eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bożków › Dostawa wraz z montażem profesjonalnego sprzętu AGD ze stali nierdzewnej do kuchni dydaktycznej w Zespole Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-21

Bożków: Dostawa wraz z montażem profesjonalnego sprzętu AGD ze stali nierdzewnej do kuchni dydaktycznej w Zespole Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie
Numer ogłoszenia: 113782 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Agrotechnicznych , Bożków 89a, 57-441 Bożków, woj. dolnośląskie, tel. 074 8714275, faks 074 8714252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsa-bozkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem profesjonalnego sprzętu AGD ze stali nierdzewnej do kuchni dydaktycznej w Zespole Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem profesjonalnego sprzętu AGD ze stali nierdzewnej do kuchni dydaktycznej w Zespole Szkół Agrotechnicznych w Bożkowie. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż następującego sprzętu AGD: 1) 5 szt kuchenek elektrycznych z piekarnikiem konwekcyjnym,Stal nierdzewna,4 x płyta grzejna ( 2 x szybkogrzejna),Piekarnik konwekcyjny z grillem, Wentylator piekarnika,Wymiary 60 x 60 x 90 cm,Zasilanie elektryczne 3 x 400 V/3N/ 50 Hz,Moc 9,05 kW, Płyta grzewcza 2 x 1,0 kW, średnica 15 cm i 2 x 2,0 kW, średnica 18 cm,2) zmywarka do naczyń i szkła + podstawa,Funkcja wyparzania,stal nierdzewna, możliwość mycia talerzy o średnicy 32 cm, nierdzewne filtry wanny, dozownik środka myjącego i płuczącego,kontrolki pracy i grzania,obrotowe dolne i górne ramiona myjące i płuczące ,regulowany termostat bojlera,grzałka wanny,wyposażenie: 1 x kosz na szkło, 1 x kosz na talerze, 1 x pojemnik na sztućce, wymiary 55-62 x 60 -62x 82,5 -85 cm,zasilanie elektryczne 230 V/ 50 Hz,moc 3,5-5 kW 3) podgrzewacz talerzy jezdny, stal nierdzewna,regulacja temperatury 20-90 stopni,automatyczne wysuwanie talerza,pojemność talerzy 50 szt,przystosowanie do talerzy o średnicy 26 cm lub 23 cm, 4) okap centralny trapezowy wysokość 450 mm z łapaczami tłuszczu i oświetleniem, stal nierdzewna, wymiary długość 5 m, szerokości 1,40 m, wysokość 55 cm, okap może składać się z 2 modułów, z rynienka ociekową i zaworem spustowym, ilość króćców -6 o średnicy 315 mm 5) Szafki ubraniowe metalowe dla m.in. 12 osób, zamykane na kluczyk wymiary wnęki, w której zostaną usytuowane 220 x 42 x 180-200 ( kolor szafek do uzgodnienia z zamawiającym po przedstawieniu wzornika) 6)Regały ze stali nierdzewnej, 2 szt, otwarty(e) z półkami, wymiar 90x 46,5 x 180-200 7)Lodówko-zamrażarka obudowa ze stali nierdzewnej, wnętrze z tworzywa sztucznego, wymiary 600 x 600 x 1700 -1850 Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 1.Zamawiający w załączniku nr 7 do SIWZ (projekt zagospodarowania pomieszczenia) przedstawił rozmieszczenie poszczególnego sprzętu AGD będących przedmiotem zamówienia 2.Zamawiający w załącznikach nr 8 i 9 do SIWZ przedstawił plan instalacji sanitarnej oraz plan instalacji gniazd wtykowych. 3.Zamawiający w załączniku nr 10 do SIWZ przedstawił zdjęcia pomieszczenia kuchni wraz z meblami już zabudowanymi. 4.Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy i montażu (koszty transportu, zamontowania, zabezpieczenia urządzeń przed uszkodzeniem podczas transportu i montażu itp.) ponosi Wykonawca, 5.Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady fizyczne. Niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. W trakcie trwania gwarancji jakości Wykonawca poniesie wszelkie koszty usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie użytkowania przedmiotu zamówienia. Wystąpienie tych kosztów Wykonawca powinien przewidzieć w formularzu ofertowym (dot. kosztów dojazdu ekipy serwisowej, materiałów, robocizny itp.) 6.Wykonawca dostarczy wszelkie dokumenty dot. przedmiotu zamówienia umożliwiające wykorzystanie ich zgodnie z gospodarczym przeznaczeniem (tj. certyfikaty, atesty, świadectwa zgodności, itp.). 7.Najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy, Wykonawca przeprowadzi szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń. Ze szkolenia zostanie spisany protokół..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne 42.52.00.00 - Urządzenia wentylacyjne 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 39.71.13.40 - Podgrzewacze do talerzy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże iż wykonywał w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie i montażu sprzętu AGD o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 PLN (z VAT) każde z nich wraz z podaniem ich wartości przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym że nie należy do grupy kapitałowej złożone wg załącznika nr 4 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy Powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsa-bozkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariacie szkoły (I piętro, pok. nr A 46.).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2013 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie szkoły (I piętro, pok. nr A 46.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.