Ogłoszenie z dnia 2008-05-28
Lubliniec: Adaptacja budynku Starej Poczty dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lublińcu.
Numer ogłoszenia: 112526 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta, ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034/3530100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku Starej Poczty dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lublińcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie adaptacji budynku Starej Poczty dla potrzeb MOPS w Lublińcu obejmującej swoim zakresem m.in.: 1/Parter: wprowadzenie dodatkowych podziałów pomieszczeń i ich adaptacja dla potrzeb świadczeń rodzinnych, działu socjalnego oraz punktu pomocy doraźnej, udostępnienie kondygnacji dla osób niepełnosprawnych, 2/1 Piętro: wprowadzenie dodatkowych podziałów pomieszczeń i ich adaptacja dla potrzeb Kierownictwa MOPS, działu finansowo-księgowego, pracowników socjalnych, kadr itp. 3/Poddasze i dach: wprowadzenie dodatkowych podziałów pomieszczeń i ich adaptacja dla potrzeb sali szkoleniowej dla pracowników, terapii grupowej dla dorosłych ,pomieszczenie dla konsultanta oraz pomieszczenia pomocnicze i techniczne, 4/Piwnice: wykonanie niezbędnych prac remontowych związanych z podniesieniem standardu pomieszczeń z przeznaczeniem na magazyny techniczne i archiwum, 5/Elewacja: renowacja elewacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.50 - Budynki wielofunkcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 20000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy: dysponujący co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i wpisaną na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, a w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14.02.1995 r. również wpisaną do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z budową lub remontem budynku o wartości nie mniejszej, niż 500.000,- zł każda (łącznie z podatkiem VAT), spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty: oświadczenie wynikające z treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, odpis uprawnień do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14.02.1995 r., decyzję o wpisaniu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych związanych z budową i remontem budynków, o wartości nie mniejszej, niż 500.00,-zł każda (łącznie z podatkiem VAT). Ocena warunków w postępowaniu dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.pl/siwz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lublińcu 42-700 Lubliniec ul. Paderewskiego 7A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Lublińcu 42-700 Lubliniec ul. Paderewskiego 5, pok. 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Usługa wykonywania technicznych, okresowych przeglądów i napraw aparatury i sprzętu medycznego w SPZOZ w Lublińcu
- Przebudowa drogi gminnej nr 440008S ul. Bukowej w Lublińcu z przebudową i rozbudową kanalizacji deszczowej, przebudową oświetlenia ulicznego
- Modernizacja oddziału psychiatrycznego dla dzieci i młodzieży, w tym dostosowanie budynku do przepisów przeciwpożarowych.
- " Czynności obsługowo - naprawcze pojazdów mechanicznych do 3,5 tony Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu"
- " Dostawa doposażenia do pojazdów podwodnych dla JW 4101 w Lublińcu "
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY UL. SPORTOWEJ 1 W SUCHEDNIOWIE
- Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 2 z wymianą instalacji elektrycznej i montażem paneli fotowoltaicznych oraz wymianą instalacji c.o.
- Budowa budynków gospodarczych przy leśniczówkach Łabuń Mały i Trzaski" - II postępowanie
- Remont pomieszczenia wypożyczalni, zaplecza i działu dla dzieci w Filii nr 55 na os. Teatralnym 25 w Krakowie
- Prace remontowe elewacji budynku biura przepustek, budynku garaży oraz roboty budowlane na terenie zielonym znajdującym się na terenie Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Warszawie
- Budowa hali magazynowej
więcej: Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.