eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK, NA KTÓRYCH NIE ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY, A POWSTAJĄ ODPADY KOMUNALNE W LATACH 2016-2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-15

Turek: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK, NA KTÓRYCH NIE ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY, A POWSTAJĄ ODPADY KOMUNALNE W LATACH 2016-2017
Numer ogłoszenia: 11330 - 2016; data zamieszczenia: 15.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Turku , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoturek.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK, NA KTÓRYCH NIE ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY, A POWSTAJĄ ODPADY KOMUNALNE W LATACH 2016-2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Miejskiej Turek, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne w latach 2016-2017. Odbiorem i zagospodarowaniem zostaną objęte: a)odpady komunalne zbierane i gromadzone w sposób nieselektywny (zmieszane) - pozostałe odpady niesegregowane, b)odpady komunalne zbierane i gromadzone -u źródła- w sposób selektywny (segregowane) w tym odpady opakowaniowe z podziałem na następujące frakcje: -papier i tektura (np. gazety, czasopisma, z wyłączeniem opakowań wielomateriałowych): -szkło bezbarwne i kolorowe (np. słoiki, butelki), -tworzywa sztuczne (np. typu PET, plastik przemysłowo-gospodarczy), metale, opakowania wielomateriałowe, -odpady ulegające biodegradacji (zielone, ogrodowe, kuchenne), -przeterminowane leki, zużyte baterie, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony. Zasady utrzymania czystości na nieruchomościach niezamieszkałych, średnie ilości odpadów komunalnych wytwarzanych na nieruchomościach, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, częstotliwość ich odbioru, określa Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Turek (Dz. Urz. Woj. Wlkp. z 2013 r., poz. 819 ze zm.), oraz niniejszy opis przedmiotu zamówienia. Liczba nieruchomości niezamieszkałych na których mogą powstawać odpady komunalne wynosi około 2 300, a szacowana łączna wielkość odpadów w skali roku wynosi ok. 1 500 Mg. Szczegółowy opis przedmiotu i zakresu przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera załącznik nr 9 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, to znaczy: a)aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Miasta Turku w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9b ust. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.), b)aktualnego zezwolenie starosty na transport odpadów komunalnych, w tym odpadów niebezpiecznych odpadów komunalnych, o którym mowa w ustawie o odpadach, c)wpisu do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Marszałka województwa lub przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, do czasu utworzenia ww. rejestru przez Marszałka województwa, d)aktualnego zezwolenia na wytwarzanie odpadów związanych z eksploatacją instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów oraz aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów w instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów. W przypadku wspólnego ubieganie się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, ocena spełniania ww. warunku dotyczyć będzie każdego Wykonawcy odrębnie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje dla celów realizacji przedmiotowego zamówienia: -minimum dwoma pojazdami specjalistycznymi (śmieciarki) przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych zbieranych w pojemnikach, -minimum dwoma pojazdami przystosowanymi do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, -minimum dwoma pojazdami specjalistycznymi przystosowanymi do wywozu odpadów komunalnych zbieranych w pojemnikach kontenerowych, -minimum jednym pojazdem wyposażonym w urządzenie do odbioru odpadów komunalnych z pojemników do selektywnej zbiórki odpadów np. typu dzwon. Pojazdy muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o miejscach położenia pojazdu i miejscach postojów oraz czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów. -bazą magazynowo-transportową, na terenie której powinny znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetworzenia, -średnio minimum 12 osobami do wykonywania czynności składających się na realizację przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku wspólnego ubieganie się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie średnio minimum 12 osobami do wykonywania czynności składających się na realizację przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku wspólnego ubieganie się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, który winien być wystawiony odpowiednio w wyżej wskazanych terminach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana wynagrodzenia (ceny oferty) zawartego w umowie może nastąpić z powodu następujących okoliczności: 1)zmiany prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności w zakresie: a)wysokości stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, b)różnicowania stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, c)zwolnień z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, d)wprowadzenia dopłat dla właścicieli nieruchomości, e)rozszerzenia ustawowych zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie działania zamawiającego, 2)działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują zmianę wymagań oraz danych związanych z przedmiotem i realizacją niniejszego zamówienia, 3)zmiany cen przyjęcia odpadów komunalnych w regionalnej instalacji odpadów komunalnych. 3.Warunkiem dokonania zmiany wynagrodzenia (ceny oferty) będzie zaistnienie ww. okoliczności, które mogą spowodować zmianę wysokości wpływów albo kosztów funkcjonowania systemu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Miejskiej Turek.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoturek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Turku Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich p. nr 122 ul. Kaliska 59 62-700 Turek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2016 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Turku Biuro Obsługi Klienta ul. Kaliska 59 62-700 Turek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zbigniew Misiek, Krzysztof Grzelka - Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, pokój nr 122, tel. 63 289 61 17, faks 63 289 61 59 - w sprawach dotyczących procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Joanna Misiak-Kędziora - Wydział Inżynierii Miejskiej, pokój nr 127, tel. 63 289 61 71, faks 63 289 61 59 - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia w Urzędzie Miejskim w Turku, ul. Kaliska 59, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:15 do 15:15 W przypadku wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w formie prawnej spółki cywilnej, ww. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego powinno być wystawione imiennie na rzecz każdego ze wspólników spółki cywilnej, a w przypadku gdy spółka cywilna posiada podmiotowość prawno-podatkową w zakresie podatku VAT, ww. zaświadczenie powinno być ponadto wystawione odrębnie na rzecz spółki cywilnej. W przypadku wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w formie prawnej spółki cywilnej, należy złożyć odpowiednio: - w sytuacji, kiedy wspólnicy sami odprowadzają swoje składki na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne i nie zatrudniają pracowników - zaświadczenia ZUS wystawione odrębnie na wspólników spółki cywilnej, - w sytuacji, kiedy wspólnicy sami odprowadzają swoje składki na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne i jednocześnie zatrudniają pracowników - zaświadczenia ZUS wystawione odrębnie na wspólników spółki oraz na spółkę cywilną, - w sytuacji, kiedy wspólnicy, jak i pracownicy są zatrudnieni - zaświadczenie ZUS wystawione na spółkę cywilną. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.