To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-11
Łódź: Świadczenie usług medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
Numer ogłoszenia: 113294 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70331 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6314871, faks 042 6314872.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Świadczenie opieki lekarskiej podczas dyżurów w Oddziale Toksykologii Kliniki Chorób Zawodowych i Toksykologii w Instytucie Medycyny Pracy w Łodzi. 2. Dyżur medyczny: a) 17 godzin w godzinach 15.00 - 8.00 - opieka nad pacjentem zatrutym - od poniedziałku do piątku, b) 24 godziny w godzinach: 8.00 - 8.00 - opieka nad pacjentem zatrutym - soboty, niedziele i święta, c) proponowany wymiar czasu pracy dla jednej osoby: - minimum 1 dyżur, a maxymalnie 4 dyżury medyczne x 17 h x 1 miesiąc - minimum 1 dyżur, a maxymalnie 2 dyżury medyczne x 24 godz. x 1 miesiąc d) w sytuacjach nagłych (zwolnienia lekarskie, urlopy, hospitalizacja większej liczby pacjentów z powodu masowego zatrucia) możliwość zwiększenia liczby dyżurów - po uzgodnieniu z Kierownikiem Oddziału Toksykologii. 3. Wymagana co najmniej jedna ze specjalizacji: - toksykologia kliniczna - medycyna ratunkowa - anestezjologia i intensywna terapia - choroby wewnętrzne - kardiologia 4.Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery części: Część I Do części I zamówienia mogą przystąpić lekarze odbywający jedną ze specjalizacji określonych w rozdziale III pkt.3 SIWZ. W tym wypadku Zamawiający może przeznaczyć wynagrodzenie za jedną godzinę świadczonej usługi w wysokości nie większej niż 65, 00 zł brutto. Część II Do części II zamówienia mogą przystąpić lekarze odbywający jedną ze specjalizacji określonych w rozdziale III pkt.3 SIWZ i posiadający co najmniej 5-letni staż zawodowy w leczeniu pacjentów w oddziałach intensywnej opieki medycznej. W tym wypadku Zamawiający może przeznaczyć wynagrodzenie za jedną godzinę świadczonej usługi w wysokości nie większej niż 70, 00 zł brutto. Część III Do części III zamówienia mogą przystąpić lekarze ze specjalizacją (określona w rozdziale III pkt.3 SIWZ) i z co najmniej 5-letnim stażem zawodowym w leczeniu pacjentów w oddziałach intensywnej opieki medycznej. W tym wypadku Zamawiający może przeznaczyć wynagrodzenie za jedną godzinę świadczonej usługi w wysokości nie większej niż 75, 00 zł brutto. Część IV Do części zamówienia mogą przystąpić lekarze ze specjalizacją (określona w rozdziale III pkt.3 SIWZ) i z co najmniej 5-letnim stażem zawodowym w leczeniu pacjentów w oddziałach intensywnej opieki medycznej. W tym wypadku Zamawiający może przeznaczyć wynagrodzenie za jedną godzinę świadczonej usługi w wysokości nie większej niż 75, 00 zł brutto. 5. Instytut zatrudni 4 lekarzy do zapewnienia całodobowej opieki lekarskiej. Zaoferowana cena będzie zwierała wszelkie koszty wykonania usługi. Zamawiający zawrze umowy na okres - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2012r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00 - Ogólne usługi lekarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marcin Ojrzanowski INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA SANMED, ul. Obywatelska 106 A m.20, 94-104 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67860,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67860,00
Oferta z najniższą ceną: 67860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67860,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRYWATNA PRAKTYKA LEKARSKA MICHAŁ WOJDAK
jakie przetargi wygrała firma
PRYWATNA PRAKTYKA LEKARSKA MICHAŁ WOJDAK
- lek. med. Michał Wojdak Prywatna Praktyka Lekarska, ul. Próchnika 26, 90-708 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73080,00
Oferta z najniższą ceną: 73080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73080,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katarzyna Krawczyk USŁUGI LEKARSKIE, Ul. Kusocińskiego 154 m. 18, 94-054 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78300,00
Oferta z najniższą ceną: 78300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78300,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Rusiński, Wizyty Domowe, ul. Piotrkowska 182 m 378, 90-368 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78300,00
Oferta z najniższą ceną: 78300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Badania lekarskie cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Białej Podlaskiej, Chełmie, Lublinie, Hrubieszowie, Tomaszowie Lubelskim oraz Zamościu w II półroczu 2024 r.
- Badania lekarskie cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Terespolu w 2024 r.
- Podstawowa opieka zdrowotna dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2024 r.
więcej: Ogólne usługi lekarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.