eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Kwasowo, gmina Sławno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-27

Sławno: Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Kwasowo, gmina Sławno
Numer ogłoszenia: 112921 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81649 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 059 8106229, faks 059 8107526.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Kwasowo, gmina Sławno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Kwasowo, gmina Sławno, wykonywanej przez Gminę Sławno (Kod CPV: 45200000-9), zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz rozporządzeń wykonawczych. II. Zakres rzeczowy robót budowlanych Przebudowy drogi gminnej w miejscowości Sławsko, gmina Sławno, będącej przedmiotem niniejszego postępowania obejmuje: 1. Termomodernizacja: 1) roboty ziemne, 2) wykonanie nowych posadzek wraz z izolacją, 3) docieplenie dachu, 4) ocieplenie ścian zewnętrznych i ścian fundamentowych. 2. Roboty budowlane związane z przebudową świetlicy: 1) roboty rozbiórkowe, 2) fundamenty pod kominy, 3) ściany na parterze: - budowa nowych ścianek działowych, - renowacja istniejących ścian, 4) renowacja stropu, 5) budowa nowych kominów, 6) wymiana rynien i rur spustowych, 7) wykonanie odwodnienia zewnętrznego, 8) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 9) przebudowa stropu nad salą 1.1 w celu likwidacji słupów w sali świetlicy wiejskiej, 10) wykonanie nowych chodników. 3. Budowa wewnętrznych instalacji wod.-kan. i centralnego ogrzewania: 1) instalacja wodociągowa i ciepłej wody, 2) wewnętrzna kanalizacja sanitarna, 3) instalacja centralnego ogrzewania. 4. Roboty elektryczne: 1) demontaż instalacji elektrycznych, 2) rozdzielnica główna oraz WLZ, 3) instalacja oświetleniowa, 4) instalacja gniazd wtykowych, 5) badania odbiorcze. 5. Inne roboty budowlane oraz elementy nieujęte w projekcie budowlanym: 1) rozbiórka chodników z płytek a łącznej powierzchni 49,5 m2 oraz rozbiórka nawierzchni z betonu o grubości 15 cm o powierzchni 293,78 m2 (ujęte w przedmiarze robót), 2) wykonanie odwodnienia zewnętrznego z rur kanalizacyjnych PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm o łącznej długości 44 m oraz montaż dwóch studni rewizyjnych o średnicy 800 mm i głębokości 2,0 m (ujęte w przedmiarze robót), 3) budowa nowych chodników o łącznej powierzchni 353,96 m2: z kostki brukowej grubości 6 cm na dojściu do kotłowni (69 m2) oraz grubości 8 cm na parkingu (284,96 m2) na podsypce cementowo piaskowej i warstwie odsączającej z piasku o grubości 14 cm wraz z obrzeżami betonowymi o wymiarach 20 cm x 6 cm na ławie betonowej z oporem na długości 75,85 m i krawężnikami betonowymi o wymiarach 15 cm x 30 cm na ławie betonowej z oporem na długości 30,85 m oraz liniowym odprowadzeniem wody z parkingu do rowu, znajdującego przy północnej krawędzi działki (w przedmiarze robót inne wartości) 4) rezygnuje się z ujętej w przedmiarach robót przebudowy dojazdu na parking obejmującego budowę 42 m obrzeży betonowych oraz nawierzchni z kostki betonowej grubości 6 cm na powierzchni 61,74 m2. 5) wymiana drzwi wejściowych z PCV w kolorze niebieskim od strony parkingu, oznaczonych w projekcie jako okno O7 na nowe o takich samych parametrach, 6) montaż przy obu wejściach (przy drzwiach oznaczonych jako D5 i O7) do budynku zewnętrznych wycieraczek systemowych ze stali ocynkowanej we wnęce o wym. 1500 mm x 600 mm i wysokości 35 mm wraz z odwodnieniem, 7) montaż 2 wycieraczek wewnętrznych (przy drzwiach oznaczonych jako D5 i O7) wykonane z gumy naturalnej o wymiarach 700 mm x 1000 mm, grubości 12 mm z gęstymi kolcami, wycieraczki zamontowana w zabetonowanej ramie z kątowników aluminiowych, wierzch wycieraczki należy zlicować z wierzchem posadzki. 8) rozebranie muru kamiennego o łącznej długości 30,85 m, szerokości 0,30 m i wysokości 0,40 m. III. Szczegółowy opis roboty budowlanej stanowi projekt budowlany: - Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Kwasowie wraz z termomodernizacją budynku wraz z projektami zamiennymi: - Projekt budowlany - zamienny - Przebudowa konstrukcji dachu - zmiana do decyzji pozwolenia na budowę z dnia 20.11.2012r nr 609/2012 Starosty Sławieńskiego, - Projekt budowlany zamienny do decyzji pozwolenia na budowę nr BS.6740.741.2012.V z dnia 20.11.2012 r. - zmiana do decyzji pozwolenia na budowę nr BS.6740.741.2012.V z dnia 20.11.2012 r. (przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Kwasowie wraz z termomodernizacją budynku) polegająca na zmianie lokalizacji toalety dla niepełnosprawnych, a także specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które powinny być wykorzystane do sporządzenia kosztorysu ofertowego i harmonogramu rzeczowo - finansowego (Załącznik nr 7 do SIWZ). Kompletna dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego. IV. Roboty budowlane będą wykonywane w następujących terminach: termin rozpoczęcia - 27.05.2014 r., termin zakończenia - 25.09.2014 r. V. W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej i SIWZ. VI. Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także koszty wynikające z zapisów SIWZ. VII. W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym. VIII. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z ww. dokumentacją projektową oraz z uwzględnieniem następujących uwag: 1. Przy przeprowadzaniu prac w pobliżu drzew Wykonawca jest zobowiązany do ich zabezpieczenia poprzez odeskowanie, a prace ziemne w pobliżu korzeni drzew należy wykonać ręcznie. 2. Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu. 3. Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością. 4. Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury. 5. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Właścicieli sąsiednich posesji o utrudnieniach i ograniczeniach w dojeździe na 7 dni przed planowanym terminem wykonywania robót. 6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów. 7. Wykonawca zapewni obsługę geotechniczną i geodezyjną łącznie z geodezyjnym wytyczeniem i inwentaryzacją powykonawczą nad realizacją robót. 8. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych wytworzonych w trakcie prac oraz prowadzenia ich ewidencji i uzyskania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami. 10. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. 11. Na żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy. 12. Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym, według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie zamawiającego. 13. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania. IX. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. X. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano - Usługowo - Handlowe KĘBUD, ul. Gen. Sikorskiego 8, 77-230 Kępice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 447722,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 481233,29

  • Oferta z najniższą ceną: 481233,29 / Oferta z najwyższą ceną: 625618,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.