eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych w ramach projektu Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-27

Rzeszów: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych w ramach projektu Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 113259 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94439 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8534097, faks 17 8534682.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych w ramach projektu Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby projektu systemowego Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część I - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, Cienkopis kulkowy - grubość linii pisania 0,25-0,4 mm, kolory wkładu: czarny, czerwony, niebieski, zielony szt. 40, Długopis korpus metalowy ciemno-srebrny, końcówka i przycisk z klipem metalowe srebrne (satyna), końcówka odkręcana umożliwiająca wymianę wkładu, wkład w kolorze niebieskim, długość długopisu ok. 140 mm (+/- 2 mm) szt. 700, Długopis wymazywalny z gumką, grubość linii pisania 0,3-0,5 mm, wkład: niebieski, czarny szt. 70, Długopis żelowy, grubość linii pisania 0,25-0,5 mm, wkład: niebieski, czarny, czerwony, zielony szt. 100, Etykieta samoprzylepna A4 na CD, średnica 117-118 mm, opakowanie 100 arkuszy op. 2, Etykieta samoprzylepna A4 trzyrzędowa, rozmiar 70x42,3 mm, opakowanie 100 arkuszy op. 5, Etykieta samoprzylepna A4, rozmiar 210x297 mm, opakowanie 100 arkuszy op. 20, Grzbiet nasuwany 6 mm, opakowanie 50 szt. op. 50, Grzbiet nasuwany 9 lub 10 mm, opakowanie 50 szt. op. 70, Korektor pisak z metalową końcówką, pojemność min. 7 ml szt. 30, Koszulka A4, opakowanie 100 szt. op. 40, Markery do flipchartów, opakowanie 4 kolory op. 10, Markery do tablic suchościeralnych, opakowanie 4 kolory + gąbka op. 10, Ofertówka sztywna A4, typ L, opakowanie 25 szt. op. 320, Pinezki do tablic korkowych, opakowanie min. 50 szt. op. 5, Płyta CD-R 700 MB, opakowanie koperta szt. 300, Przekładki kolorowe /indeks do segregatorów, format A4, materiał: polipropylen (przekładki), karton (pierwsza strona z indeksem), opakowanie 10+1 szt. op. 180, Segregator A4 25-30 mm, mechanizm 2-ringowy, oklejony na zewnątrz folią, różne kolory (niebieski, pomarańczowy) szt. 700, Segregator A4 50 mm, mechanizm dźwigowy, dolne krawędzie wzmocnione szyną, wymienna etykieta na grzbiecie, oklejony na zewnątrz poliolefiną lub PCV, kolory niestandardowe szt. 30, Segregator A4 70-75 mm, mechanizm dźwigowy, dolne krawędzie wzmocnione szyną, wymienna etykieta na grzbiecie, oklejony na zewnątrz poliolefiną lub PCV szt. 60, Segregator A4 70-75 mm, mechanizm dźwigowy, dolne krawędzie wzmocnione szyną, wymienna etykieta na grzbiecie, oklejony na zewnątrz poliolefiną lub PCV, kolory niestandardowe szt. 80, Skoroszyt A4 zawieszkowy, plastikowy, przednia okładka przeźroczysta, tylna kolorowa, wysuwany pasek do opisu. szt. 200, Spinacz archiwizacyjny, plastikowy (do spinania dokumentów wypiętych z segregatora), opakowanie 50 szt. op. 10, Spinacz klip - rozmiar 32 mm, opakowanie 12 szt. op. 10, Spinacz klip - rozmiar 41 mm, opakowanie 12 szt. op. 5, Spinacz krzyżowy, rozmiar 41 mm, opakowanie 50 szt. op. 5, Spinacz krzyżowy, rozmiar 70 mm, opakowanie 12 szt. op. 10, Spinacz okrągły, rozmiar 28 mm, opakowanie 100 szt. op. 50, Spinacz okrągły, rozmiar 33 mm, opakowanie 100 szt. op. 20, Taśma biurowa klejąca przeźroczysta, rozmiar: 24 mm x min. 20m szt. 5, Taśma biurowa klejąca przeźroczysta, rozmiar: szer. 18 mm x min. 20m szt. 20, Taśma klejąca dwustronna 50 mm x min. 5m szt. 20, Taśma klejąca pakowa, rozmiar: szer. 48-50 mm dł. min. 50 m szt. 3, Teczka A4 lakierowana z gumką, różne kolory szt. 800, Tusz do pieczątek czarny, pojemność min. 25 ml szt. 5, Tusz do pieczątek czerwony, pojemność min. 25 ml szt. 10, Wkład do długopisu wymazywalnego (z poz. 3) szt. 20, Zakładki indeksujące samoprzylepne 20x50 mm, 4 kolory*min. 40 kartek op. 40, Zszywacz metalowy z wykończeniami z plastiku, zszywający min. 30 kartek o gramaturze 80g/m2, na zszywki 24/6 szt. 20, Zszywki 24/6, opakowanie 1000 szt. op. 50 Część II - Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych Blok do flipchartów gładki, 30-40 kartek szt. 120, Brulion A4 w kratkę, twarda oprawa, 96 kartek szt. 10, Brulion A5 w kratkę, twarda oprawa, 96 kartek szt. 10, Koperta B4 