Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-07
Rzeszów: Dostawa stopów metali, materiałów do nitowania, drobnego sprzętu laboratoryjnego, odczynników chemicznych, materiału do wytwarzania rdzeni i form ceramicznych, piły do cięcia glazury, narzędzi warsztatowych.
Numer ogłoszenia: 113893 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stopów metali, materiałów do nitowania, drobnego sprzętu laboratoryjnego, odczynników chemicznych, materiału do wytwarzania rdzeni i form ceramicznych, piły do cięcia glazury, narzędzi warsztatowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1: Dostawa stopów magnezu Opis: Dostawa stopów magnezu: 1. Stop magnezu AZ31;AZ61;Az80;WE43 Kształt geometryczny i ilość w mb. i m2 wg. załączonej tabeli materiałów w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Stop magnezu ALMg5-gąski 30kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 2: Dostawa materiałów do nitowania Opis: Dostawa materiałów do nitowania tj. 1) blachy stalowe kadmowane 2) blachy stalowe kwasoodporne 3) blachy duralowe 4) nity 5) nitonakrętki 6) nitownice Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 3: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego Opis: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 4: Dostawa odczynników chemicznych Opis: Dostawa odczynników chemicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 5: Dostawa materiału do wytwarzania rdzeni i form ceramicznych. Opis: Dostawa materiału do wytwarzania rdzeni i form ceramicznych. Granulatu tlenku cyrkonu oraz mielniki z dwutlenku cyrkonu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 6: Dostawa piły do ciecia glazury Opis: Dostawa piły do cięcia glazury z dwoma zapasowymi tarczami diamentowymi o średnicy 200mm i minimalnej mocy 1500W (piła zostanie przeznaczona do cięcia otrzymanych kształtek z uniepalnionych kompozytów). Zadanie częściowe nr 7: Dostawa papieru ściernego do metalu Opis: Dostawa papieru ściernego do metalu w arkuszach A4 nr 600 - 20 sztuk nr 360 - 20 sztuk nr 240 - 20 sztuk nr 80 - 20 sztuk Zadanie częściowe nr 8: Dostawa narzędzi warsztatowych. Opis: Dostawa narzędzi warsztatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 9: Dostawa stopów o następującym składzie chemicznycm. Opis: Dostawa stopów o następującym składzie chemicznycm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.62.00.00-3, 44.31.64.00-2, 38.00.00.00-5, 33.69.63.00-8, 44.11.13.00-4, 44.50.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków (Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) Wymagana forma dokumentu: oryginał
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków (Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) Wymagana forma dokumentu: oryginał
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków (Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) Wymagana forma dokumentu: oryginał
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków (Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) Wymagana forma dokumentu: oryginał
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków (Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) Wymagana forma dokumentu: oryginał
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. 207, bud. A, ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2010 godzina 10:00, miejsce: pok. 207 bud. A ul. W. Pola 2 , 35-959 Rzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA, Projekt Kluczowy pn. NOWOCZESNE TECHNOLOGIE MATERIAŁOWE STOSOWANE W PRZEMYSLE LOTNICZYM, nr umowy: POIG.0101.02-00-015/08. 2. Projekt kluczowy nr POIG.01.03.01-00-015/08-00. pt: Nowe materiały metaliczne o strukturze nanometrycznej do zastosowań w nowoczesnych gałęziach gospodarki - projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa stopów magnezu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stopów magnezu: 1. Stop magnezu AZ31;AZ61;Az80;WE43 Kształt geometryczny i ilość w mb. i m2 wg. załączonej tabeli materiałów w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Stop magnezu ALMg5-gąski 30kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.62.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów do nitowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów do nitowania tj. 1) blachy stalowe kadmowane 2) blachy stalowe kwasoodporne 3) blachy duralowe 4) nity 5) nitonakrętki 6) nitownice Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.64.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników chemicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiału do wytwarzania rdzeni i form ceramicznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiału do wytwarzania rdzeni i form ceramicznych. Granulatu tlenku cyrkonu oraz mielniki z dwutlenku cyrkonu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.13.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa piły do cięcia glazury..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piły do cięcia glazury z dwoma zapasowymi tarczami diamentowymi o średnicy 200mm i minimalnej mocy 1500W (piła zostanie przeznaczona do cięcia otrzymanych kształtek z uniepalnionych kompozytów)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.50.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa papieru ściernego do metalu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru ściernego do metalu w arkuszach A4 nr 600 - 20 sztuk nr 360 - 20 sztuk nr 240 - 20 sztuk nr 80 - 20 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.50.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa narzędzi warsztatowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi warsztatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.50.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa stopów o następującym składzie chemicznycm..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stopów o następującym składzie chemicznycm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.62.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 6
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu, polegająca na budowie dróg dla pieszych oraz dróg dla pieszych i rowerów na terenie województwa podkarpackiego - Odcinek N: DW 886
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych pierwszej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Dost.5 szt.fabry. nowych elektrohyd.dźwig. dwukol.,1szt.kompre.śrub,1szt.urządz.do dynam.wymiany oleju w aut.skrzyni biegów oraz 1 szt.wózka narzędz.z wyp.do obsł.poj.hybry i elek. dla KWP w Rzeszowie
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu niezbędnego do wyposażenia sali treningowej dla żołnierzy (zamówienie z podziałem na 8 części)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników laboratoryjnych
- Dostawa części, materiałów eksploatacyjnych oraz ogumienia do pojazdów mechanicznych
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem mikroskopu stereoskopowego
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Dostawa odczynników dla Grupy Badawczej Biologii Astrocytów (3 zadania)
- Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych i pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych w Gminie Spiczyn.
więcej: Stopy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.