eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-Zdrój › Ochrona i zabezpieczenie obiektów Nadleśnictwa Połczyn w latach 2013-2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-08

Połczyn-Zdrój: Ochrona i zabezpieczenie obiektów Nadleśnictwa Połczyn w latach 2013-2016
Numer ogłoszenia: 11386 - 2013; data zamieszczenia: 08.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Połczyn , ul. 15 Grudnia 12, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662230, faks 094 3662230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdlp.szczecinek.pl/polczyn

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Połczyn.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona i zabezpieczenie obiektów Nadleśnictwa Połczyn w latach 2013-2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) ochrona i zabezpieczenie mienia Skarbu Państwa Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwo Połczyn wraz z monitorowaniem sygnałów pochodzących z uzbrojonego systemu alarmowego zainstalowanego w następujących obiektach Zamawiającego: - biurowiec Nadleśnictwa, ul. 15 Grudnia 12, 78-320 Połczyn Zdrój - magazyn broni w biurowcu Nadleśnictwa, ul. 15 Grudnia 12,78-320 Połczyn Zdrój - Ośrodek Szkoleniowo- Administracyjny, Kołacz 71B, 78-320 Połczyn Zdrój - wieża obserwacyjnej w Czarnkowie - lądowisko helikoptera patrolowo-gaśniczego w Kołaczu b) montaż urządzeń monitorujących systemy alarmowe i radiowego przesyłu danych - urządzenia systemu montowane na 24 godzinnej linii antysabotażowej na wskazanie Zamawiającego w ciągu 1 dnia od otrzymania zlecenia c) konserwacja elektronicznych urządzeń wchodzących w skład: - instalacji sygnalizacji włamania i napadu SSWiN wraz z przystawką monitorującą w biurowcu nadleśnictwa - instalacji sygnalizacji włamania i napadu SSWiN oraz instalacji sygnalizacji alarmu pożaru SSP w Ośrodku Szkoleniowo- Administracyjnym w Kołaczu - instalacji telewizji przemysłowej CCTV w Ośrodku Szkoleniowo- Administracyjnym w Kołaczu - instalacji sygnalizacji włamania i napadu SSWiN na wieży obserwacyjnej w Czarnkowie. -instalacji sygnalizacji włamania i napadu SSWiN na lądowisku helikoptera patrolowo- gaśniczego w Kołaczu. d) konwojowanie wartości pieniężnych z siedziby Nadleśnictwa mieszczącej się przy ul. 15 Grudnia 12 do banku mającego swoją siedzibę na terenie miasta Połczyn-Zdrój. 2. W zakresie usługi ochrony i zabezpieczenia mienia Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy: - stałego patrolowania obiektów Nadleśnictwa poprzez systemy zamontowane w obiektach - zapobiegania włamaniom, kradzieżom i dewastacjom mienia Nadleśnictwa, - dbanie o utrzymanie porządku publicznego, - podejmowanie stosowanych reakcji zapobiegających ewentualnym niepożądanym zdarzeniom - zapewnienie grupy interwencyjnej dyspozycyjnej przez cały okres ochrony z możliwością dojazdu do biurowca w ciągu 5 minut i do pozostałych obiektów w ciągu 15 minut, - sprawdzenia zabezpieczenia zewnętrznego budynków, - uniemożliwienia wtargnięcia i przebywania na terenie ochranianym osobom nieuprawnionym, - usunięcia osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla ochranianego mienia w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji - monitoringu obiektów 24 godziny 365 dni w roku, - interwencji załóg patrolowych 24 godziny 365 dni w roku - maksymalny czas dojazdu do biurowca w ciągu 5 minut i do pozostałych obiektów w ciągu 15 minut od odebranego sygnału alarmowego - przyjazdów prewencyjnych 3.W zakresie konwojowania wartości pieniężnych wykonawca zobowiązany jest do konwoju wykonywanego przez 2 pracowników ochrony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. nr 129 poz 858) Konwój wykonywany będzie z wykorzystaniem samochodów Wykonawcy na każdorazowego telefoniczne zgłoszenie przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić należytą ochronę zdrowia, życia i nietykalności pracownikom wyznaczonym do transportu gotówki. Transport odbywa się na ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest posiadać opłacona polisę OC od konwojowanych wartości pieniężnych. 4. W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia: - Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi ciągłego monitoringu systemu działania kamer i systemu przeciw napadowego oraz przeciw włamaniowego i kontroli dostępu zainstalowanego w chronionych obiektach - zapewnienia stałego całodobowego nadzoru dyżurnego centrum operacyjnego, - dysponowania samochodem patrolowym a pracownicy ochrony muszą być wyposażonym w środki łączności bezprzewodowej zewnętrznej jak i wewnętrznej między pracownikami, - Wykonawca zobowiązany jest dysponować grupą interwencyjną i zapewnić czas reakcji grupy interwencyjnej nie dłuższy niż 5 min. w stosunku do biurowca i 20 minut w stosunku do pozostałych obiektów od momentu telefonicznego zgłoszenia w ciągu dnia lub otrzymania sygnału z systemu alarmowego ( w skład grupy wchodzić będzie minimum dwóch pracowników ochrony wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego - zgodnie z ustawą O ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. Dz. U. z 2005r, Nr 145, poz.1221) 5. Ze względu na konieczność prowadzenia całodobowej ochrony magazynu broni mieszczącego się w siedzibie Nadleśnictwa przy ul. 15 Grudnia 12 Wykonawca zobowiązany jest posiadać specjalistyczną uzbrojoną formację ochronną wyposażoną w bron palną. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku do oferty należy załączyć decyzję komendanta wojewódzkiego policji na posiadanie broni palnej. 