eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Adm.7/2015 Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-14

Gdańsk: Adm.7/2015 Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
Numer ogłoszenia: 113574 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku , ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 52 47 500, faks 58 5247520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsp-bilikiewicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adm.7/2015 Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługę prania w zakresie: pościeli szpitalnej, odzieży ochronnej pracowników, koców, parawanów, piżam, firan , zasłon, obrusów, szlafroków, podkoszulek , worków do bielizny, worków ubraniowych, pokrowców na materace itp. Kompleksowa usługa obejmuje: 1) pranie, płukanie przy użyciu płynu antystatycznego w zależności od potrzeb, maglownie, prasowanie, suszenie, dezynfekcję; 2) sortowanie asortymentowe po procesie prania i dezynfekcji; 3) codzienny ( w dni robocze) odbiór brudnej bielizny w godz.. 8.00 - 12:00 własnym środkiem transportu; 4) codzienny ( w dni robocze) dowóz czystej bielizny w godz. 8:00 - 12:00 własnym środkiem transportu; 5) bieżącą naprawę bielizny i odzieży tj. cerowanie, łatanie, zszywanie pękniętych miejsc, uzupełnianie guzików, troków, wymiana zamków itp. Rodzaje asortymentu podlegające praniu oraz ilości określa załącznik nr 2 do SIWZ. Ponieważ ilość bielizny jest uwarunkowania ilością hospitalizowanych pacjentów podano wyliczenie szacunkowe, co nie zobowiązuje Zamawiającego do realizacji zamówienia w całości. Ilości zostały podane jedynie w celu sporządzenia i skalkulowania oferty Zasady realizacji umowy: Świadczenie usługi winno odbywać się zgodnie z wymogami sanitarno epidemiologicznymi dla procesów prania i dezynfekcji w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz zgodnie z technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia zgodne z obowiązującymi przepisami bezwzględnie przestrzegając zarządzeń i zleceń Głównego Inspektora Sanitarnego z zastosowaniem dopuszczonych atestami środków piorących i dezynfekcyjnych. Przedmiot zamówienia Wykonawca odbierze i dostarczy na własny koszt i ryzyko do Sortowni Zamawiającego. Koszty transportu winny być zawarte w cenie jednostkowej za pranie, podanej w formularzu cenowym. Samochód do przewozu bielizny musi posiadać podział na komorę do przewozu czystego prania i osobno brudnego prania oraz posiadać dopuszczenie do przewozu bielizny Szpitalnej wydane przez Powiatowego inspektora Sanitarnego. W przypadku braku podziału na część czystą i brudną usługa winna być świadczona przez dwa różne środki transportu dla bielizny czystej i oddzielnie dla bielizny brudnej. W pralni powinno znajdować się urządzenie do dezynfekcji wózków. Znak sprawy nadany przez Zamawiającego: Adm.7 2015 Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, tel. (58) 52 47 500; fax: (58) 52 47 520 e-mail: szpital@wsp-bilikiewicz.pl Strona 2 z 20 Sposób pakowania brudnej bielizny - bielizna przeznaczona do prania pakowna będzie przez Zamawiającego w worki wielokrotnego użytku oraz worki foliowe jednorazowe dostarczone przez Zamawiającego w rozbiciu na poszczególne asortymenty. Bielizna będąca potencjalnie skażoną pakowana będzie przez Zamawiającego w oddzielne worki koloru czerwonego, jednorazowe. Przed procesem prania winna być poddana dezynfekcji odpowiednim środkiem dezynfekcyjnym. Sposób pakowania czystej bielizny: odpowiednio złożona i posegregowana na wózku jezdnym. Wyładunek bielizny z samochodu do sortowni odbywa się na wózkach jezdnych będących własnością Wykonawcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wykonane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli. Wykonawca i Zamawiający zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji zdawczo odbiorczej brudnej i czystej bielizny wg kwitów przyjęcia i wydawania bielizny dostarczonych przez Zamawiającego, określających asortymentowe ilości bielizny oraz wagę ogólną. Podstawą wystawiania faktur za wykonaną usługę będzie ilość kilogramów wykazana na drukach (kwit przyjęcia i wydania bielizny) potwierdzony każdorazowo własnoręcznym podpisem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Ważenie bielizny przeznaczonej do prania odbywać się będzie u Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy. Waga prania zostanie odnotowana na kwicie zlecenia. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usługi w czasie nie przekraczającym 24 godzin od momentu odbioru brudnej bielizny do momentu przekazania do magazynu bielizny czystej w sortowni Szpitala. Dopuszcza się w przypadku odzieży fasonowej ( bluzy, spodnie, spódniczki, fartuchy) realizacje usługi do 48 godzin. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie prania w wysokości do 30% wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów Wykonawcy załączonych do oferty według zasady spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę na usługi pralnicze wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał nie mniej niż 1 usługę prania wykonaną dla jednostek służby zdrowia na kwotę jednostkową nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto wykonywanej lub wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o: Znak sprawy nadany przez Zamawiającego: Adm.7 2015 Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, tel. (58) 52 47 500; fax: (58) 52 47 520 e-mail: szpital@wsp-bilikiewicz.pl Strona 3 z 20 a) oświadczenie złożone przez Wykonawcę - w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ, b) załączony do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług pralniczych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ oraz na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów-dowodów potwierdzających, że przynajmniej jedna usługa na kwotę jednostkową nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto spośród wymienionych w wykazie została wykonana lub jest wykonywana należycie. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów Wykonawcy załączonych do oferty według zasady spełnia albo nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów Wykonawcy załączonych do oferty według zasady spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów Wykonawcy załączonych do oferty według zasady spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów Wykonawcy załączonych do oferty według zasady spełnia albo nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zaświadczenia lub opinia podmiotu uprawnionego do kontroli, potwierdzających iż Wykonawca spełnia określone wymogi higieniczno-sanitarne w zakresie świadczenia usług będące przedmiotem zamówienia lub dokumentów równoważnych potwierdzających spełnianie wymagań sanitarno-higienicznych świadczenia usług dla Szpitali.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin płatności - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług /VAT/ może nastąpić zmiana umowy. Zmiana stawki podatku VAT obowiązuje od dnia wskazanego w ustawie, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie stawka i wartość VAT oraz cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. 2) Zmiana danych identyfikujących strony - zgodnie z zapisami w aktualnym rejestrze

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsp-bilikiewicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, Dział Zamówień Publicznych, budynek nr 17, I piętro, pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2015 godzina 10:00, miejsce: : Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, Sekretariat Dyrektora Szpitala, budynek nr 17, I piętro, pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.