Ogłoszenie z dnia 2007-07-05
Kraków: Wymiana okien i drzwi w lokalach użytkowych, w podziale na 9 części
Numer ogłoszenia: 112813 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6166184, fax 0126166186.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien i drzwi w lokalach użytkowych, w podziale na 9 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana ślusarki okiennej i drzwiowej, stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach użytkowych i przychodniach NZOZ stanowiących zasób Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 9 części. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają Załącznik Nr 6 do SIWZ - Przedmiary robót oraz Załącznik Nr 5 do SIWZ - Szczegółowa specyfikacja techniczna. Wymagania dotyczące wyrobów budowlanych i urządzeń przewidzianych do realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do oświadczenia w ofercie, że stosowane do realizacji zamówienia wyroby i urządzenia będą posiadały atesty i inne dokumenty, potwierdzające spełnianie przez te materiały wymagań zamawiającego, określonych w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił minimum 60 m-cy - oferty, z okresem gwarancji krótszym będą odrzucone. 2. Warunkiem dokonania odbioru będzie dostarczenie przez Kierownika Budowy w dniu odbioru następujących dokumentów: a) aprobaty techniczne (deklaracje zgodności) b) certyfikaty na znak bezpieczeństwa B dla wyrobów (pkt. 1 i 2 dotyczy wymiany stolarki okiennej na stolarkę z PCV) c) krajową deklarację zgodności dla wymiany stolarki na stolarkę drewnianą d) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami e) karty gwarancyjne z warunkami gwarancji f) oświadczenie Kierownika Budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku lokalu g) pisemne potwierdzenie najemcy o poinstruowaniu go o sposobie użytkowania okien h) faktury VAT potwierdzającej odbiór odpadów przez podmiot posiadający stosowne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. z późn. zm. o odpadach. Załącznikiem do w/w faktury ma być karta przekazania odpadów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) osoba przewidziana do kierowania robotami ma posiadać uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia lub inne uprawnienia uprawniające do wykonywania robót w przedmiocie zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty z zakresu wymiany okien lub drzwi. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 Ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach przedłożonych w ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków zawartych w pkt III.2) ppkt 2 lit. a ogłoszenia Wykonawca przedłoży w ofercie dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada: - uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (w zakresie przedmiotu zamówienia) lub inne uprawnienia uprawniające do wykonywania robót w przedmiocie zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - dotyczy osoby przewidzianej do kierowania robotami, 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku zawartego w pkt III.2) ppkt 2 lit. b) ogłoszenia Wykonawca przedłoży: -podpisany przez osoby uprawnione wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - sporządzony wg Załącznika Nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych, os. Złotej Jesieni 14, Kraków, parter, Punkt Obsługi Mieszkańców. Cena wersji papierowej: 15 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2007 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych, os. Złotej Jesieni 14, Kraków, Punkt Obsługi Mieszkańców, parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1: Wymiana drzwi drewnianych na nowe aluminiowe wraz z montażem daszku - ul. Bałtycka 3,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Wymiana drzwi drewnianych na nowe aluminiowe wraz z montażem daszku - ul. Bałtycka 3,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.35-9, 45.42.11.25-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2: Wymiana drzwi stalowych na nowe aluminiowe wraz z montażem daszków - ul. Radomska 36,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: Wymiana drzwi stalowych na nowe aluminiowe wraz z montażem daszków - ul. Radomska 36,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.35-9, 45.42.11.25-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3: Wymiana okien drewnianych na nowe z PCV - os. Dywizjonu 303 bl. 2,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3: Wymiana okien drewnianych na nowe z PCV - os. Dywizjonu 303 bl. 2,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.35-9, 45.42.11.25-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4: Wymiana drzwi wejściowych na nowe aluminiowe - os. Kalinowe 4, ul. Rzeźnicza 2a,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4: Wymiana drzwi wejściowych na nowe aluminiowe - os. Kalinowe 4, ul. Rzeźnicza 2a,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.35-9, 45.42.11.25-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5: Wymiana witryny i drzwi na aluminiowe - ul. Królewska 59,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5: Wymiana witryny i drzwi na aluminiowe - ul. Królewska 59,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.35-9, 45.42.11.25-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6: Wymiana ślusarki okiennej na nową aluminiową - os. Kazimierzowskie 22,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6: Wymiana ślusarki okiennej na nową aluminiową - os. Kazimierzowskie 22,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.11.35-9, 45.42.11.25-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7: Wymiana drzwi wraz z witryną na nowe aluminiowe - ul. Stanisława ze Skalbmierza 8,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7: Wymiana drzwi wraz z witryną na nowe aluminiowe - ul. Stanisława ze Skalbmierza 8,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.35-9, 45.42.11.25-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową drewnianą i z PCV - ul. Praska 52, ul. Rzeźnicza 2, ul. Królewska 45,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową drewnianą i z PCV - ul. Praska 52, ul. Rzeźnicza 2, ul. Królewska 45,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.35-9, 45.42.11.25-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową z PCV - os. Stalowe 5, os. Centrum C 3, os. Handlowe 8, os. Teatralne 11, os. Centrum C 1..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową z PCV - os. Stalowe 5, os. Centrum C 3, os. Handlowe 8, os. Teatralne 11, os. Centrum C 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.35-9, 45.42.11.25-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- DOSTARCZANIE PREPARATÓW WISKOELASTYCZNYCH
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Dostawa komputera stacjonarnego dla Sano
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2024 r.
- Najem 2 pojazdów typu BUS
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja w zakresie wymiany dwóch okien typu porte fenetre w Pałacu" w Jabłonnie
- Wykonanie prac remontowo - budowlanych w budynkach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Błoniu.
- Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja infrastruktury kulturalnej w budynkach Gminy Rawicz" (część 3, 4 i 5)
- Wymiana stolarki okiennej wraz z roletami w budynku "A" Szkoły Podstawowej nr 5 w Rzeszowie
- Modernizacja pokrycia dachowego na budynku Ośrodka Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie na ul. Chełmińskiej
- Wymiana istniejących wyeksploatowanych okien skrzynkowych na nowe zespolone o wymaganym współczynniku przenikania ciepła UW w Pawilonie nr XII - oddział psychiatryczny dla dzieci i młodzieży.
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.