eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonywanie przeglądów i konserwacja systemów bezpieczeństwa w obiektach Urzędu do Spraw Cudzoziemców

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-11

Warszawa: wykonywanie przeglądów i konserwacja systemów bezpieczeństwa w obiektach Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Numer ogłoszenia: 11379 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców , Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980, 6014339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uric.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie przeglądów i konserwacja systemów bezpieczeństwa w obiektach Urzędu do Spraw Cudzoziemców.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów i konserwacja następujących systemów bezpieczeństwa zainstalowanych w obiektach Zamawiającego tj.: a) systemu kontroli dostępu, monitoringu wizyjnego CCTV, systemu sygnalizacji włamania i napadu w obiekcie przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie, b) systemu sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy, monitoringu wizyjnego CCTV, systemu sygnalizacji pożaru, triody, systemu przywoławczego ELSO MEDIOPT, systemu oddymiania, oświetlenia kierunkowego i awaryjnego, systemu głośno mówiącego INTERKOM KASOWY, głównego wyłącznika prądu w obiekcie przy ul. Taborowej 33 w Warszawie, c) systemu sygnalizacji pożaru w obiekcie w Podkowie Leśnej - Dębaku, d) systemu wykrywania pożaru w obiekcie w Lininie, e) systemu telewizji dozorowanej CCTV, systemu kontroli dostępu, systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu sygnalizacji pożaru oraz systemu oddymiania w obiekcie w przy ul. Dokudowskiej 19 w Białej Podlaskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres czynności konserwacyjnych i ich częstotliwość określono w załącznikach nr 1a-1d do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż a) w zakresie systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz monitoringu wizyjnego (zadania częściowe 1 i 4) - posiada ważną i aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.); b) w zakresie systemu sygnalizacji pożaru (zadania częściowe 2 i 3) - posiada zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności w zakresie konserwacji jonizacyjnych czujek dymu, wydane na podstawie ustawy Prawo atomowe

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: a) w przypadku złożenia oferty do zadania częściowego nr 1 wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub jest w trakcie realizacji co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (tj. usługi przeglądów i konserwacji systemów bezpieczeństwa) o wartości nie mniejszej niż 90 000 PLN brutto każda i przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; b) w przypadku złożenia oferty do zadania częściowego nr 2 lub 3 wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub jest w trakcie realizacji co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (tj. usługi przeglądów i konserwacji systemów ochrony przeciwpożarowej) o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN brutto każda i przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c) w przypadku złożenia oferty do zadania częściowego nr 4 wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub jest w trakcie realizacji co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (tj. usługi przeglądów i konserwacji systemów bezpieczeństwa) o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN brutto każda i przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy może nastąpić wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd do Spraw Cudzoziemców, ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, pokój 59C.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd do Spraw Cudzoziemców, ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, kancelaria ogólna (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie przeglądów i konserwacja systemów bezpieczeństwa przy ul. Koszykowej 16 oraz Taborowej 33 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie przeglądów i konserwacja systemu sygnalizacji pożaru w ośrodku dla cudzoziemców ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy w Podkowie Leśnej- Dębaku k/ Nadarzyna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1b do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie przeglądów i konserwacja systemu sygnalizacji pożaru w ośrodku dla cudzoziemców ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy w miejscowości Linin k/ Góry Kalwarii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1c do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 47
    • 2. Cena (koszt) brutto 1 roboczogodziny naprawy awaryjnej systemu - 53

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie przeglądów i konserwacja systemów bezpieczeństwa w obiekcie Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Dokudowskiej 19 w Białej Podlaskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1d do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 71
    • 2. Cena (koszt) brutto 1 roboczogodziny naprawy awaryjnej systemu - 29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.