Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-13
Krosno: Zakup i dostawa artykułów laboratoryjnych wykonanych ze szkła i plastiku
Numer ogłoszenia: 113884 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie , ul. ks. Piotra Ściegiennego 6A, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4325923, faks 013 4326933.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.wiw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów laboratoryjnych wykonanych ze szkła i plastiku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy (w wymaganym przez Zamawiającego czasie realizacji zamówienia liczonym od dnia złożenia zamówienia częściowego) artykułów laboratoryjnych wykonanych ze szkła i plastiku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określone w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 17 do SIWZ. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, jest wymagane o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę; Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wskazane w umowie ilości artykułów mogą ulec obniżeniu na skutek aktualizacji zapotrzebowania ilościowego przez Zamawiającego, uzależnionego od ilości badań wynikłych w okresie wykonywania zamówienia, na które zamawiający nie miał wpływu. Okoliczność ta może również spowodować, że nie wszystkie artykuły zostaną przez Zamawiającego zakupione
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.wiw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie
ul. ks. Piotra Ściegiennego 6A
38-400 Krosno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 08:30, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w Krośnie ul. ks. Piotra Ściegiennego 6A, 38-400 Krosno.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły laboratoryjne wykonane z tworzyw sztucznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Artykuły laboratoryjne wykonane ze szkła.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły laboratoryjne wykonane ze szkła.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Artykuły laboratoryjne wykonane ze szkła.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły laboratoryjne wykonane ze szkła.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Artykuły pomocnicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły pomocnicze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: "Wykonanie projektu budowl. w ramach zadania pn. "Stabilizacja osuwiska nr ewid. 18-07-092-074655 i nr ewid. 18-07-092-074446"
- Przebudowa ul. Popiełuszki w Krośnie
- Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Miasto Krosno - Dostawa i montaż urządzeń
- DOSTAWA MEDYCZNYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
- Przebudowa ul. Zręcińskiej w Krośnie
- ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA UTWORZENIU LABORATORIUM SIECI 5G W BUDYNKU PANS W KROŚNIE PRZY UL. WYSPIAŃSKIEGO 20
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do laboratorium na okres 36 miesięcy - zamówienie udzielane w częściach. Część III
- WIW.DA.272.10.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz WIW w Opolu.
- Sukcesywna dostawa pipet wraz z akcesoriami dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
- TP-19/24 Dostawa wyrobów medycznych.
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.