eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Dostawa sprzętu gospodarczego oraz wyposażenia warsztatu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-17

Łomża: Dostawa sprzętu gospodarczego oraz wyposażenia warsztatu
Numer ogłoszenia: 113677 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży , ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, faks 086 2156601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu gospodarczego oraz wyposażenia warsztatu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Dostawa sprzętu do olejowania podłóg drewnianych, wraz z materiałami niezbędnymi do przeprowadzenia szkolenia i próbnego olejowania podłogi - część 1 postępowania tj.: Maszyna do podłóg typu szorowarka jednotarczowa padholter -1 szt; Padholter -1szt; Pad czerwony (średniej twardości) - 5szt; Zestaw ręczny do bieżącej pielęgnacji (stelaż z kijem aluminiowym; kompletny)- 1 szt.; Nasączane ścierki nakładane, z włókna wiskozowo-polimerowego po 50 szt - 5szt.; Ściągaczka multifunkcyjna z kijem do rozkładania oleju na podłodze drewnianej; kompletna - 1szt; Gumy wymienne do w.w ściągaczki -2szt; Środki do olejowania podłóg drewnianych - środek do do czyszczenia opakowania po 5 litrów - 4szt; Środki do olejowania podłóg drewnianych - środek do olejowania podstawowego( opakowania po 5 litrów - 2szt; Środki do olejowania podłóg drewnianych- środek do olejowania podstawowego na podłogach zabezpieczonych, opakowanie 5 litrów - 3szt. 2) Dostawa sprzętu do transportu wewnątrz budynku - część 2 postępowania tj.: Ręczny wózek paletowy - 1 szt; Wózki ręczne platformowe typu A - 1 szt; Wózki ręczne platformowe typu B - 2 szt; Palety plastikowe - 5 szt; Stołowa waga do paczek - 1 szt 3) Dostawa rusztowania, drabin i regałów magazynowych - część 3 postępowania tj.: Rusztowanie aluminiowe mobilne z wyposażeniem dodatkowym - 1 szt; Składana drabina trzyelementowa - 1 szt.; Drabina uniwersalna - 1 szt.; Drabina rozstawna - taboret - 4 szt.; Drabina wolnostojąca z podestem z tworzywa sztucznego, o wys.130 +/- 2 cm - 1szt.; Drabina wolnostojąca z podestem z tworzywa sztucznego, o wys.175 +/- 2 cm - 1szt.; Regał półkowy do samodzielnego montażu - 20szt 4) Dostawa narzędzi na potrzeby warsztatu komputerowego - część 4 postępowania tj: Pirometr - 1szt; Lutownica gazowa, mikropalnik - 1szt; Stacja lutownicza + kolba grotowa - 1szt; Wkrętaki precyzyjne (uchwyt + wymienne końcówki)-1szt; Szczoteczka antyelektrostatyczna - 4szt; Narzędzia do czyszczenia płytek obwodu drukowanego - 2 szt; Imadełko stołowe - 1 szt; Kompresor - 1 szt; Zakrętarka udarowa - 1 szt; Piec do reflow pcb - 1szt; Zestaw narzędzi - 1 szt; Lampa warsztatowa LED z lupą - 2 szt Szczegółowe wymagania techniczne, zakresy rzeczowe i ilościowe określa Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.13.31.00-5, 39.71.34.10-0, 39.80.00.00-0, 42.41.00.00-3, 44.14.30.00-4, 42.92.31.10-6, 44.42.32.00-3, 39.14.11.00-3, 42.65.20.00-1, 42.66.10.00-7, 44.50.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Wykonawca wraz z ofertą musi dostarczyć foldery lub karty katalogowe lub DTR-ki każdego oferowanego sprzętu, by Zamawiający mógł sprawdzić ofertę, czy przedmiot dostawy spełnia żądania Zamawiającego. Z załączonych materiałów musi wynikać konkretna nazwa/ typ urządzenia, jego producent oraz parametry oferowanego sprzętu, które Zamawiający wyszczególnił w Specyfikacji Technicznej Przedmiotu Zamówienia. 2. W celu wykazania, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego Wykonawca zobligowany jest do załączenia do oferty opisu oferowanego asortymentu (załącznik nr 4A-D do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: a) zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy tj. działanie siły wyższej, przez którą rozumie się katastrofy naturalne, pożary, klęski żywiołowe jak huragany i powodzie, niepokoje społeczne, strajki, sabotaże, embargo, działania militarne); b) zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego podatku od towarów i usług VAT. c) zmiany zakresu podwykonawstwa. 