eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › inwentaryzacja i operaty szacunkowe dla nieruchomości mieszkaniowych zlokalizowanych na osiedlu PAN w Jabłonnie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-11

Warszawa: inwentaryzacja i operaty szacunkowe dla nieruchomości mieszkaniowych zlokalizowanych na osiedlu PAN w Jabłonnie.
Numer ogłoszenia: 112958 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Akademia Nauk Zakład Działalności Pomocniczej w Warszawie , ul. Nowy Świat 72, 00-330 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8265087, faks 22 8269765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdppan.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: inwentaryzacja i operaty szacunkowe dla nieruchomości mieszkaniowych zlokalizowanych na osiedlu PAN w Jabłonnie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie przygotowania do sprzedaży lokali mieszkalnych w budynkach dwu i wielorodzinnych na osiedlu PAN w Jabłonnie. Zamówienie obejmuje dwie części: CZĘŚĆ I a. Inwentaryzacja 20 budynków w zabudowie bliźniaczej z uzyskaniem odpowiedniej dokumentacji do sprzedaży (oświadczenia, wypisy, wyrysy dla gruntu) Przy sporządzaniu dokumentacji do sprzedaży należy dla każdego budynku określić i wydzielić minimalną wielkość działki spełniającej wymagania dla projektowanych i budowanych obiektów budowlanych określone w art.5 Ustawy prawo budowlane - 40 lokali. b. Inwentaryzacja 4 budynków wielorodzinnych, uzyskanie zaświadczeń o samodzielności lokali i ujawnienie w ewidencji ( zaświadczenia, wypisy, wyrysy dla gruntu) - 44 lokale. CZĘŚĆ II a. wykonanie operatów szacunkowych gruntów i lokali w zabudowie bliźniaczej - 31 lokali. b. Wykonanie operatów szacunkowych lokali w budynkach wielorodzinnych - 40 lokali. c. Wykonanie operatów szacunkowych 3 nieruchomości gruntowych. Szczegółowy wykaz lokali stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Komplet materiałów w tym mapy geodezyjne znajdują się do wglądu w siedzibie Zamawiającego w Warszawie w Pałacu Staszica przy ul. Nowy Świat 72 pok.248 II p..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 50% wartości, w przedmiocie i zakresie zamówienia podstawowego zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony i podpisany formularz ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdppan.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego w Warszawie w Pałacu Staszica przy ul. Nowy Świat 72 pok.248 II p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2012 godzina 10:15, miejsce: w siedzibie zamawiającego w Warszawie w Pałacu Staszica przy ul. Nowy Świat 72 pok.248 II p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Inwentaryzacja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. Inwentaryzacja 20 budynków w zabudowie bliźniaczej z uzyskaniem odpowiedniej dokumentacji do sprzedaży (oświadczenia, wypisy, wyrysy dla gruntu) Przy sporządzaniu dokumentacji do sprzedaży należy dla każdego budynku określić i wydzielić minimalną wielkość działki spełniającej wymagania dla projektowanych i budowanych obiektów budowlanych określone w art.5 Ustawy prawo budowlane - 40 lokali. b. Inwentaryzacja 4 budynków wielorodzinnych, uzyskanie zaświadczeń o samodzielności lokali i ujawnienie w ewidencji ( zaświadczenia, wypisy, wyrysy dla gruntu) - 44 lokale..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Operaty szacunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. wykonanie operatów szacunkowych gruntów i lokali w zabudowie bliźniaczej - 31 lokali. b. Wykonanie operatów szacunkowych lokali w budynkach wielorodzinnych - 40 lokali. c. Wykonanie operatów szacunkowych 3 nieruchomości gruntowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.