eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Nr sprawy 25/U/DT/11- Kompleksowe ubezpieczenie majatku oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania i użytkowania mienia Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku im.gen. Jerzego Ziętka S.A. oraz Śląskiego Ogrodu Zoologicznego w Chorzowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-13

Chorzów: Nr sprawy 25/U/DT/11- Kompleksowe ubezpieczenie majatku oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania i użytkowania mienia Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku im.gen. Jerzego Ziętka S.A. oraz Śląskiego Ogrodu Zoologicznego w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 113574 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka , Aleja Różana 2, 41-501 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3498361, faks 032 3498362.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpkiw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna, w której ponad 50% akcji posiadają jednostki sektora finansów publicznych..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy 25/U/DT/11- Kompleksowe ubezpieczenie majatku oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz posiadania i użytkowania mienia Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku im.gen. Jerzego Ziętka S.A. oraz Śląskiego Ogrodu Zoologicznego w Chorzowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie majątku, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku im. Gen. Jerzego Ziętka S.A. oraz Śląskiego Ogrodu Zoologicznego w Chorzowie w tym ubezpieczenie: a) mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, b) mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji/wandalizmu, c) sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich d) maszyn od awarii e) od szkód elektrycznych f) odpowiedzialności cywilnej, g) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. Wykonawca zobowiązany dołączyć do oferty przetargowej dokument zawierający ogólne warunki ubezpieczenia w zakresie ryzyk będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Dokładny opis ryzyka oraz przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt. 3 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie trwania umowy ewentualnych zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówienia z wolnej ręki, w okolicznościach określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy. 2. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym oraz z uwzględnieniem systemu -pro rata temporis-, bez stosowania zasady stawki minimalnej dla każdej wystawionej polisy, 3. Do okoliczności, po których zaistnieniu będą udzielane zamówienia uzupełniające należą wszelkie zmiany leżące po stronie Zamawiającego, dotyczące zakresu, wartości i ilości mienia będącego przedmiotem ubezpieczenia, a w szczególności: -przekroczenie ewentualnego, wskazanego w treści oferowanej klauzuli automatycznego pokrycia środków trwałych limitu, przyrostu wartości ubezpieczanego mienia -uzupełnienie sumy ubezpieczenia po wypłacie odszkodowania. -konieczność ubezpieczenia mienia od innych ryzyk 4. Do okoliczności, po których zaistnieniu będą udzielane zamówienia uzupełniające należą wszelkie zmiany, dotyczące zakresu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i pojawienia się dodatkowych ryzyk, a w szczególności: -uzupełnienie sumy gwarancyjnej po wypłacie odszkodowania, -podwyższenie limitu odpowiedzialności. -włączenie do ubezpieczenia dodatkowego rodzaju działalności.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.52.00 - Usługi ubezpieczenia własności 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.20.00 - Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien spełniać wymogi zgodnie z Ustawą działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja 2003 roku (Dz.U.nr.11 poz. 66 z 2010 r.) z późniejszymi zmianami oraz posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej. W celu spełnienia ww. warunku należy przedstawić stosowne zezwolenie oraz oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dostarczonego oświadczenia oraz dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dostarczonego oświadczenia na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dostarczonego oświadczenia na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dostarczonego oświadczenia na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dostarczonego oświadczenia na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca winien dołączyć do oferty przetargowej dokumenty zawierający ogólne warunki ubezpieczenia w zakresie ryzyk będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 1a ustawy PZP. 5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiją pełnomocnika i dołączją pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Oświadczenie Wykonawcy wskazujące jakie części zamówienia powierzy podwykonawcy (jeśli dotyczy). 7. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do występowania w imieniu osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy, przedmiotowe pełnomocnictwo.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Zakres pokrycia - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tj.: a) zmiany terminu płatności, wysokości i liczby rat składki bez dodatkowej zwyżki składki, b) zmiany dotyczące terminu rozpoczęcia realizacji umowy - okresu ubezpieczenia z uwagi na procedurę odwoławczą, c) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, d) zmiany organizacyjne stron umowy, e) ubezpieczenie mienia od innych ryzyk, f) podwyższenie sum ubezpieczenia i limitów odpowiedzialności, g) zmiana sum ubezpieczenia wynikająca ze zmiany wartości majątku zgłaszanego do ubezpieczenia 2. Wszystkie zmiany muszą być dokonane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www2.wpkiw.com.pl/serwis_informacyjny/ogloszenia_przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku S.A. im. Gen. J. Ziętka Al. Różana 2 41-500 Chorzów pokój nr 108 w godzinach: 8:00-15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku S.A. im. Gen. J. Ziętka Al. Różana 2 41-500 Chorzów pokój 101 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.