eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-11

Łódź: Świadczenie usług medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
Numer ogłoszenia: 113294 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70331 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6314871, faks 042 6314872.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Świadczenie opieki lekarskiej podczas dyżurów w Oddziale Toksykologii Kliniki Chorób Zawodowych i Toksykologii w Instytucie Medycyny Pracy w Łodzi. 2. Dyżur medyczny: a) 17 godzin w godzinach 15.00 - 8.00 - opieka nad pacjentem zatrutym - od poniedziałku do piątku, b) 24 godziny w godzinach: 8.00 - 8.00 - opieka nad pacjentem zatrutym - soboty, niedziele i święta, c) proponowany wymiar czasu pracy dla jednej osoby: - minimum 1 dyżur, a maxymalnie 4 dyżury medyczne x 17 h x 1 miesiąc - minimum 1 dyżur, a maxymalnie 2 dyżury medyczne x 24 godz. x 1 miesiąc d) w sytuacjach nagłych (zwolnienia lekarskie, urlopy, hospitalizacja większej liczby pacjentów z powodu masowego zatrucia) możliwość zwiększenia liczby dyżurów - po uzgodnieniu z Kierownikiem Oddziału Toksykologii. 3. Wymagana co najmniej jedna ze specjalizacji: - toksykologia kliniczna - medycyna ratunkowa - anestezjologia i intensywna terapia - choroby wewnętrzne - kardiologia 4.Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery części: Część I Do części I zamówienia mogą przystąpić lekarze odbywający jedną ze specjalizacji określonych w rozdziale III pkt.3 SIWZ. W tym wypadku Zamawiający może przeznaczyć wynagrodzenie za jedną godzinę świadczonej usługi w wysokości nie większej niż 65, 00 zł brutto. Część II Do części II zamówienia mogą przystąpić lekarze odbywający jedną ze specjalizacji określonych w rozdziale III pkt.3 SIWZ i posiadający co najmniej 5-letni staż zawodowy w leczeniu pacjentów w oddziałach intensywnej opieki medycznej. W tym wypadku Zamawiający może przeznaczyć wynagrodzenie za jedną godzinę świadczonej usługi w wysokości nie większej niż 70, 00 zł brutto. Część III Do części III zamówienia mogą przystąpić lekarze ze specjalizacją (określona w rozdziale III pkt.3 SIWZ) i z co najmniej 5-letnim stażem zawodowym w leczeniu pacjentów w oddziałach intensywnej opieki medycznej. W tym wypadku Zamawiający może przeznaczyć wynagrodzenie za jedną godzinę świadczonej usługi w wysokości nie większej niż 75, 00 zł brutto. Część IV Do części zamówienia mogą przystąpić lekarze ze specjalizacją (określona w rozdziale III pkt.3 SIWZ) i z co najmniej 5-letnim stażem zawodowym w leczeniu pacjentów w oddziałach intensywnej opieki medycznej. W tym wypadku Zamawiający może przeznaczyć wynagrodzenie za jedną godzinę świadczonej usługi w wysokości nie większej niż 75, 00 zł brutto. 5. Instytut zatrudni 4 lekarzy do zapewnienia całodobowej opieki lekarskiej. Zaoferowana cena będzie zwierała wszelkie koszty wykonania usługi. Zamawiający zawrze umowy na okres - od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2012r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00 - Ogólne usługi lekarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marcin Ojrzanowski INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA SANMED, ul. Obywatelska 106 A m.20, 94-104 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67860,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67860,00

  • Oferta z najniższą ceną: 67860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67860,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • lek. med. Michał Wojdak Prywatna Praktyka Lekarska, ul. Próchnika 26, 90-708 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73080,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73080,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Krawczyk USŁUGI LEKARSKIE, Ul. Kusocińskiego 154 m. 18, 94-054 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Rusiński, Wizyty Domowe, ul. Piotrkowska 182 m 378, 90-368 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.