eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › utrzymanie, kompleksowa konserwacja i renowacja zieleni w rejonie nr I Węglin- Czuby

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-11

Lublin: utrzymanie, kompleksowa konserwacja i renowacja zieleni w rejonie nr I Węglin- Czuby
Numer ogłoszenia: 112906 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47646 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie, kompleksowa konserwacja i renowacja zieleni w rejonie nr I Węglin- Czuby.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. wykonanie wszelkich prac związanych z utrzymaniem, kompleksową konserwacją i renowacją zieleni zlokalizowanej poza pasem drogowym w rejonie nr I - Węglin - Czuby obejmującej tereny będące własnością Gminy Lublin. Granice rejonu stanowią: al. Kraśnicka, ul. Nałęczowska, Stary Las, tory kolejowe, granice Wąwozu Rury. 1.1. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania, kompleksowej konserwacji i renowacji zieleni uwzględniających wykonanie prac określonych w zał. nr 1 tj: 1.1.1 prace porządkowe 1.1.1.1 prace porządkowe objęte ryczałtem letnim obowiązującym od daty zawarcia do 31.10.2012 r. : a)zbieranie i wywóz wszelkich zanieczyszczeń w tym gabarytowych, bytowych, gruzu, gałęzi i zanieczyszczeń pobudowlanych, wygrabienie zanieczyszczeń w miejscach trudno dostępnych, skutkujące czystością ; b)opróżnianie koszy i wywóz zanieczyszczeń; c)pełnienie dyżurów roboczych w czasie imprez okolicznościowych i innych uroczystości oraz w czasie złych warunków atmosferycznych na żądanie Zamawiającego; d)przegląd drzew z podaniem Zamawiającemu drzew uschniętych i stwarzających zagrożenie (comiesięczne raporty w formie pisemnej przedstawiane Zamawiającemu); 1.1.2. Prace porządkowe objęte ryczałtem zimowym obowiązującym od daty zawarcia do 31.03.2012 r. i od 1.11.2012 r. do 28.02.2013 r.: a)odśnieżanie i usuwanie śliskości ciągów pieszych i schodów wraz z posypywaniem piaskiem z pełną odpowiedzialnością za wszelkie szkody wynikłe w skutek zaniedbań; b)pełnienie dyżurów roboczych w czasie imprez okolicznościowych i innych uroczystości oraz w czasie złych warunków atmosferycznych na żądanie Zamawiającego; c)w przypadku ustąpienia warunków zimowych zbieranie i wywóz wszelkich zanieczyszczeń w tym gabarytowych, bytowych, gruzu, gałęzi i zanieczyszczeń pobudowlanych, wygrabienie drobnych zanieczyszczeń, skutkujące czystością; d)opróżnianie koszy i wywóz zanieczyszczeń; e)przegląd drzew z podaniem Zamawiającemu drzew uschniętych i stwarzających zagrożenie (comiesięczne raporty w formie pisemnej przedstawiane Zamawiającemu); 1.1.3. Prace porządkowe nie objęte ryczałtem a)bieżące utrzymanie alejek i ścieżek rowerowych, schodów i placów tzn. zamiatanie, oczyszczanie, ścinanie darni z wywozem zanieczyszczeń, oprysk herbicydami dopuszczonymi do użytku na terenie miasta; 2. prace konserwacyjne małej architektury ogrodowej w całym rejonie objęte ryczałtem miesięcznym: a)uzupełnianie, naprawa lub wymiana zniszczonych oryginalnych elementów urządzeń zabawowych, ogrodzenia wraz z furtką, ławek i koszy na śmieci, ( Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ich stan techniczny i estetyczny oraz bezpieczeństwo użytkowników placu wynikającego ze stanu technicznego urządzeń oraz utrzymania porządku); b)prowadzenie ewidencji elementów małej architektury ogrodowej (tj. ławek, koszy, urządzeń zabawowych); c)przechowywanie ławek i koszy, przeznaczonych do montażu na terenie objętym niniejszą umową we własnym zapleczu magazynowym; d)montaż i demontaż ławek i koszy na śmieci, demontaż urządzeń zabawowych na zgłoszenie Zamawiającego; e)prowadzenie zeszytów kontroli stanu technicznego placów zabaw i przedstawianie zeszytów do wglądu Zamawiającemu dwa razy do roku; f)malowanie lub bejcowanie urządzeń małej architektury ogrodowej (urządzenia zabawowe, ogrodzenie, ławki, kosze na śmieci) - raz w roku oraz usuwanie aktów wandalizmu i graffiti; g)całkowita wymiana piasku w piaskownicach (3 razy na rok)- terminy całkowitej wymiany piasku uzgadniane z zamawiającym oraz bieżące uzupełnianie piasku - min do wysokości górnej krawędzi boków piaskownicy. 3. Prace związane z pielęgnacją drzew i krzewów: a)ścinanie i prześwietlanie koron drzew i krzewów b)frezowanie lub usuwanie pni c)sadzenie drzew i krzewów d)wymiana palików do drzew e)podlewanie drzew i krzewów f)pielenie misek i skupin oraz wypełnienie misek żwirem lub innym materiałem g)pielęgnacja żywopłotów i krzewów h)oprysk drzew i krzewów chemikaliami dopuszczonymi do użytku w mieście i)opracowanie dokumentacji oceny stanu zdrowotnego drzew 4.Prace związane z konserwacją trawników: a)wiosenne i jesienne grabienie liści wraz z wywozem b)koszenie trawników kosiarkami rozdrabniającymi z równoczesnym podkaszaniem w miejscach niedostępnych oraz z bieżącym sprzątnięciem skoszonej trawy z jezdni, chodników i opasek (do koszenia można przystąpić tylko po wcześniejszym wyzbieraniu zanieczyszczeń) c)grabienie skoszonej trawy wraz z wywozem d)pielenie, nawożenie i oprysk trawników chemikaliami dopuszczonymi w mieście e)założenie trawników 5. Prace związane z pielęgnacją kwietników: a)przygotowanie rabat do obsady b)sadzenie kwiatów dostarczonych przez Zamawiającego c)pielęgnacja rabat roślin sezonowych, byliniarek i różarek d)likwidacja nasadzeń sezonowych 6. Drobne naprawy i remonty (umożliwiające przywrócenie właściwości użytkowych obiektów lub ich części w celu zapewnienia właściwej eksploatacji urządzeń i obiektów bez względu na koszt jednorazowy takiej naprawy).- alejek, schodów, kładki, altany i amfiteatru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Zieleni w Lublinie Sp. z o.o., Misjonarska 20, 20-107 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 277807,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 213962,34

  • Oferta z najniższą ceną: 213962,34 / Oferta z najwyższą ceną: 1142206,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.