eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turawa › Ocieplenie budynku oraz montaż wentylacji napowietrzającej w budynku Publicznego Gimnazjum w Turawie, ul. Opolska 47.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-28

Turawa: Ocieplenie budynku oraz montaż wentylacji napowietrzającej w budynku Publicznego Gimnazjum w Turawie, ul. Opolska 47.
Numer ogłoszenia: 113028 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Turawa, ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, woj. opolskie, tel. 077 4212012, fax 077 4212073.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ocieplenie budynku oraz montaż wentylacji napowietrzającej w budynku Publicznego Gimnazjum w Turawie, ul. Opolska 47..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Ocieplenie budynku oraz montaż wentylacji napowietrzającej w budynku Publicznego Gimnazjum w Turawie, ul. Opolska 47. Wymiary: Bud. główny Sala gimnastyczna Łącznik Długość budynku 51,3 m 17,2 m 4,3 m Szerokość budynku 13,5 m 9,1 m 8,5 m Wysokość budynku (od gruntu) 14,0 m 5,6 m 4,2 m Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie robót wstępnych polegających na: a. zdemontowaniu istniejących rur spustowych, b. zdemontowaniu blaszanego pokrycia daszku nad wejściem w ścianie szczytowej, c. zdemontowaniu instalacji odgromowej (pionowej na budynku głównym i całej na sali gimnastycznej), d. zdemontowaniu krat w oknach przy wejściu głównym, e. uzupełnieniu brakujących tynków oraz kamiennej okładziny cokołów wokół całego budynku i filarów przy wejściu głównym, f. wykuciu w ścianach otworów pod nawietrzaki. 2. Ocieplenie ścian; 3. Ocieplenie dachu sali gimnastycznej i łącznika; 4. Roboty dodatkowe polegające na: a. pomalowaniu elewacji 2x farbą emulsyjną wg kolorystyki podanej na rys. 2, rys. 3, rys. 4, rys. 5, b. zamontowaniu nowych zewnętrznych podokienników z blachy powlekanej (w kolorze białym), c. obłożeniu blachą ocynkowaną grub. 0,55 mm, daszka nad wejściem w ścianie szczytowej, d. oczyszczeniu kamiennych cokołów i filaru portalu, e. zamontowaniu nowych krat w oknach przy wejściu (kolor czarny), f. oczyszczeniu i pomalowaniu w kolorze czarnym balustrady na balkonie I piętra, g. zamontowaniu rur spustowych pozostałych z demontażu, h. zamontowaniu przewodów instalacji odgromowej (z demontażu). Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 5, 6 i 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz z ostateczną Decyzją Nr 391/08 z dnia 09-05-2008r. pozwolenia na budowę wydaną przez Starostę Opolskiego, stanowiącą załącznik nr 17 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. kod CPV 45320000-6 Roboty izolacyjne 45321000-3 Izolacja cieplna 45324000-4 Tynkowanie Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 4.000 PLN, (cztery tysiące złotych) uiszczane w formach dopuszczonych przez ustawę Prawo Zamówień Publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dokument stwierdzający, że osoby, które będą pełnić funkcje techniczne, posiadają wymagane uprawnienia budowlane - kierownik budowy winien wykazać się uprawnieniami budowlanymi w zakresie wykonywanych robót i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - oświadczenie kierownika budowy, że będzie pełnił funkcję kierownika budowy, wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie wykonawcy 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - oświadczenie wykonawcy. 5) Posiadają firmę i doświadczenie wymagane przy realizacji tego zadania potwierdzone dokumentami - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Okres gwarancji na wykonane zadanie 36 miesięcy. 7) Akceptują wzór umowy. Dokonanie oceny spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie złożonych wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie, że Zamawiający nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 - (spełnienie warunku 3 i 4); 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dokument stwierdzający, że osoby, które będą pełnić funkcje techniczne, posiadają wymagane uprawnienia - kierownik budowy winien wykazać się uprawnieniami w zakresie wykonywanych robót i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (spełnienie warunku 1); 4) oświadczenie kierownika budowy, że będzie pełnił funkcję kierownika budowy (spełnienie warunku 2); 5) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 - (spełnienie warunku 2); 6) wskazanie przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - (spełnienie warunku 2); 7) zaakceptowana umowa przez Wykonawcę - załącznik nr 4 - (spełnienie warunku 7); 8) kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót; 9) dowód wniesienia wadium; 10) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (spełnienie warunku 5); 11) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 12) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wobec urzędu skarbowego; 13) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wobec właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego; Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.turawa.pl (podstrona: przetargi - specyfikacje, dokumenty)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Turawa, ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, Pokój nr 36, Na wniosek wykonawcy zamawiający przekaże SIWZ za cenę 15 zł (netto),.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Turawa, ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, Pokój nr 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.