres i rodzaj robót budowlanych obejmuje: 1) remont ulicy Zagrodeckiej na wysokości nieruchomości Nr 3 przy ul. Brzezińskiej, polegający na wymianie nawierzchni asfaltowej; 2) przebudowę skrzyżowania ulic Zegarynki i Pionierów polegającą na utwardzeniu północnego wlotu ul. Pionierów wraz z wymianą nawierzchni asfaltowej; 3) remont zatoki autobusowej w ul. Świętosławskiego, polegający na wymianie nawierzchni betonowej w zatoce autobusowej, wymianie ścieku ulicznego i położeniu nakładki asfaltowej wzdłuż wymienionego ścieku; 4) przebudowę ul. Braci Zawadzkich (odc. od przepustu do ul Czarnocińskiej) polegającą na wykonaniu warstwy wyrównawczej oraz warstwy ścieralnej; 5) remont ul. Juranda ze Spychowa (odc. Białołęcka - Juranda ze Spychowa) polegający na wymianie nawierzchni betonowej w zatoce autobusowej oraz wymianie nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową; 6) remont ul. Podróżniczej (odc. Marchołta-Czarnocińska) polegający na wymianie nawierzchni asfaltowej; Szczegółowy zakres robót określono w dokumentacji technicznej (zał. nr 8 do SIWZ): - w przedmiarze robót na: Remont nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych, na - obszarze Dzielnicy Białołęka - w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w SIWZ i wzorze umowy (zał. nr 6 do SIWZ). Ilość dni wyłączenia ulicy z ruchu. Ilość dni wyłączenia ulicy z ruchu tj. całkowitego zamknięcia związanego z wykonaniem nawierzchni bitumicznej całą szerokością jezdni na ul. Juranda ze Spychowa (odc. Białołęcka-Juranda ze Spychowa). Wykonawca określa w ofercie liczbę dni (w przedziale od 5 do 10 dni kalendarzowych) wyłączenia ulicy z ruchu, tj. całkowitego zamknięcia związanego z wykonaniem nawierzchni bitumicznej całą szerokością jezdni na ul. Juranda ze Spychowa (odc. Białołęcka-Juranda ze Spychowa). Zamawiający dopuszcza wyłączenie ulicy z ruchu w dniach od 04.07.2016r. do 27.08.2016r. 2.2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z Klauzuli społecznej Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164j.t..) polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec zamawiającego i wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 5 osób świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wykonanie robót drogowych polegających na wymianie konstrukcji jezdni i wykonaniu nawierzchni asfaltowej, (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót), przebudowa chodnika i zatok, (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót). 2.3. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia przy zachowaniu równoważnych parametrów. 2.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, posiadania polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. W przypadku nieobjęcia polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej całego okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Benevento Sp. z o. o, ul. Marszałkowska 84/92 lok. 117, 00-514 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 682895,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 355961,93
Oferta z najniższą ceną: 355961,93 / Oferta z najwyższą ceną: 542188,55
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych, kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Rzeszów, Zamość
- Dostawa routerów i switchy
- Pełn. funk. insp. nadzoru dla zad. pn.:Przebudowa i rozbudowa 2 odc. na DW nr 719 w ramach zad.: Przebudowa i rozbudowa DW nr 719 na odc. od km 38+683 do km 39+421 w m. Chylice Kolonia, gm. Jaktorów.
- Dostawa materiałów gospodarczych do internatów i kwater internatowych
- Dostawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk.
- "Remont ulic m.st. Warszawy z podziałem na 2 części"...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury sportowej w popegeerowskiej miejscowości Babule, Gmina Padew Narodowa, poprzez budowę kortu tenisowego
- "Zagospodarowanie części działki nr 28/2 w Tuszynkach polegające między innymi na rekultywacji składowiska"
- Utwardzenie placu przy Szkole Podstawowej w Żydowie
- Remont dróg gminnych w m. Kwietno i Dębice w Gminie Malczyce
- "Poprawa bezpieczeństwa poprzez modernizację infrastruktury drogowej na terenie gminy Gnojno"
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienie przestrzenno - funkcjonalne miejscowości Gnojno m. in. nowo powstałego osiedla"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.