eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarne › Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz aktualizacja studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania dla Miasta i Gminy Czarne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-28

Czarne: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz aktualizacja studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania dla Miasta i Gminy Czarne.
Numer ogłoszenia: 113045 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 059 8332078.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.czarne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz aktualizacja studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania dla Miasta i Gminy Czarne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Wykonanie opracowania ekofizjograficznego dla obszaru objętego opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 2.Sporządzenie aktualizacji studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla Miasta i Gminy Czarne, zakres określa: art. 10 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 ze zmian.) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. Nr 118, poz. 1233) przepisami szczególnymi 2.1 Opracowanie wstępnego zakresu aktualizacji studium. 1) Projekt aktualizacji studium tj.: a) uzgodnienie projektu aktualizacji studium z Zamawiającym, b) uzyskanie opinii Komisji urbanistyczno - architektonicznej, c) naniesienie uwag, poprawek zmian i przygotowanie projektu aktualizacji studium do publicznego wglądu. 2) Uzgodnienia i wyłożenia do publicznego wglądu tj.: a) przygotowanie propozycji korespondencji do uzgodnienia projektu aktualizacji studium, b) naniesienie uwag wynikających z uzgodnień, przygotowanie niezbędnej dokumentacji do wyłożenia, c) przygotowanie i poprowadzenie publicznej dyskusji w trakcie wyłożenia studium do publicznego wglądu, d) przygotowanie propozycji rozstrzygnięć uwag wniesionych do projektu studium. 3) Projekt aktualizacji studium do uchwalenia tj.: a)rozpatrzenie uwag oraz skorygowanie projektu aktualizacji studium, b)przekazanie dokumentacji do uchwalenia aktualizacji studium, c)prezentacja projektu zmiany na Komisji Rady Miejskiej oraz na posiedzeniu Rady podczas uchwalania aktualizacji studium, d)zgromadzenie i przygotowanie dokumentacji formalno - prawnej oraz przedłożenia do sprawdzenia zgodności z prawem Wojewodzie. 4) Prace końcowe tj.: Dostarczenie oprawionych egzemplarzy w formie i ilości określonej we wzorze umowy w § 6 pkt 4) lit. e. 3.Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla Miasta Czarne o powierzchni 675 ha w skali 1:1000, położonego w obrębie 63, strefa zabudowana obrębu 49, fragment obrębu Nadziejewo w granicach określonych Uchwałą Nr VII/54/07 Rady Miejskiej w Czarnem z dnia 30 maja 2007 roku, zakres określa: art. 15 i 16 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 ze zmian.) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587) przepisami szczególnymi 3.1Studium wyjściowe: a) analiza materiałów wyjściowych oraz inwentaryzacja terenu, b) stan użytkowania, c) analiza wniosków o opracowanie planu, d) analiza ustaleń dotychczasowego planu, studium uwarunkowań, strategii rozwoju społeczno - gospodarczego Miasta Czarne oraz WPI, projekt założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe oraz innych dokumentów istotnych dla powyższego opracowania, e) analiza stanu własności władania, f) analiza możliwości inżynieryjnego uzbrojenia terenu, g) analiza obsługi komunikacyjnej terenu, h) analiza wytycznych konserwatorskich, i) analiza uwarunkowań związanych z położeniem, j) analiza ograniczeń, k) waloryzacja terenu, l) wstępne założenia dotyczące koncepcji programowo-przestrzennej. 3.2Wstępna koncepcja programowo przestrzenna planu miejscowego: Przedstawienie koncepcji Zamawiającemu, zebranie uwag, ew. korekta opracowania. 3.3Opracowanie wniosku o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze (w przypadku, gdy zaistnieje taka potrzeba). 3.4Opracowanie projektu planu. 3.5Opracowanie prognozy skutków wpływu ustaleń planu na środowisko. 3.6Opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. 3.7Prezentacja projektu planu na posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej m. Czarne oraz przygotowanie projektu planu (7 egzemplarzy) na potrzeby komisji. 3.8Wprowadzenie ewentualnych korekt do projektu planu wynikających z uzgodnienia z Zamawiającym. 3.9Przygotowanie niezbędnej korespondencji w celu przekazania projektu planu do opiniowania i uzgodnień. 3.10 Przygotowanie projektu planu wraz z prognozą do wyłożenia do publicznego wglądu - ewentualne korekty i uzupełnienia. 3.11 Czynności formalno - prawne związane z projektem planu: wzory pism, zawiadomień i ogłoszeń. 3.12 Prezentacja autorska projektu planu podczas dyskusji publicznej. 3.13 Przygotowanie propozycji stanowiska Burmistrza w sprawie wniesionych uwag. 3.14 Przygotowanie materiałów do sesji uchwalającej plan: 20 egzemplarzy tekstu uchwały wraz z załącznikami graficznymi i tekstowymi + stwierdzenie o zgodności uchwały ze studium. 3.15 Prezentacja autorska uchwały - projektu planu na forum komisji i sesji Rady Miejskiej. 3.16 Przygotowanie kompletu dokumentów do przedłożenia Wojewodzie celem sprawdzenia zgodności z prawem. 3.17 Przygotowania materiałów do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego. 3.18 Opracowanie kompletu materiałów: 10 egzemplarzy tekstu planu wraz z załącznikami w oprawach + oprawiona dokumentacja formalno-prawna + 1 egzemplarz ofoliowanego załącznika graficznego planu + wersja elektroniczna planu (tekst + załączniki) płyta CD.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; główny projektant jest członkiem Izby Urbanistów, posiada uprawnienia urbanistyczne. 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; osoby pracujące w zespole projektowym posiadają przygotowanie zawodowe, Pracownia wykonała min. 3 zadania związane z opracowaniem planów miejscowych w tym 1 studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego terenu. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) 1)Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy polisa została wystawiona na kwotę niższą niż oferowana przez Wykonawcę wartość za jaką wykona zamówienie publiczne - oświadczenie w którym wykonawca zobowiązuje się w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą do podniesienia wartości dotychczasowego ubezpieczenia do wartości zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. Pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat (min. 3 zadania związane z opracowaniem planów miejscowych w tym 1 studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego terenu) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. 5)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, załączając uprawnienia i aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów i techników budowlanych lub architektów; 6) Informację o zatrudnieniu podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czarne.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.czarne.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Czarne Ulica Moniuszki 12; 77 - 330 Czarne Pokój nr 3 (sekretariat urzędu).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.