eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie prezentacji multimedialnych towarzyszących wystawie Kraków na wyciągnięcie ręki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-21

Kraków: Wykonanie prezentacji multimedialnych towarzyszących wystawie Kraków na wyciągnięcie ręki.
Numer ogłoszenia: 113856 - 2010; data zamieszczenia: 21.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Krakowie , Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2955621, faks 012 2955555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prezentacji multimedialnych towarzyszących wystawie Kraków na wyciągnięcie ręki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prezentacji multimedialnych towarzyszących wystawie Kraków na wyciągnięcie ręki. Zamówienie obejmuje dwa zadania: Zadanie nr 1 Wykonanie prezentacji multimedialnej Flash. Wykonanie elektronicznej wersji katalogu. Zadanie nr 2 Wykonanie filmu opartego w dużej mierze na animacji komputerowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2) W zawartej umowie nie jest możliwe wprowadzanie istotnych zmian w stosunku do treści oferty po za przewidzianymi w niniejszej specyfikacji. Warunki i okoliczności uprawniające do wniosku o zmianę. I. Zamawiający. 1. Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie wprowadzenie zmiany w treści umowy w zakresie: - terminów realizacji; - zakresu zamówienia /który w sposób istotny nie wpływa na wartość i zakres umowy/ - sposobu realizacji zamówienia o ile wpływa on pozytywnie na realizacje umowy dla obydwu stron; Zmiana taka uzasadniona może być przyczynami organizacyjnymi i technicznymi. 2. Zamawiający na powyższy zakres przedłoży propozycję zmiany umowy w formie aneksu, którą to WYKONAWCA jest związany i nie przysługują mu w tym zakresie żadne roszczenia do Zamawiającego co do kwoty umownej, ewentualnego odszkodowania z tytułu utraty spodziewanych zysków. II. Wykonawca 1. WYKONAWCA zobowiązany jest do ostrzegania Zamawiającego, tak wcześnie jak to możliwe, o szczególnych przyszłych wydarzeniach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość usług (w każdy sposób) lub opóźnienie w realizacji usług. Zamawiający zażąda od WYKONAWCY oceny wpływu przyszłego wydarzenia i okoliczności wpływających na datę zakończenia wykonywania dostawy. 2. WYKONAWCA opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji propozycje dotyczące uniknięcia lub zmniejszenia wpływu takiego wydarzenia lub okoliczności mających wpływ na realizację usług, jak też będzie współpracował przy wykonywaniu odnośnych zaleceń Zamawiającego. 3. Okoliczności, o których mowa w ust. 1 i 2 mogą wpłynąć na zmianę treści umowy. 4. Procedura wprowadzania wszystkich zmian do umowy określonych w niniejszej umowie : wniosek o zmianę każdorazowo musi zawierać: 1) opis proponowanej zmiany 2) wpływ na wykonanie dostawy stanowiącej przedmiot umowy 3) proponowany termin wprowadzenia zmian, 4) należy podać jakie znaczenie ma zmiana dla zamawiającego lub czy jest konieczna dla wykonania umowy. 5. Wnioski o zmianę. Wniosek o zmianę składany przez WYKONAWCE musi wpłynąć do Zamawiającego w terminie minimum 3 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie. Wniosek Zamawiającego składany jest do wskazanej w umowie przez WYKONAWCĘ osoby w terminie minimum na 3 dni przed wprowadzeniem zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (Oś Priorytetowa 3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.3. Instytucje kultury, Schemat B: Organizacja imprez kulturalnych o znaczeniu regionalnym i ponadregionalnym). Numer projektu: MRPO.03.03.02-12-112/08.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie prezentacji multimedialnej Flash; Wykonanie elektronicznej wersji katalogu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prezentacja multimedialna Flash obejmuje od 280 do 310 zdjęć fotograficznych. Zdjęcia będą głównie w formacie CR2 i będą wymagały obróbki. Tekst do prezentacji musiałby zostać przez wykonawcę przejęty z not do eksponatów z katalogu wystawy (pdf). Wyjątek stanowią teksty do trzech plansz: 1)Pałac Biskupa Erazma Ciołka, 2)Pałac Biskupa Erazma Ciołka - lapidarium pałacowe, 3)Pałac Biskupa Erazma Ciołka - Sztuka dawnej Polski. XII- XVIII wiek- rzeźby kamienne. W tym przypadku zostaną wykorzystane teksty nie wchodzące w skład katalogu aktualnej wystawy i będą one dostarczone jako odrebne dokumenty tekstowe w formacie doc wraz z fotografiami w formacie tiff. Elektroniczna wersja katalogu wystawy. Materiały zostaną dostarczone w postaci PDF. Do dostarczonego tekstu ma zostać wykonany system zakładek tj. dodanie z boku (na marginesie), rodzaju spisu treści, który pozwalał będzie na szybkie przejście do wybranych, konkretnych grup eksponatów (ok. 30 zakładek)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie filmu opartego w dużej mierze na animacji komputerowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Film z wykorzystaniem animacji komputerowej oraz zdjęć filmowych do wyświetlania na ekranie holograficznym. Zdjęcia filmowe w systemie HD ruchome (jazda, ramię, kran) w trzech obiektach: 1. Katedra na Wawelu, 2. Kościół Mariacki, 3. Kamienica Hetmańska. Elementy architektoniczne znajdujące się w danym wnętrzu np. zworniki sklepienia Katedry Wawelskiej, pojawiać się będą metodą animacji komputerowej 3D w sfilmowanej przestrzeni rzeczywistej i metodą morfingu przeobrażać się będą w odlewy gipsowe, na podstawie dostarczonych przez zleceniodawcę zdjęć fotograficznych (wyłącznie widoki frontalne). W kilku przypadkach pojawi się konieczność wykonania animacji obrotowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.