eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychowo › DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO AUTOBUSU SZKOLNEGO DLA GMINY TYCHOWO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-11

Tychowo: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO AUTOBUSU SZKOLNEGO DLA GMINY TYCHOWO
Numer ogłoszenia: 11399 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Tychowo , ul. Bobolicka 17, 78-220 Tychowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3115130, faks 094 3115566.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO AUTOBUSU SZKOLNEGO DLA GMINY TYCHOWO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa fabrycznie nowego autobusu (o długości 9 - 9,5m) przeznaczonego do przewozu dzieci oraz dostosowanego dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. 2. Autobus szkolny musi spełniać wymagania zgodne z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (tekst jednolity Dz. U. nr 108 z 2005 r. poz. 908), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 października 2005 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. Nr 238, poz.2010 z dnia 6 grudnia 2005 r. z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32 poz.262 z dnia 26 lutego 2003 r. z późn. zm.). 3. Oznaczenie według wspólnego Słownika Zamówień CPV: 34121000 - 1 (pojazdy silnikowe). A. Ponadto zamawiany autobus powinien posiadać: 1. Silnik: wysokoprężny, spełniający wymagania normy min Euro V w zakresie emisji spalin i hałasu w układzie R4, moc min. 175 KM, umieszczony podłużnie z tyłu pojazdu, pojemność do 5000 cm3, osłona podsilnikowa, ogranicznik prędkości do 100 km;h (wymagane jest oświadczenie bądź zaświadczenie o sprawności działania ogranicznika prędkości), chłodzenie cieczą z termostatyczną regulacją obiegu płynu, blokada przeciw uruchomieniowa (immobiliser), rodzaj paliwa - olej napędowy, zbiornik paliwa o pojemności min.140 l; 2. Skrzynia biegów: 6-cio biegowa mechaniczna, synchronizowana (tj. 6 biegów do przodu i 1 jeden wsteczny); 3. Układ elektryczny: instalacja 24 V, alternator 28,5V;120A, akumulatory 2X205 Ah, elektryczny wyłącznik prądu, wspomaganie układu kierowniczego; 4. Sprzęgło: jednotarczowe, suche, sterowanie wspomagane. 5. Układ hamulcowy: roboczy tarczowy, dwuobwodowy z ABS, sterowany pneumatycznie; 6. Zawieszenie: pneumatyczne, zależne (drążki reakcyjne, miechy pneumatyczne, amortyzatory teleskopowe), most napędowy - sztywny, oś przednia - belka sztywna; Nadwozie: konstrukcja - metalowa, zintegrowana z ramą podwozia, szkielet spawany techniką spełniającą wymagania norm PN EN ISO 3834-2 (wymaga się dołączenie do oferty odpowiednich certyfikatów potwierdzających spełnienie przez producenta autobusu w/w wymogu), wykonany z profili stalowych zamkniętych, min. ze stali o podwyższonej odporności na korozję, 2 włazy dachowe sterowane ręcznie, poszycie zewnętrzne odporne na korozję (blachy chromoniklowane, tworzywa sztuczne, aluminium); 7. Instalacja: pneumatyczna, wykonana z materiałów odpornych na korozję z osuszaczem i odolejaczem powietrza; 8. Drzwi: przednie i tylne: otwierane do tyłu, sterowane elektropneumatycznie, zawór otwierania drzwi przednich na zewnątrz, drzwi muszą być zdalnie sterowane z miejsca kierowcy, przy prędkości przekraczającej 5 km/h blokada drzwi, mechanizm drzwi wyposażony w urządzenie zapobiegające ruszeniu pojazdu z otwartymi drzwiami; drzwi tylne przed tylną osią. 9. Wycieraczki: na przedniej szybie 2 szt., przełącznik interwałowy, spryskiwacze szyb; 10. Lusterka: ogrzewane i sterowane elektrycznie; 11. Oświetlenie: gabarytowe, reflektory przeciwmgielne, górne światło pozycyjne, światła awaryjne, dla ruchu szkolnego, oświetlenie przestrzeni pasażerskiej; 12. Wentylacja: przesuwne górne partie okien bocznych, wywietrznik dachowy; 13. Przedział pasażerski: fotele wysokie, sztywne z pasami bezpieczeństwa, od strony przejścia wyposażone w podłokietniki, ilość miejsc siedzących min. 40 + 10 stojących + 1 miejsce na wózek inwalidzki, miejsce do kotwiczenia wózka inwalidzkiego, podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową, poszycie wewnętrzne ścian bocznych i sufitu wykonane z płyt laminowanych i elementów tworzywowych, łatwych do utrzymania w czystości; 14. Kokpit: fotel kierowcy regulowany z pasem bezpieczeństwa, przednia szyba ogrzewana nadmuchem; 15. Oznakowanie: tabliczka AUTOBUS SZKOLNY, podświetlone tablice z symbolem dzieci umieszczone z przodu i tyłu autobusu po lewej stronie (miejsce z tyłu pojazdu powinno być oświetlone), oznakowanie, że autobus jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, oznakowanie ruchome ze znakiem STOP umieszczone z przodu i tyłu pojazdu, ostrzegawczy błyskowy sygnał świetlny włączający się automatycznie wraz ze światłami awaryjnymi, sygnał akustyczny ostrzegający na zewnątrz o cofaniu pojazdu, przerywany sygnał akustyczny wewnątrz autobusu podczas otwierania drzwi 16. Deska rozdzielcza: ergonomiczna z pełnym zestawem wskaźników, tachografem elektronicznym, obrotomierz; 17. Kolor: pomarańczowy (wg koloru RAL oznaczony numerem 2003); 18. Ogumienie: opony bezdętkowe, R 19,5, wielosezonowe z felgami w standardzie, koło zapasowe; 19. Wyposażenie dodatkowe: lusterko wewnętrzne, zestaw radiowy, 2 gaśnice proszkowe, apteczka samochodowa, trójkąt ostrzegawczy, komplet młotków do rozbijania szyb, zestaw podręcznych narzędzi (podnośnik samochodowy, klucz do kół, wkrętak dwustronny, klucz umożliwiający odłączenie zacisków akumulatora), 2 komplety zapasowych kluczyków do pojazdu, podest do wprowadzania wózka inwalidzkiego (przechowywany w bagażniku podpodłogowym i zabezpieczony przed przemieszczaniem), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do formularza ofertowego (wymagania taktyczno-techniczne)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej( z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie poręczeń, gwarancji należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Tychowo Bank Spółdzielczy w Białogardzie O/Tychowo nr 10 8562 0007 0050 0050 2000 0170 w terminie do 17.02.2010 r. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego przetargu wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia -niespełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia -nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.tychowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Sportu i Gospodarki Komunalnej w Tychowie,ul.Bobolicka 17, 78-220 Tychowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Tychowie, ul. Bobolicka 17, 78-220 Tychowo, Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PEFRON.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.