6. W zakresie konserwacji Wykonawca zobowiązany jest do: - comiesięcznej konserwacji central sygnalizacji włamania i napadu SSWiN wraz z układami zasilania - comiesięcznego sprawdzenie działania central, ich parametrów, układów zasilających łącznie z wymianą żarówek, bezpieczników, pakietów, zamków; - comiesięcznej konserwacji sieci wizyjnej i zasilającej telewizji przemysłowej CCTV wraz z konserwacją urządzeń elektronicznych odbiorczych i rejestrujących (kamery, rejestrator cyfrowy, monitor) - comiesięcznego sprawdzenia wartości napięć w awaryjnych źródłach zasilania, oczyszczenia zacisków ogniw, sprawdzenia prawidłowości połączeń, okresowego ładowania akumulatorów, - comiesięcznego sprawdzenia prawidłowości mocowania i połączeń linii dozorowych i sygnalizacyjnych na łączówkach, puszkach i rozdzielaczach, - comiesięcznego sprawdzenia sygnalizatorów, czujek, przycisków z oczyszczeniem, kamer, rejestratorów, - comiesięcznej wymiany sygnalizatorów, czujek, przycisku, kamery których koszt zakupu zostanie refakturowany na Zamawiającego. W przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia jej przyczyn w ciągu 24 godzin od otrzymana zgłoszenia lub odebrania sygnału z systemu o awarii. W ramach stawki podanej przez Wykonawcę wchodzi usunięcie 1 awarii w miesiącu. Każda następna interwencja będzie rozliczana według osobnej stawki wskazanej w ofercie. Prace wymagające dostosowania systemu ochrony do nowych przepisów, instrukcji, wytycznych będą zlecane Wykonawcy w ramach niniejszej umowy, a ich rozliczenie będzie następować na podstawie szczegółowych kosztorysów. Zadaniem pracownika ochrony jest także dokonywanie ochrony obiektów Nadleśnictwa oraz wykonywanie poleceń Zamawiającego nie ujętych a pojawiających się w trakcie sprawowania ochrony. Pracownicy, którzy zostaną skierowani do ochrony obiektów : - winni posiadać w okresie służby środki przymusu bezpośredniego - posiadać licencję pracownika ochrony - posiadać odpowiednie umundurowanie - zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia 7. Zamawiający zobowiązuje się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. Ze strony zamawiającego osobami upoważnionymi są: - kierownik jednostki organizacyjnej - Nadleśniczy - zastępca kierownika jednostki organizacyjnej - Zastępca Nadleśniczego - Sekretarz - pracownik Straży Leśnej Nadleśnictwa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu czynności zawartych w opisie przedmiotu zamówienia do 50% podstawowej wartości zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy (od daty podpisania umowy).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.71.00.00 - 73.71.00.00 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: pieniądzu, wyłącznie przelewem na rachunek bankowy w BGŻ Szczecinek Nr rachunku: 24 2030 0045 1110 0000 0033 0540 poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w formie lub formach, o których mowa w pkt 2. zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia - zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. O ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r., Nr 145, poz.1221 z późn. zm.) oraz koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na sprawowaniu konwojowania gotówki i innych wartości pieniężnych. - zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. O ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r., Nr 145, poz.1221 z późn. zm.) Na potwierdzenie spełniania warunku szczegółowego Wykonawca do oferty załączy koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia oraz koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na sprawowaniu konwojowania gotówki i innych wartości pieniężnych - zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. O ochronie osób i mienia(Dz. U. z 2005r., Nr 145, poz.1221 z późn. zm.) wraz z licencją drugiego stopnia zgodnie z art. 17 w/w ustawy. Ze względu na konieczność prowadzenia całodobowego nadzoru nad magazynem broni Wykonawca zobowiązany jest posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, posiadając pozwolenie na broń na okaziciela wydane na podstawie odrębnych przepisów. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że przynajmniej 6 pracowników ochrony (2 na jedną zmianę) posiada koncesję na posiadanie broni palnej potwierdzone decyzją komendanta wojewódzkiego policji na posiadanie broni palnej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże (na załączniku nr 4), że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej trzy zadania odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. usługi ochrony mienia obiektów użyteczności publicznej wraz z konserwacją systemu dozoru) z podaniem przedmiotu, daty wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana należycie. Przez usługę ochrony mienia Zamawiający uzna umowę polegającym na świadczeniu bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu lub obiektów o kubaturze nie mniejszej niż 3000 m3 przez okres minimum 12 miesięcy i wartości co najmniej 10 000,00 brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca na załączniku nr 5 wykaże, że dysponuje co najmniej 6 osobami (osoby nie karane) posiadającymi licencję pracownika ochrony minimum pierwszego stopnia oraz co najmniej dwuletnim doświadczeniem w pracy na stanowisku pracownika ochrony oraz 2 osobami posiadającymi doświadczenie technika systemu dozoru mienia. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca do oferty załączy licencję I lub II stopnia potwierdzającą wymagania kwalifikacyjne pracowników ochrony (którzy będą bezpośrednio wykonywać zamówienie) oraz pracownika zabezpieczenia technicznego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku działu w postępowaniu Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00zł. Ocena spełnienia warunków odbędzie się według formuły: spełnia /nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polczyn/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polczyn/zamowienia_publiczne Nadleśnictwo Połczyn ul. 15 Grudnia 12 78-320 Połczyn-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2013 godzina 13:00, miejsce: Nadleśnictwo Połczyn, ul. 15-go Grudnia 12, 78-320 Połczyn-Zdrój, pokój nr 2 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.