eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobowa › przebudowa parteru budynku, docieplenie ścian i stropu, wymiana stolarki okiennej, zmiana istniejącego stropodachu na dach i wymiana wewnętrznych instalacji w budynku Ośrodka Zdrowia w Bobowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-02

POZYCJA 11323

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bobowa: przebudowa parteru budynku, docieplenie ścian i stropu, wymiana stolarki okiennej, zmiana istniejącego stropodachu na dach i wymiana wewnętrznych instalacji w budynku Ośrodka Zdrowia w Bobowej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Bobowa, do kontaktów: Władysław Klara, Bobowa 57, 38-350 Bobowa, woj. małopolskie, tel. 018 3514300, fax 018 3514300 w. 21, e-mail: inwestycje@ug.bobowa.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bobowa.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.bobowa.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa parteru budynku, docieplenie ścian i stropu, wymiana stolarki okiennej, zmiana istniejącego stropodachu na dach i wymiana wewnętrznych instalacji w budynku Ośrodka Zdrowia w Bobowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Bobowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: Przebudowa parteru budynku, docieplenie ścian i stropu, wymiana stolarki okiennej, zmiana istniejącego stropodachu na dach i wymiana wewnętrznych instalacji w budynku Ośrodka Zdrowia w Bobowej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: Przebudowa parteru budynku, docieplenie ścian i stropu, wymiana stolarki okiennej, zmiana istniejącego stropodachu na dach i wymiana wewnętrznych instalacji w budynku Ośrodka Zdrowia w Bobowej wg załącznika nr.7 do SIWZ. a)Zakres przedmiotu umowy obejmuje: 1.w branży budowlanej - zmiana stropodachu na dach o konstrukcji drewnianej pokryty blachą , docieplenie stropu i ścian zewnętrznych, wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV, remont kapitalny parteru budynku z przystosowaniem dla potrzeb Ośrodka Zdrowia, roboty zewnętrzne (chodniki, place itp.) 2.w branży instalacji sanitarnej wod-kan - demontaż istniejących urządzeń sanitarnych oraz montaż nowych urządzeń, 3.w branży instalacji centralnego ogrzewania - demontaż starej instalacji co wraz z grzejnikami i wykonanie nowej instalacji co, 4.w branży instalacji elektrycznej - demontaż starej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem i wymiana na nową instalacje elektryczną wraz z osprzętem. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 9000zł. Słownie: dziewięć tysięcy złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 oraz Nr 170 poz. 1217), b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 oraz Nr 170 poz. 1217), c) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dokumentami że roboty te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, d) do realizacji zamówienia zaangażują osoby lub podmioty posiadające doświadczenie w realizacji zadań odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz posiadają stosowne uprawnienia budowlane w branżach objętych zamówieniem,tj. konstrukcyjno- budowlanej, sanitarnej, elektrycznej,CO Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów przedłożonych w ofertach przez Wykonawców. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy prawo zam. Publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 3.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zam. publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt,4-8 ustawy, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 7.Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8.Wykaz osób (personel kierowniczy) i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w branżach: konstrukcyjo -budowlanej, sanitarnej, elektrycznej,CO na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Należy załączyć odpowiednio: kopie dyplomów, życiorysów zawodowych, uprawnień budowlanych oraz aktualnych zaświadczeń z właściwej izby samorządu zawodowego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Jeżeli osoby i podmioty przewidziane do realizacji zamówienia nie są pracownikami wykonawcy należy załączyć ich pisemną zgodę na podjęcie współpracy przy realizacji niniejszego zamówienia. 9.Wykaz zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Należy wypełnić zał. nr 5 10, Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie. 11,Kosztorysy ofertowe w wersji uproszczonej na podstawie których skalkulowano poszczególne elementy ceny ryczałtowej. 12,Zbiorcze zestawienie kwot składających się na cenę zamówienia. 13.Harmonogram rzeczowo-finansowy robót budowlanych.wg załączonego wzoru nr.8 14.Dowód wniesienia wadium, przy czym w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium oraz oryginał tego dokumentu. Oryginał dokumentu stanowiącego wadium powinien być dołączony (oddzielnie, nie zszyty z ofertą) do oferty w taki sposób, aby można go było zwrócić wystawcy. 15.Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty: a)Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w pkt 2,3,4, 5,6,7 b)Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i upoważnionego albo reprezentowania w postępowaniu i upoważnionego do zawarcia i podpisania w ich imieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. c)W formularzu oferty oraz na załącznikach wpisywane będą dane wykonawcy zbiorowego i podpisywane będą przez upoważnionego pełnomocnika. d)Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 15 lit.a, zostanie wybrana Zamawiający wymagać będzie przed zawarciem umowy w sprawie nn. zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. e) Zgodnie z art. 141 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bobowa.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskac w Referacie Inwestycji i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy w Bobowej po uprzednim wniesieniu opłaty w wysokości 50 zł, która należy wpłacić na konto Bank Spółdzielczy w Grybowie Oddział w Bobowej 61879710130010010002020011. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2007 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.03.2007, godzina 09:00, Urząd Gminy Bobowa Bobowa 57 38-350 Bobowa Pokój Nr.8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.