eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I FAKSÓW DO WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. H. ŁOPACIŃSKIEGO W LUBLINIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-12

Lublin: NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I FAKSÓW DO WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. H. ŁOPACIŃSKIEGO W LUBLINIE
Numer ogłoszenia: 11322 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 422484 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie, ul. Narutowicza 4, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5287430, 5287400, faks 081 5287406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I FAKSÓW DO WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. H. ŁOPACIŃSKIEGO W LUBLINIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych, fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych tonerów do sprzętu biurowego: drukarek, kserokopiarek i faksów, transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, do WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie (na adres wskazany w zamówieniu) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 6 do SIWZ: Toner do drukarek/faksów (CPV: 30125110-5) Toner do fotokopiarek (CPV: 30125120-8) Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia Zamawiającemu artykułów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów a Zamawiający zobowiązany jest dostarczone materiały odebrać i zapłacić Wykonawcy umówioną cenę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia musi posiadać na opakowaniu znak firmowy producenta i datę ważności. Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą spełniać minimalne wymagania określone szczegółowo w tabeli formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz posiadać min. 12-miesięczny okres ważności (od daty dostawy do Zamawiającego). Zamawiający wymaga, aby wydajność oferowanych materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów była deklarowana zgodnie z normą ISO/IEC 19752 (dla tonerów do urządzeń monochromatycznych), normą ISO/IEC 24711 (dla tonerów do urządzeń atramentowych) oraz normą ISO/IEC 19798 (dla tonerów do urządzeń kolorowych). Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednocześnie wymagając, aby produkt równoważny spełniał minimalne wymagania wskazane przez Zamawiającego w tabeli formularza ofertowego zawierającej opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 6 do SIWZ) oraz spełniał normy i standardy jakościowe. Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład oferowanych tonerów muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości, ani też w części w skład innych materiałów. W przypadku oferowania materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest wypełnić kolumnę nr 9 w tabeli formularza - Załącznik nr 6 do SIWZ oraz złożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego przez każdy z oferowanych tonerów: 1) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości (certyfikat jakości) potwierdzającego, że produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają normom: ISO/IEC 19752 (dla tonerów do urządzeń monochromatycznych), normą ISO/IEC 24711 (dla tonerów do urządzeń atramentowych) oraz normą ISO/IEC 19798 (dla tonerów do urządzeń kolorowych). 2) oświadczenia wykonawcy, że zaoferowane tonery spełniają minimalne wymagania określone w Załączniku 6 do SIWZ; 3) oświadczenia producenta, iż zaoferowane tonery nie spowodują utraty gwarancji wystawionej przez producenta sprzętu oraz zwiększenia częstotliwości usług serwisowych danego urządzenia; 4) oświadczenie producenta, iż zaoferowane tonery nie spowodują pogorszenia jakości pracy i są w pełni kompatybilne z urządzeniem, do którego są przeznaczone; 5) oświadczenia, iż Wykonawca składając ofertę na równoważne materiały bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów i w przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia urządzeń, wynikłego z używania zaproponowanych materiałów równoważnych Wykonawca usunie je w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu drukującego/kopiującego na swój koszt, a w razie trwałego uszkodzenia ograniczającego lub uniemożliwiającego eksploatację, zobowiązuje się do pokrycia kosztów zakupu nowego sprzętu. UWAGA! Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane tonery są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego i spełniają wymagania określone w SIWZ. Wykonawca składając ofertę na równoważne materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i tonerów bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych tonerów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania maksymalnych ilości asortymentu, podanych w Załączniku nr 6 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE MULTIKOM Adam Papierski, z siedzibą w Bydgoszczy, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43679,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64414,93

  • Oferta z najniższą ceną: 19220,46 / Oferta z najwyższą ceną: 70014,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.