eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Wykonanie instalacji wewnętrznej tlenu - rozprężania tlenu, przyłącze i sygnalizacja stanu instalacji tlenowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-22

Sosnowiec: Wykonanie instalacji wewnętrznej tlenu - rozprężania tlenu, przyłącze i sygnalizacja stanu instalacji tlenowej
Numer ogłoszenia: 112817 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji wewnętrznej tlenu - rozprężania tlenu, przyłącze i sygnalizacja stanu instalacji tlenowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn: Wykonanie instalacji wewnętrznej tlenu - rozprężania tlenu, przyłącze i sygnalizacja stanu instalacji tlenowej. Zamówienie realizowane w ramach zadania p.n.Budowa instalacji wewnętrznej gazów medycznych wraz z przynależną infrastrukturą techniczną i budowlaną dla budynków szpitalnych przy ul. Zegadłowicza 3 i ul. Szpitalnej 1- umowa dotacji Gminy Sosnowiec. 2. Roboty budowlane są związane z zabudową nowej stacji rozprężania tlenu wraz z układem przełączania między dwoma bateriami butlowymi oraz wykonanie przyłącza instalacji tlenu od tlenowni do tablicy przyłączeniowej zlokalizowanej w szatni piwnica budynek główny w obiekcie Samodzielnego Publicznego Szpitala Miejskiego zlokalizowanego w Sosnowcu przy ul. Szpitalnej 1. 3. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa dokumentacja projektowa i przedmiary robót. Wymagania techniczne oraz wszystkie szczegóły dotyczące wykonania robót określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załączniki do SIWZ 4. Dokumentacja projektowa zawiera: - projekt wykonawczy instalacji wewnętrznej gazów medycznych z sygnalizacją alarmową z zagospodarowaniem terenu. 5. Projekt został podzielony na dwa zadania. Zadanie I obejmujące wykonanie : Instalacji wewnętrznej tlenu dla oddziału udarowego i oddziału wewnętrznego I - etap I, Instalacji wewnętrznej tlenu dla oddziału udarowego i oddziału wewnętrznego I - etap II, sprawdzenie i kontrola instalacji przed jej oddaniem, roboty budowlane dla powyższych zadań oraz odpowiadające im instalacje zasilającą i alarmową, instalacja 24VDC zasilające sygnalizator centralny typ SA - SSZZ oraz strefowe zespoły kontrolne SZKIW, instalacja sygnalizacji alarmowej. Zadanie I w zakresie jak wyżej zostało wykonane w 2011 r. Zadanie II będące przedmiotem niniejszego postępowania obejmuje wykonanie : stacji rozprężania tlenu sprawdzenie i kontrola instalacji przed jej oddaniem roboty budowlane dla powyższych zadań przyłącze tlenu oraz odpowiadające im instalacje zasilającą i alarmową sygnalizację alarmową źródeł zasilania. Obwód sygnalizacji : linie kablowe sygnalizacji : zakres - stacja rozprężania tlenu; linia kablowa zewnętrzna; powiązania kablowe z Z1 do SA-SSZZ 6. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Przedmiarach robót jak niżej: - branża instalacyjna gazów medycznych : stacja rozprężania tlenu Przedmiar robót poz.62 - 91 sprawdzenie i kontrola rozprężalni przed jej oddaniem Przedmiar robót poz.92 - 93 roboty budowlane Przedmiar robót poz.94 - 101 przyłącze tlenu Przedmiar robót poz.102 - 115 oraz poz. 42,43,44 z działu : instalacja wewnętrzna tlenu oddziału udarowego i oddziału wewnętrznego I - etap II - branża elektryczna : Sygnalizacja alarmowa źródeł zasilania. Obwód sygnalizacji: linie kablowe sygnalizacji: zakres - stacja rozprężania tlenu ; linia kablowa zewnętrzna; powiązania kablowe z Z1 do SA-SSZZ Przedmiar robót rozdz. 4.3 poz. 49 - 110 Zasilanie gniazd elektrycznych Przedmiar robót rozdz. 5 poz. 111 - 121 7. Z uwagi na prace wykonywane w obszarze objętym przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Wykonawca zrealizuje Inwestycję w zgodzie z obowiązującymi przepisami i wydaną Decyzją Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia w/g załącznika nr 2 dom SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • należy wykazać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty remontowo-budowlanej wraz z dostawą i montażem instalacji tlenu medycznego w obiekcie służby zdrowia o wartości nie mniejszej niż 140 000,00 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych robót.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia w/g załącznika nr 2 dom SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami (kadrą kierowniczą) odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przewidzianym ustawą Prawo budowlane i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 28 kwietnia 2006 r. Ocena na podstawie złożonego wykazu osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia w/g załącznika nr 2 dom SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy. Kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Wprowadzone zmiany mogą dotyczyć umówionego terminu wykonania zamówienia: a. z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, b. z powodu wystąpienia dodatkowych robót, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, c. działania siły wyższej, zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, brak możliwości dojazdu do obiektu, d. z powodu opóźnienia przez Zamawiającego przekazania terenu budowy w terminach określonych w §5 ust.1, e. okoliczności, których nie można było przewidzieć. 3. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów, Wykonawca winien poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. 4. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a. wstrzymanie robót przez Zamawiającego z przyczyn nie dotyczących Wykonawcy, b. konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, c. przekazanie placu budowy z opóźnieniem. d. przyczyn zależnych od Zamawiającego np. opóźnienie w przekazaniu frontu robót, czasowe przerwanie prac z uwagi na konieczność koordynacji robót z innymi zadaniami inwestycyjnymi prowadzonymi w obiekcie przy ul. Szpitalnej 1; 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian osobowych: a. Przedstawiciela Zamawiającego w trakcie realizacji zadania, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub z przyczyn losowych, b. osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także w SIWZ. 6. Wykonawca może dokonać zmiany osób przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego w przypadkach: a. zdarzeń losowych osób, b. nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy, c. z przyczyn niezależnych od Wykonawcy 7. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia w następujących przypadkach: a. wystąpienia robót dodatkowych i rozwiązań zamiennych, o których mowa w §12, b. zmniejszenia bądź zwiększenia ilości robót wynikających z rzeczywistych obmiarów, które spowodują zmianę wartości umowy, c. zmiany technologii robót, która spowoduje zmianę ceny, a cena ta będzie korzystna dla Zamawiającego. d. ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 8. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wyklucza się takie zmiany umowy, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. 10. Wynagrodzenie należne Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. W związku z tym będzie podlegać automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.