biała, HK - samoprzylepna z paskiem, opakowanie 250 szt. op. 10, Koperta B4 biała, SK samoprzylepna, opakowanie 250 szt. op. 5, Koperta C4 biała, SK samoprzylepna, opakowanie 250 szt. op. 15, Koperta C5 biała, SK samoprzylepna, opakowanie 500 szt. op. 10, Koperta C6 biała, SK samoprzylepna, opakowanie 1000 szt. op. 10, Koperta DL, biała (110mmx220mm), samoprzylepna, z okienkiem po prawej stronie szt. 8000, Koperta na CD z oknem, opakowanie 100 szt. op. 4, Koszulka na 1 CD do segregatora, przeźroczysta szt. 100, Papier A3, gramatura 80 g/m2, białość min. 161 CIE, ryza 500 ark. ryza 5, Papier A3, pow. satynowa, gramatura 160 g/m2, białość min. 168 CIE, opakowanie 250 ark. op. 10, Papier A4 mix kolorów, gramatura 80 g/m2, opakowanie 100 ark. op. 10, Papier A4, gramatura 80 g/m2, białość min. 161 CIE, ryza 500 ark. ryza 400, Papier A4, gramatura 80g/m2, kolor, ryza 500 ark. ryza 5, Papier A4, pow. satynowa, gramatura 120 g/m2, białość min. 168 CIE, opakowanie 250 ark. op. 20, Papier A4, pow. satynowa, gramatura 160 g/m2, białość min. 168 CIE, opakowanie 250 ark. op. 15, Papier do drukarki laserowej A4, gramatura 200g/m2, pow. satynowana, przeznaczenie: druk kolorowy, ilość kartek w op. 250, białość min.168 CIE op. 10, Papier do drukarki laserowej samoprzylepny A4, arkusze w kolorze białym, papier bez nacięć, przeznaczenie: druk kolorowy, klej permanentny, ilość ark. w op. min. 100 op. 20, Papier ozdobny A4 gładki, gramatura min. 280 g/m2 maks. 300 g/m2, papier kredowy lub satynowany, przeznaczenie: druk kolorowy, il. ark. w op. min. 100, białość min. 168 op. 45, Papier ozdobny satynowany gładki, format A4, gramatura min. 160 g/m2, kolor ecru, przeznaczenie: druk kolorowy, il. ark. w op. 250 op. 35, Pudełko archiwizacyjne kartonowe przeznaczone do dokumentów o formacie A4, szerokość grzbietu 100 mm, pole opisowe na grzbiecie szt. 200, Pudełko archiwizacyjne kartonowe przeznaczone do dokumentów o formacie A4, szerokość grzbietu 80 mm, pole opisowe na grzbiecie szt. 200, Pudło archiwizacyjne zbiorcze do przechowywania pudełek archiwizacyjnych z poz. 23 i 24 (min. 5 szt. w każdym pudle) szt. 80. Oferowane produkty muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe oraz posiadać oryginalne fabryczne opakowania. Wymagany okres przydatności do użycia dla produktów objętych takim okresem musi wynosić nie mniej niż 12 miesięcy od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. W przypadku produktów, którym producent daje termin przydatności do użycia krótszy niż 12 miesięcy, nie może on wynosić mniej niż 75 % wymaganego okresu. Dostawy asortymentu będą następować partiami w okresie trwania umowy, jednak nie częściej niż 3 razy w miesiącu. Wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłoszonych w formie pisemnej, faksowej bądź e-mailowej przez pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówioną partię asortymentu do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego, chyba że Zamawiający wskaże późniejszy termin dostawy. Określone ilości asortymentu są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Rzeczywiste ilości zamawianych artykułów będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawcy, z którymi Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje żadne roszczenie o realizację dostaw w ww. ilościach. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od ilości podanych wyżej, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje wykonanie zamówienia na poziomie 70 % całkowitej wartości brutto oferty wybranego Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest udzielane na potrzeby realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: - Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Resgraph Spółka z o.o., ul. Boya-Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17552,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11137,48

  • Oferta z najniższą ceną: 11137,48 / Oferta z najwyższą ceną: 16363,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów papierniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Resgraph Spółka z o.o., ul. Boya-Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11696,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10832,64

  • Oferta z najniższą ceną: 10832,64 / Oferta z najwyższą ceną: 22543,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.