Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-12
Bydgoszcz: Wykonanie usługi poligraficznej w formie publikacji naukowej o tematyce muzycznej
dla Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 113673 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego , ul. Słowackiego 7, 85-008 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3211142, faks 052 3212350.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.bydgoszcz.pl zakładka zamówienia publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi poligraficznej w formie publikacji naukowej o tematyce muzycznej dla Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi poligraficznej dla Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy, polegającej na wydrukowaniu publikacji naukowej. 1.2 Zakres zamówienia obejmuje: 1)Przygotowanie, druk cyfrowy 200 egzemplarzy książki Muzyka i polityka w formacie B5 165x240, forma łączenia - klejenie, okładka - karton, 250g/m2, full kolor, okładka foliowana, sztywna druk czano-biały, papier offset 70 gr/m2 2)Zamawiający prześle gotowy materiał: 212 strony w programie PDF, 29 fotografii czarno-białych w technice cyfrowej, projekt okładki w programie Adobe Fotoshop, 3)Publikacja posiada nr ISBN, 4)Wykonawca zobowiązany jest przedstawić próbny wydruk do Wydawnictwa Akademii Muzycznej (anowak@amuz.bydgoszcz.pl) w ciągu 5 dni od dnia dostarczenia gotowego (złożonego) materiału; Zamawiający dokona akceptacji w terminie 2 dni od dnia otrzymania próbnego wydruku. 5)Po uzyskaniu akceptacji Wykonawca zobowiązany będzie wydrukować publikację zgodnie z zaakceptowanym wzorem, 6)Termin realizacji od podpisania umowy, poprzez akceptację i wydruk oraz dostarczenie do Biblioteki Głównej Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy - 15.05.2011 r. 7)Publikacja winna spełniać następujące kryteria: a) graficzne elementy nadruki, litery nie mogą być rozmazane, nie mogą zmieniać koloru przy potarciu palcem lub paznokciem, b) nie może posiadać rozmazań, zmiany kolorów w odniesieniu do zaakceptowanego wzoru, c)logotypy i inne elementy graficzne muszą być oznakowane i należycie wyeksponowane. d)krawędzie publikacji są dobrze wykończone, nie są postrzępione, nie niosą niebezpieczeństwa skaleczeń, e)wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze szczegółowymi parametrami zawartymi w formularzu cenowym załącznik nr 2 do siwz, f) umieszczenie na przedmiocie zamówienia wymaganego przez zamawiającego nadruku logo uczelni. g) Wykonawca dokona przeniesienia praw autorskich do przedmiotu umowy i dostarczy drogą elektroniczną pliki edytowalne projektu w formacie: PDF na adres anowak@amuz.bydgoszcz.pl h) Autorskie prawa majątkowe do ww. materiałów zostaną przeniesione na Zamawiającego z dniem wykonania i akceptacji projektu przez Zamawiającego. i) Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie z tytułu przeniesienia Praw autorskich..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.11.00.00 - Drukowane książki 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże iż wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 publikację naukową, pod pojęciem publikacji naukowej rozumie się pracę zbiorową)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
przykładowy egzemplarz publikacji naukowej o tematyce muzycznej zawierającej zdjęcia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - jakość - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Ustalony zostaje poniżej zakres dopuszczalnych, ewentualnych zmian do postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 1.1. zmniejszenia wynagrodzenia w sytuacji opisanej w § 6 ust. 4 niniejszej umowy, 1.2. zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania niniejszej umowy stawki podatku od towarów i usług, 1.3. zaistniałych omyłek pisarskich lub rachunkowych, 1.4. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 1.5. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 1.6. zmiana danych identyfikacyjnych - zmiana nazw, siedzib stron umowy, numerów kont bankowych i innych. 1.7. innych okoliczności, które nie były znane w chwili zawarcia umowy, a wprowadzone zmiany do umowy są korzystne dla Zamawiającego, w tym formy prawnej, nazwy, adresu 2.Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna. 3Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.bydgoszcz.pl zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można uzyskać w formie pisemnej w Dziale Gospodarczym Akademii Muzycznej ul. Słowackiego 7 pok nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Kanclerza ul. Słowackiego 7, pok. 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa mobilnego aparatu RTG
- Dostawa i montaż wodomierzy zimnej i ciepłej wody i ciepłomierzy oraz bieżące odczyty urządzeń zamontowanych w budynkach Bydgoskiego TBS
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych do wykonywania badań z zakresu hemostazy do analizatorów ACLTOP 350 CTS na okres 12 miesięcy
- SZPiFP-49-24 Świadczenie usług medycznych - badania psychiatryczne dla potrzeb KMP w Toruniu oraz innych jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego
- Roboty budowlane i instalacyjne w budynku Audytoryjnym CM przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 w Bydgoszczy
- 41/PM/2024 Termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ul. Łokietka 23-25 / Długosza 16 w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
- Wydruk i dostawa książki pt. "100 lat polskiego żeglarstwa" (dodruk)
- Druk papieru firmowego, papieru z hologramem, wizytówek, kopert, dyplomów, zaproszeń, materiałów i broszur informacyjnych, wielkoformatowych kolorowych wydruków oraz wykonanie identyfikatorów.........
- Usługa druku wraz z dostawą materiałów promocyjnych - plansze, naklejki dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.