eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Usługa zapewnienia ochrony mienia w obiektach Instytutu Oceanologii PAN

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-14

Sopot: Usługa zapewnienia ochrony mienia w obiektach Instytutu Oceanologii PAN
Numer ogłoszenia: 113032 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87920 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Oceanologii PAN, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5517281, faks 058 5512130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zapewnienia ochrony mienia w obiektach Instytutu Oceanologii PAN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia ochrony mienia przez pięć dni w tygodniu w godz. 14:30 - 7:30 oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta w obiektach Instytutu Oceanologii PAN, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dla Zamawiającego Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot. 2. CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie 3. Ochrona mienia w Instytucie Oceanologii PAN obejmuje obiekty o następującej powierzchni: 1) budynek czterokondygnacyjny o powierzchni 2.342 m2, w tym pomieszczenia biurowo-laboratoryjne (z substancjami szkodliwymi), 2) budynek czterokondygnacyjny o powierzchni 897,5 m2 - Zakład Chemii i Biochemii Morza (w tym laboratoria z substancjami szkodliwymi), 3) budynek dwukondygnacyjny o powierzchni 2.052,74 m2 - Zakłady Genetyki i Ekologii Morza (w tym laboratoria z substancjami szkodliwymi), 4) powierzchnia całkowita działki: 9.736 m2. 4. Przejęcie posterunku będzie każdorazowo następowało o godz. 14:30, natomiast zdanie służby o godz. 7:30 5. Zamawiający określa przybliżoną ilość roboczogodzin 7500 roboczogodzin w ciągu roku. 6. W razie potrzeby i na żądanie Zamawiającego Wykonawca za dodatkowym wynagrodzeniem obliczonym zgodnie z ofertą, zapewni ochronę obiektu także w dodatkowych godzinach. 7. Rodzaj pełnionej służby, obsada i czas pełnienia: 1) jeden pracownik ochrony fizycznej stałej, w godz. 14:30 do 7:30 oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta w obiekcie Instytutu Oceanologii PAN w Sopocie; 2) ochrona fizyczna doraźna, świadczona przez grupę interwencyjną. 8. Rodzaj dokumentacji służbowej: 1) Książka Służby Strażników, 2) Rejestr wydawania i przyjmowania kluczy, 3) Księga Gości. 9. Zakres obowiązków obsady posterunku na portierni (pomieszczenie wyposażone w monitoring): 1) nadzór nad pomieszczeniem monitoringu oraz zamontowanymi w nim urządzeniami systemów monitorowania obiektu (w tym centrali ostrzegania ppoż i systemu Gazex); 2) nadzorowanie systemów monitorowania obiektu oraz podejmowanie działań związanych z ich działaniem, zmierzających do wykrycia i ujęcia sprawców zagrożenia oraz do minimalizacji ewentualnych szkód; 3) załączanie i wyłączanie systemów alarmowych, kontrolowanie ich sprawności, zgłaszanie ewentualnych usterek i podejmowanie działań mających na celu ich usunięcie; 4) przyjmowanie i wydawanie kluczy od pomieszczeń służbowych pracownikom IOPAN oraz prowadzenie związanej z tym dokumentacji; 5) obsługa centrali telefonicznej; 6) przyjmowanie przesyłek i odpowiednie zabezpieczanie zgodnie z instrukcją; 7) sprawdzanie po godzinach pracy pracowników IOPAN stanu zabezpieczenia drzwi zewnętrznych i okien; 8) dokonywanie obchodów obiektu co dwie godziny w celu ustalenia bieżącej sytuacji, stanu zagrożenia i ochrony newralgicznych punktów; 9) zabezpieczenie i ochrona składników majątkowych znajdujących się na terenie obiektu przed kradzieżą i rabunkiem, oraz ujawnianie faktów marnotrawstwa i dewastacji; 10) reagowanie i natychmiastowe zgłaszanie wszelkich zauważonych zagrożeń dla mienia, zdrowia i życia osób przebywających na terenie IOPAN, w tym reagowanie na sygnały przekazane przez środki zabezpieczenia technicznego znajdujące się na wyposażeniu IOPAN; 11) przekazywanie na bieżąco kierownictwu IOPAN informacji o ewentualnych zagrożeniach oraz podjętych działaniach związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa obiektu; 12) powiadamianie odpowiednich służb w przypadku wykrycia faktu popełnienia przestępstwa, ujęcia jego sprawcy, zakłócania porządku publicznego, kradzieży lub dewastacji mienia; 13) podejmowanie działań zmierzających do zabezpieczenia miejsc popełnienia przestępstwa lub wykroczenia na terenie chronionego obiektu do czasu przybycia odpowiednich służb; 14) przestrzeganie instrukcji i przepisów p. pożarowych obowiązujących w chronionym obiekcie; 15) przestrzeganie zasad ujętych w instrukcjach, dotyczących zasad postępowania w sytuacjach ewentualnych zagrożeń lub podczas ewakuacji obiektu; 16) prowadzenie dokumentacji służbowej związanej z tokiem pełnionej służby, w tym Książki Służb Strażników oraz wpisywanie wszelkich spostrzeżeń, nieprawidłowości oraz zaistniałych wydarzeń w czasie pełnienia służby. Książka Służb Strażników powinna być udostępniana na żądanie Zamawiającego do wglądu oraz ewentualnego wpisania uwag; 17) kontrola osób wchodzących i wychodzących z terenu IOPAN oraz prowadzenie Księgi Gości; 18) nadzór nad magazynem zabezpieczenia ochronnego; 19) wzywanie grupy interwencyjnej w przypadkach zagrożenia obiektu i osób w nim przebywających; 20) przyjęcie i zdanie służby w sposób właściwy, które powinno polegać na przejęciu posterunku wraz z wyposażeniem, sprawdzeniu sprawności instalacji monitorowania obiektu, dokonaniu obchodu obiektu i odnotowaniu w Książce Służb Strażników wszystkich uwag, dotyczących obiektu i stanu zabezpieczeń. 10. Wykonawca zapewni kontrolę pełnienia służby pracowników ochrony przez pracownika nadzorującego, posiadającego wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz udokumentowanie kontroli poprzez dokonanie wpisu do Książki Służb Strażników co najmniej raz na dobę. Do zadań pracownika nadzorującego będzie należało ustalanie grafików pracy pracowników ochrony, koordynacja pełnienia służby przez pracowników ochrony i zapewnienie prawidłowej współpracy z Zamawiającym. 11. Wykonawca zapewni przyjazd grupy interwencyjnej doraźnej na każde wezwanie pracownika ochrony lub po otrzymaniu sygnału zagrożenia z systemów alarmowych gdy pracownik ochrony nie odpowiada. 12. Wykonawca zapewni przyjazd patrolu SUFO w przypadku naruszenia strefy magazynu zabezpieczenia ochronnego. 13. Wykonawca dokona wymiany pracownika ochrony w uzasadnionym przypadku na wniosek Zamawiającego. 14. Wszyscy pracownicy ochrony muszą posiadać jednolite umundurowanie oraz identyfikatory. 15. Wszyscy pracownicy ochrony wyznaczeni przez Wykonawcę do świadczenia usługi muszą być niekarani. 16. Zamawiający oświadcza, że obiekt będący przedmiotem niniejszego postępowania nie znajduje się na liście wojewody (podlegającej obowiązkowej ochronie) zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz.U. z 2014 r. poz. 1099 z późn. zm.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADRIANEX sp. z o.o., ul. 3 maja 27/46, 81-364 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 71400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78450,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.