eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachu, łacenia, częściowo deskowania, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, opaski, naprawie tynków i malowaniu bud.nr 8 w Lidzbarku Warmińskim przy ulicy Orneckiej 1, nr spr. 60/26/RB/PN/15/K

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-14

Olsztyn: Roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachu, łacenia, częściowo deskowania, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, opaski, naprawie tynków i malowaniu bud.nr 8 w Lidzbarku Warmińskim przy ulicy Orneckiej 1, nr spr. 60/26/RB/PN/15/K
Numer ogłoszenia: 112660 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77590 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3674, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 32 28 15, 261 32 23 66, faks 261 32 28 15, 261 32 34 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachu, łacenia, częściowo deskowania, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, opaski, naprawie tynków i malowaniu bud.nr 8 w Lidzbarku Warmińskim przy ulicy Orneckiej 1, nr spr. 60/26/RB/PN/15/K.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachu, łacenia, częściowo deskowania, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, opaski, naprawie tynków i malowaniu budynku nr 8 w Lidzbarku Warmińskim przy ulicy Orneckiej 1, zgodnie z dokumentacją projektową. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do specyfikacji: 2.1.dokumentacja projektowa (w tym rysunki, przedmiary robót, odpowiedź na zgłoszenie/decyzje); 2.2.specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). Oryginały dokumentów Zamawiający może także udostępnić do wglądu w swojej siedzibie po uprzednim uzgodnieniu terminu. 3.Zamawiający informuje, że przedmiar robót pełni funkcję pomocniczą i orientacyjną, a Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całokształtu prac objętych przedmiotem zamówienia. 4.Roboty budowlane prowadzone będą w czynnym obiekcie. 5.Od daty odbioru końcowego rozpoczyna się bieg gwarancji i rękojmi dla całości robót. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji i 36 miesięcznej rękojmi na przedmiot zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO SEWIL Sebastian PODLECKI, ul. Wilczyńskiego 25E/225, 10-686 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 252032,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 232332,24

  • Oferta z najniższą ceną: 232332,24 / Oferta z najwyższą ceną: 364207,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.