eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego w ramach zadania pn. Budowa kładki pomiędzy ul. Budziszyńską a ul. Ustowską oraz ul. Darniową w Szczecinie, wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-14

Szczecin: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego w ramach zadania pn. Budowa kładki pomiędzy ul. Budziszyńską a ul. Ustowską oraz ul. Darniową w Szczecinie, wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
Numer ogłoszenia: 113051 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63931 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego w ramach zadania pn. Budowa kładki pomiędzy ul. Budziszyńską a ul. Ustowską oraz ul. Darniową w Szczecinie, wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego w ramach zadania pn. Budowa kładki pomiędzy ul. Budziszyńską a ul. Ustowską oraz ul. Darniową w Szczecinie, wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego 2. Kod CPV 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania . 3. Podstawowe założenia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) celem uzyskania kompletnej dokumentacji budowlano - wykonawczej jest możliwość wybudowania kontynuacji kładki pieszej zlokalizowanej przy ul. Budziszyńskiej w Szczecinie (obecnie istniejącej), celem umożliwienia bezpiecznego przejścia pieszym przez tory kolejowe. Zadanie obejmuje kontynuacje obecnie istniejącej kładki (ta sama szerokość), wraz wybudowaniem dojścia do kładki z każdej ze stron, oraz oświetleniem całego obiektu inżynierskiego (również dojście do kładki). Jednocześnie inwestycja obejmuje odwodnienie powyższego obiektu. 2) Połączenie kładki z układem komunikacyjnym powinien następować przy ul. Darniowej w Szczecinie, jak i również przy ul. Ustowskiej w Szczecinie. 4. Zakres dokumentacji projektowej budowy kładki pomiędzy ul. Budziszyńską a ul. Ustowską oraz ul. Darniową w Szczecinie, wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego: 1) Projekty budowlane dla każdej z branż - 5 egz. wraz z decyzją o pozwoleniu na budowę, 2) Projekty wykonawcze dla każdej z branż - 5 egz., 3) Przedmiar robót - 5 egz, 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz., 5) Zatwierdzony projekt czasowej oraz stałej organizacji ruchu (w tym zatwierdzenia) - 5 egz. 6) Kosztorys inwestorski - 3 egz. 7) Uzyskanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej, która powinna być zgodna m. in. z Instrukcją badań podłoża gruntowego budowli drogowych i mostowych - opracowanie wykonane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów - 2 egz.. 8) Opracowany projekt budowlano - wykonawczy wraz z wszelkimi uzgodnieniami, opiniami wynikającymi w trakcie postępowania należy złożyć w 5 egz., (całość na CD w formacie AutoCad, PDF). 9) Kosztorysy należy złożyć w 2 egz. na osobnej płycie CD (Excel), wraz z decyzją pozwolenia na budowę. 10) Dokumentacja powinna zawierać wszelkie uzgodnienia, zatwierdzenia, opinie w formie Oryginałów w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę. 5. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca ma obowiązek uzyskania wszelkich opinii, decyzji, uzgodnień, itp. wynikających w toku prowadzonego postępowania, w szczególności: a) Uzyskanie decyzji o lokalizacji celu publicznego. b) Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach lokalizacji obiektu, w przypadku konieczności należy opracować raport o oddziaływaniu na środowisko. c) Uzyskanie aktualnego wtórnika geodezyjnego. d) Uzyskanie prawa do dysponowania wszystkich nieruchomości, które objęte są inwestycją. e) W przypadku terenów zamkniętych nad którymi zlokalizowany jest obiekt, Wykonawca powinien przedstawić inwestorowi niezbędne dokumenty, które umożliwią uzyskanie prawa do dysponowania umożliwiające zlokalizowanie inwestycji w celu uzyskania pozwolenia na budowę. f) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać i przedstawić dokumenty inwestorowi które umożliwią prowadzenie prac budowlanych na terenach zamkniętych tj. umowa z PKP określająca warunki i koszty udostępnienia terenu PKP. g) Wykonanie inwentaryzacji istniejącej kładki (schemat statyczny, posadowienie itp.), j) Należy uzyskać uzgodnienie m. in. od Biura Strategii Miasta, Wydziału Inwestycji Miejskich, Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Pełnomocnika Prezydenta ds. Rozwoju Systemu Komunikacji Rowerowej - Urząd Miasta Szczecin k) Należy uzyskać opinie m. in. od Polskiego Związku Działkowców, Rady Osiedla na której terenie znajduje się inwestycja. 