Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-06
Kraków: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej 27 budynków, w podziale na 5 części.
Numer ogłoszenia: 113622 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6166184, fax 0126166186.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej 27 budynków, w podziale na 5 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej 27 budynków: 1) do celów wyliczenia prawidłowych udziałów w części wspólnej nieruchomości, 2) do wyliczenia podatku od nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych - w zakresie tylko części 3, 3) uzyskanie zaświadczeń o samodzielności wszystkich lokali w budynkach, 4) ustalenie położenia pomieszczeń przynależnych do inwentaryzowanych lokali mieszkalnych oraz zinwentaryzowanie ich. Dokumentacja winna zawierać: - opis techniczny budynku, - rzuty poziome wszystkich kondygnacji budynku, - przekrój pionowy, - rysunki wszystkich elewacji budynku, - wypisy i wyrysy z rejestru gruntów, - nieaktualizowaną, mapę sytuacyjno - wysokościową, - rozmieszczenie urządzeń i przewodów instalacyjnych z odpowiednim wymiarowaniem i opisaniem instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej (jeśli występuje), elektrycznej, centralnego ogrzewania - naniesione na osobnych inwentaryzacjach dla każdej instalacji. Wyniki inwentaryzacji lokali (wraz z pomieszczeniami przynależnymi) należy nanieść na rzuty kondygnacji budynków, na których są one położone. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia z przyczyn od niego niezależnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium: 5240.00 PLN, w tym: cz.1 - 960.00 PLN, cz.2 - 600.00 PLN, cz.3 - 1620.00 PLN, cz.4 - 1320.00 PLN, cz.5 - 740.00 PLN..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a)dysponują osobami z następującymi uprawnieniami: -osoba przewidziana do kierowania pracami ma posiadać uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej upoważniające do projektowania wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, -osoba przewidziana do realizacji zamówienia ma posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, -osoba przewidziana do realizacji zamówienia ma posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. b)wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dokumentacje inwentaryzacyjne co najmniej 3 budynków wraz z inwentaryzacją instalacji. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o dokumenty przedłożone w ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 3. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 4. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają: -uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej upoważniające do projektowania wraz z ważnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych, Kraków, os. Złotej Jesieni 14 (Punkt Obsługi Mieszkańców - parter). Cena - 14.00 PLN..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych, Kraków, os. Złotej Jesieni 14 (Punkt Obsługi Mieszkańców - parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga, aby udzielony przez Wykonawcę okres gwarancji wynosił minimum 24 m-ce - oferty, z okresem gwarancji krótszym niż 24 m-ce będą odrzucone.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 4 budynki - 89 lokali.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej 4 budynków..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 4 budynki - 57 lokali..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej 4 budynków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 11 budynków - 154 lokale..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej 11 budynków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 5 budynków - 125 lokali..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej 5 budynków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 3 budynki - 69 lokali..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej 3 budynków..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- DOSTARCZANIE PREPARATÓW WISKOELASTYCZNYCH
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Dostawa komputera stacjonarnego dla Sano
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2024 r.
- Najem 2 pojazdów typu BUS
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Szkolnej oraz ul. Spacerowej w m. Krępiec w ramach projektu Rozwój infrastruktury rowerowej na terenie gminy Mełgiew
- Dostawa wraz z montażem kontenerowego magazynu energii elektrycznej dla instalacji fotowoltaicznej w WCPiT w Poznaniu
- PRZEBUDOWA TRYBUN NA BOISKU W LESZNIE
- CUW.26.7.2024 "Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.
- Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie 5 nieruchomości należących do Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o.
- Przebudowa placów spacerowych przy pawilonie F w Zakładzie Karnym we Wronkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.