2) W przypadku zaistnienia którejś z wymienionych w pkt.1 okoliczności, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy. 3) Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonane w formie pisemnej (aneksu do umowy)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża pokój nr 124 (sekretariat Kanclerza) I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Rozwój infrastruktury Uczelni wraz z halą laboratoryjną do nowoczesnego przetwórstwa rolno-spożywczego, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Osi Priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działanie I.1Infrastruktura Uczelni.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu do olejowania podłóg drewnianych, wraz z materiałami niezbędnymi do przeprowadzenia szkolenia i próbnego olejowania podłogi w budynku ITŻiG przy ul. Akademickiej 1 w Łomży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu do olejowania podłóg drewnianych, wraz z materiałami niezbędnymi do przeprowadzenia szkolenia i próbnego olejowania podłogi - część 1 postępowania tj.: Maszyna do podłóg typu szorowarka jednotarczowa padholter -1 szt; Padholter -1szt; Pad czerwony (średniej twardości) - 5szt; Zestaw ręczny do bieżącej pielęgnacji (stelaż z kijem aluminiowym; kompletny)- 1 szt.; Nasączane ścierki nakładane, z włókna wiskozowo-polimerowego po 50 szt - 5szt.; Ściągaczka multifunkcyjna z kijem do rozkładania oleju na podłodze drewnianej; kompletna - 1szt; Gumy wymienne do w/w ściągaczki -2szt; Środki do olejowania podłóg drewnianych - środek do do czyszczenia opakowania po 5 litrów - 4szt; Środki do olejowania podłóg drewnianych - środek do olejowania podstawowego( opakowania po 5 litrów - 2szt; Środki do olejowania podłóg drewnianych- środek do olejowania podstawowego na podłogach zabezpieczonych, opakowanie 5 litrów - 3szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.10-0, 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu do transportu wewnątrz budynku ITŻiG przy ul. Akademickiej 1 w Łomży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu do transportu wewnątrz budynku - część 2 postępowania tj.: Ręczny wózek paletowy - 1 szt; Wózki ręczne platformowe typu A- 1 szt; Wózki ręczne platformowe typu B - 2 szt; Palety plastikowe - 5 szt; Stołowa waga do paczek - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.00.00-3, 44.14.30.00-4, 42.92.31.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa rusztowania, drabin i regałów magazynowych na potrzeby budynku ITŻiG przy ul. Akademickiej 1 w Łomży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rusztowania, drabin i regałów magazynowych - część 3 postępowania tj.: Rusztowanie aluminiowe mobilne z wyposażeniem dodatkowym - 1 szt; Składana drabina trzyelementowa - 1 szt.; Drabina uniwersalna - 1 szt.; Drabina rozstawna - taboret - 4 szt.; Drabina wolnostojąca z podestem z tworzywa sztucznego, o wys.130 +/- 2 cm - 1szt.; Drabina wolnostojąca z podestem z tworzywa sztucznego, o wys.175 +/- 2 cm - 1szt.; Regał półkowy do samodzielnego montażu - 20szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.13.31.00-5, 44.42.32.00-3, 39.14.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa narzędzi na potrzeby warsztatu komputerowego w budynku ITŻiG przy ul. Akademickiej 1 w Łomży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi na potrzeby warsztatu komputerowego - część 4 postępowania tj: Pirometr - 1szt; Lutownica gazowa, mikropalnik - 1szt; Stacja lutownicza + kolba grotowa - 1szt; Wkrętaki precyzyjne (uchwyt + wymienne końcówki)-1szt; Szczoteczka antyelektrostatyczna - 4szt; Narzędzia do czyszczenia płytek obwodu drukowanego - 2 szt; Imadełko stołowe - 1 szt; Kompresor - 1 szt; Zakrętarka udarowa - 1 szt; Piec do reflow pcb - 1szt; Zestaw narzędzi - 1 szt; Lampa warsztatowa LED z lupą - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.20.00-1, 42.66.10.00-7, 44.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.