2) Zleceniobiorca ma obowiązek uzgadniania z Zamawiającym dobór materiałów budowlanych i standardu wykończenia w rozwiązaniach projektowych. 3) Opracowana dokumentacja powinna być zgodna z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego obejmującym rejon inwestycji. 4) Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość podziału zadania na poszczególne opracowania dotyczące pewnych części całego zadania, które zostaną ustalone na spotkaniu roboczym pomiędzy zleceniobiorcą a inwestorem. 5) Przy opracowywaniu dokumentacji projektowej (dla części dobudowywanej) należy stosować rozwiązanie wykorzystane przy realizacji istniejącej kładki. 6) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem objętym w zamówieniu, a także zobowiązuje się do uzyskania wszelkich wymaganych dla tego obiektu lub robót opinii, sprawdzeń i uzgodnień niezbędnych do wykonania projektu budowlano - wykonawczego. 7) Przyjęte rozwiązania będą odpowiadać zasadom wiedzy technicznej, obowiązującym Polskim Normom i przepisom techniczno - budowlanym, a w szczególności muszą być zgodne z: a) Ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 15, poz. 119 z późn. zm.). b) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999r., Nr 43 poz. 430). c) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z dnia 25 sierpnia 1994 r. z późn. zm). d) Opracowywana dokumentacja techniczna powinna być zgodna z warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie określone w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 30 maja 2000 r. (Dz. U. Nr 63, poz. 735 z późn. zm.). e) Projekt budowlano - wykonawczy należy sporządzić zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z 2004 r.). 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość uczestniczenia Wykonawcy w pracach komisji przetargowej zmierzającej do wyłonienia wykonawcy, w szczególności poprzez odpowiadanie na zapytania Wykonawców dotyczące przetargu. 9) Przedmiot zamówienia zleceniobiorca winien dostarczyć jednorazowo w komplecie, wraz z oświadczeniem iż przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z umową, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami i obowiązującymi przepisami oraz został komplety z pkt. widzenia celu któremu ma służyć. Potwierdzeniem odbioru kompletnej dokumentacji będzie protokół zdawczo - odbiorczy podpisany obustronnie po sprawdzeniu przez zleceniodawcę w ciągu 7 dni kompletności złożonej dokumentacji. 10) Zamawiający jeśli otrzyma nie kompletne opracowanie, ma prawo żądać bezpłatnego uzupełnienia dokumentacji w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty zawiadomienia Wykonawcy bez względu na wysokość związanych z tym kosztów oraz czas jaki upłynął od przekazania opracowania Zamawiającemu. 11) W przypadku pytań Wykonawców dot. realizacji budowy w trakcie trwania procedury przetargowej na wybór wykonawcy, zamawiający zastrzega sobie możliwość kierowania pytań dot. wykonanej dokumentacji projektowej do Wykonawcy oraz zobowiązuje do udzielenia odpowiedzi na pytania w terminie narzuconym przez Zamawiającego. 12) Zamawiający wymaga, aby wykonawca zezwolił na rozporządzanie przedmiotem zamówienia bez ograniczenia i zrzeka się dochodzenia z tego tytułu swoich praw majątkowych (forma oświadczenia). 13) Zamawiający stawia wymóg zgodności opracowanej dokumentacji budowlano - wykonawczej z Obowiązującym Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej, oraz wszelkimi inwestycjami, które mogą bezpośrednio wpływać na planowaną niniejsza inwestycję. 14) Zleceniobiorca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego, a koszt nadzoru jest zawarty w oferowanej cenie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownie Inżynierskie SOCHA Sp. z o.o., ul. Jana Karola Chodkiewicza 15, 85-065 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168031,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58056,00

  • Oferta z najniższą ceną: 58056,00 / Oferta z najwyższą ceną: 88314,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.