eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa materiałów biurowych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie, Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie, Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury Dział Funduszy Pomocowych w Warszawie oraz Ośrodków Szkoleniowych Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-21

Kraków: dostawa materiałów biurowych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie, Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie, Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury Dział Funduszy Pomocowych w Warszawie oraz Ośrodków Szkoleniowych Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury
Numer ogłoszenia: 112795 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52187 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 617 94 10, faks 12 617 94 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie, Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie, Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury Dział Funduszy Pomocowych w Warszawie oraz Ośrodków Szkoleniowych Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papieru dla Zamawiającego. Miejscem dostawy jest: - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury w Krakowie, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków. - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej, ul. Krakowskie Przedmieście 62, 20-076 Lublin - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ,Dział Funduszy Pomocowych, ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa Ośrodki KSSiP: - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy Jurysta w Jastrzębiej Górze: a). Jastrzębia Góra- ul. Rozewska 44, 84-104 Jastrzębia Góra, b). Małe Swornegacie- ul. Karsińska 8, 89-608 Swornegacie, - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy Jagoda w Karpaczu ul. Nadrzeczna 1, 58-540 Karpacz, - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy Temida w Świnoujściu ul. Kasprowicza 3, 72-600 Świnoujście, - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy Albrechtówka w Kazimierzu Dolnym Albrechtówka 5, 24-120 Kazimierz Dolny nad Wisłą, - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy w Okunince nad Jeziorem Białym 22-232 Okuninka, - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy LEX w Pogorzelicy Al. Wojska Polskiego 10, 72-350 Pogorzelica, - Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy w Dębem 05-140 Serock. 1. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania towarów fabrycznie nowych, nienoszących śladów wcześniejszego użytkowania, w opakowaniach fabrycznych. 2. Termin ważności dostarczanych towarów (przydatności do użycia) musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy danej partii do siedziby Zamawiającego. Na dostarczone towary Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia dostawy. 3. Transport towarów do magazynu w/w siedzib Zamawiającego będzie odbywał się przy użyciu sprzętu i sił Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 4. Zamawiający zastrzega, że ilości towarów wskazane w formularzach cenowych są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy z którymi Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w ilościach podanych w formularzach cenowych ani w wysokości ceny określonej w ofercie. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzach. 5. Realizacja dostaw będzie następowała sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień przesyłanych do Wykonawcy w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną. 6. Jeżeli w zamówieniu nie został zastrzeżony inny termin, realizacja dostaw będzie następować w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 7. Nazwy własne towarów (producent, marka, model) zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia ze względu na specyfikę tych produktów, ponieważ Zamawiający nie mógł opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W każdym miejscu, w którym wskazane są towary przykładowe, preferowane przez Zamawiającego, należy przez to rozumieć także towary równoważne, posiadające co najmniej te same parametry użytkowe, jak opisane przez Zamawiającego. 8. Dla każdej pozycji asortymentu Wykonawca jest zobowiązany podać w formularzu cenowym producenta, markę i model oferowanego produktu. 9. W przypadku oferowania towarów równoważnych (odmiennych od wskazanych w formularzach cenowych towarów preferowanych), Wykonawcy są zobowiązani wykazać, że oferowane towary spełniają wszystkie wymogi postawione przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawcy muszą wraz z ofertą złożyć dokumenty potwierdzające to, że oferowane towary spełniają wymagania Zamawiającego, zgodnie z pkt. X.11.4. SIWZ. 10. W trakcie realizacji umowy, w przypadku stwierdzenia, że dostarczone towary nie spełniają warunków określonych przez Zamawiającego, w szczególności parametrów i warunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia i formularzach cenowych, Wykonawca będzie zobowiązany na własny koszt wymienić towary na spełniające wymagania. Wymiana materiałów powinna nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż do 3 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia niezgodności towaru z wymaganiami (reklamacji).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Biuro Klub sp. z o.o., ul. ks. Hugona Kołłątaja 4, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 235430,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 460189,56

  • Oferta z najniższą ceną: 460189,56 / Oferta z najwyższą ceną: 506069,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.