eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa narzędzi sekcyjnych, chirurgicznych, optycznych, zestawów preparacyjnych do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej realizowana w ramach projektu PO RYBY 2001-2013. Projekt pilotażowy. Testowanie technologii produkcji pstrąga stosowanych w Polsce w świetle Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 710/2009 Umowa nr 00001-61724-OR1400002/10 z dnia 02 listopada 2010 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-13

Olsztyn: Dostawa narzędzi sekcyjnych, chirurgicznych, optycznych, zestawów preparacyjnych do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej realizowana w ramach projektu PO RYBY 2001-2013. Projekt pilotażowy. Testowanie technologii produkcji pstrąga stosowanych w Polsce w świetle Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 710/2009 Umowa nr 00001-61724-OR1400002/10 z dnia 02 listopada 2010 r.
Numer ogłoszenia: 113697 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi sekcyjnych, chirurgicznych, optycznych, zestawów preparacyjnych do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej realizowana w ramach projektu PO RYBY 2001-2013. Projekt pilotażowy. Testowanie technologii produkcji pstrąga stosowanych w Polsce w świetle Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 710/2009 Umowa nr 00001-61724-OR1400002/10 z dnia 02 listopada 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi sekcyjnych, chirurgicznych, optycznych, zestawów preparacyjnych do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej realizowana w ramach projektu PO RYBY 2001-2013. Projekt pilotażowy. Testowanie technologii produkcji pstrąga stosowanych w Polsce w świetle Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 710/2009 Umowa nr 00001-61724-OR1400002/10 z dnia 02 listopada 2010 r. Zamówienie zostało podzielone na 6 części, w tym: część nr 1 - suchy obiektyw planochromatyczny 1 sztuka, część nr 2 - zestaw preparacyjny 1 zestaw oraz zestaw preparacyjny mikro 1 zestaw, nożyczki chirurgiczne 6 sztuk, pinceta Dumont 2 sztuki, pinceta amagnetyczna 3 sztuki, mikro pinceta Gerald 3 sztuki,pinceta 13 sztuk, część nr 3 - soczewka powiększająca z oświetleniem 1 sztuka, zacisk na stół do soczewki powiększającej 1 sztuka, soczewka powiększająca z opaską na głowę 1 sztuka, nóż preparacyjny 6 sztuk, igła preparacyjna 6 sztuk, pinceta 3 sztuki, nożyczki preparatywne 2 sztuki, nożyczki chirurgiczne 13 sztuk, część nr 4 - uchwyt do skalpela 5 sztuk, ostrza do skalpela (nr 22) 4 opakowania, ostrza do skalpela (nr 24) 4 opakowania, hak chirurgiczny 4 sztuki, igłotrzymacz typu Crile-Wood 1 sztuka, igłotrzymacz typu Mathieu 1 sztuka, klemy jelitowe typu Kocher 2 sztuki, klemy naczyniowe typu Kocher 4 sztuki, klemy otrzewnowe Mikulicza 2 sztuki, kleszczyki chirurgiczne typu Crile 4 sztuki, kleszczyki chirurgiczne typu Backhaus 5 sztuk, część nr 5 - zestaw narzędzi sekcyjnych 1 sztuka, pean zagięty 6 sztuk, pean prosty 6 sztuk, część nr 6 - nożyczki jelitowe 2 sztuki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego, - Formularz ofertowy sporządzony przez wykonawcę według wzoru zamieszczonego na stronie Działu Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie, - Opis przedmiotu zamówienia będący również formularzem cenowym sporządzony przez Wykonawcę według wzoru zamieszczonego na stronie Działu Zamówień Publicznych UWM w Olsztynie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: - zmiany terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, - zmiany terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Dział Zamówień Publicznych, pok. 311, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2011 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski, Dział Zamówień Publicznych, pok. 310, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu PO RYBY 2011-2013. Projekt pilotażowy. Testowanie technologii produkcji pstrąga stosowanych w Polsce w świetle Rozporządzenia Komisji (WE) nr 710/2009 Umowa nr 00001-61724-OR1400002/10 z dnia 02 listopada 2010 r. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Suchy obiektyw planochromatyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Suchy obiektyw planochromatyczny - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.92.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy preparacyjne, nożyczki chirurgiczne, pincety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 13 - częściowy zestaw preparacyjny - 1 zestaw, 10 - częściowy zestaw preparacyjny mikro 1 zestaw, nożyczki chirurgiczne - 6 sztuk,pinceta wzór Dumonta - 2 sztuki, pinceta amagnetyczna - 3 sztuki, mikropinceta typ Gerald - 3 sztuki, pinceta - 13 sztuk,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Soczewka powiększająca z oświetleniem, zacisk na stół do soczewki powiększającej, soczewka powiększająca z opaską na głowę, nóż preparacyjny, igła preparacyjna, pinceta, nożyczki preparatywne, nożyczki chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewka powiększająca z oświetleniem - 1 sztuka, zacisk na stół do soczewki powiększającej - 1 sztuka, soczewka powiększająca z opaską na głowę - 1 sztuka, nóż preparacyjny - 6 sztuk, igła preparacyjna - 6 sztuk, pinceta - 3 sztuki, nożyczki preparatywne - 2 sztuki, nożyczki chirurgiczne - 13 sztuk,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Uchwyt do skalpela, ostrza do skalpela, haki chirurgiczne, igłotrzymacz typu Crile-Wood, igłotrzymacz typu Mathieu, klemy jelitowe typu Kocher, Klemy naczyniowe typu Kocher, klemy otrzewnowe Mikulicza, kleszczyki chirurgiczne typu Crile, kleszczyki chirurgiczne typu Backhaus..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwyt do skalpela (nr 4) - 5 sztuk, ostrza do skalpela (nr 22) stal nierdzewna - 2 opakowania, ostrza do skalpela (nr 24) stal nierdzewna 2 opakowania, ostrza do skalpela (nr 22) stal karbowana - 2 opakowania, ostrza do skalpela (nr 24) stal karbowana - 2 opakowania, hak chirurgiczny, tępy, pojedynczy - 2 sztuki, hak chirurgiczny, tępy, podwójny - 2 sztuki, igłotrzymacz typu Crile-Wood - 1 sztuka, igłotrzymacz typu Mathieu - 2 sztuki, klemy jelitowe typu Kocher - 2 sztuki, Klemy naczyniowe typu Kocher, proste - 2 sztuki, klemy naczyniowe typu Kocher, zagięte - 2 sztuki, klemy otrzewnowe Mikulicza - 2 sztuki, kleszczyki chirurgiczne typu Crile proste - 2 sztuki, kleszczyki chirurgiczne typu Crile zagięte - 2 sztuki, kleszczyki chirurgiczne typu Backhaus - 5 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw narzędzi sekcyjnych, peany zagięte, peany proste..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw narzędzi sekcyjnych - 1 sztuka, pean zagięty dł. 12 cm - 2 sztuki, pean zagięty dł. 14 cm - 2 sztuki, pean zagięty dł. 18 cm - 2 sztuki, pean prosty dł. 12 cm - 2 sztuki, pean prosty dł. 14 cm - 2 sztuki, pean prosty dł. 16 cm - 2 sztuki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nożyczki jelitowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nożyczki jelitowe 2 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.