eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozłowo › Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Kozłowo w okresie od 1.09.2008 r. do 19.06.2009 r. (w dni nauki szkolnej)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-28

Kozłowo: Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Kozłowo w okresie od 1.09.2008 r. do 19.06.2009 r. (w dni nauki szkolnej)
Numer ogłoszenia: 112486 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kozłowo, Kozłowo 60A, 13-124 Kozłowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6267505, fax 089 6267502.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozlowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Kozłowo w okresie od 1.09.2008 r. do 19.06.2009 r. (w dni nauki szkolnej).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Kozłowo tj: - Zespołu Szkół w Rogożu, - Zespołu Szkół w Szkotowie, - Zespołu Szkół w Kozłowie, - Szkoły Podstawowej w Sarnowie w okresie od 1 września 2008 r. do 19 czerwca 2009 r. (w dni nauki szkolnej). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: PRZEWÓZ UCZNIÓW NA ZAJĘCIA DO ZESPOŁU SZKÓŁ W SZKOTOWIE W ROKU SZKOLNYM 2008/2009 W ROZBICIU NA KURSY AUTOBUSOWE. Rozpoczęcie pracy z miejscowości Szkotowo I KURS - przywóz 44 uczniów z miejscowości Browina - Turowo - Turówko - Siemianowo -Kownatki - Szkotowo na godzinę 7.35 II KURS - przywóz 24 uczniów z miejscowości Lipowo - Szkotowo na godzinę 7.50 III KURS - przywóz 28 uczniów z miejscowości Browina - Turowo- Turówko - Siemianowo -Kownatki- Szkotowo na godzinę 8.35 ODWÓZ UCZNIÓW IV KURS - godzina 12.35 odwóz 12 uczniów na trasie Szkotowo - Lipowo. V Kurs - godzina 12.45 odwóz 21 uczniów na trasie Szkotowo -Browina - Turówko - Kownatki -Siemianowo - Szkotowo. VI KURS - godzina 13.40 odwóz 7 uczniów na trasie Szkotowo - Lipowo. VII KURS - godzina 13.55 odwóz 24 uczniów na trasie Szkotowo - Browina - Turowo ¬-Turówko - Kownatki - Siemianowo - Szkotowo. VIII KURS - godzina 14.40 odwóz 6 uczniów na trasie Szkotowo - Lipowo. IX KURS - godzina 14.50 odwóz 26 uczniów na trasie Szkotowo - Browina - Turówko - Kownatki - Siemianowo - Szkotowo. X KURS - godzina 15.50 odwóz uczniów mniejszości niemieckiej na trasie Szkotowo - Browina - Turowo ¬-Turówko - Kownatki - Siemianowo - Szkotowo. Ze Szkotowa powrót do miejsca garażowania. PRZYWÓZ UCZNIÓW NA ZAJĘCIA DO ZESPOŁU SZKÓŁ W ROGOŻU W ROKU SZKOLNYM 2008/2009 W ROZBICIU NA KURSY AUTOBUSOWE. Rozpoczęcie pracy z miejscowości Kamionki I KURS - przywóz 18 uczniów z miejscowości Kamionki - Dziurdziewo - Wierzbowo - Rogóż na godzinę 7.05. II KURS -- przywóz 36 uczniów z miejscowości Gołębiewo - Rogóż na godzinę 7.15. III KURS - przywóz 26 uczniów z miejscowości Łysakowo - Sławka Mała - Rogóż na godzinę 7.35. IV KURS - przywóz 39 uczniów z miejscowości Sławka Wielka - Rogóż na godzinę 7.50 V KURS - przywóz 4 uczniów z miejscowości Sławka Mała - Rogóż na godzinę 7.10 VI KURS - przywóz 8 uczniów z miejscowości Wierzbowo kolonia - Dziurdziewo kolonia - Miłkówiec - Rogóż na godzinę 7.35. ODWÓZ UCZNIÓW VII KURS - godz. 11.50 odwóz 17 uczniów na trasie Rogóż - Sławka Wielka. VIII KURS - godz. 12.10 odwóz 27 uczniów na trasie Rogóż - Wierzbowo - Gołębiewo - Dziurdziewo - Kamionki - powrót do Rogoża. IX KURS - godz. 12.45 odwóz 20 uczniów na trasie Rogóż - Łysakowo - Sławka Mała - powrót do Rogoża. X KURS - godz. 14.35 odwóz 22 uczniów na trasie Rogóż - Sławka Wielka - powrót do Rogoża. XI KURS - godz. 14.50 odwóz 26 uczniów na trasie Rogóż - Wierzbowo - Gołębiewo - Dziurdziewo - Kamionki - powrót do Rogoża. XII KURS - godz. 15.30 odwóz 6 uczniów na trasie Rogóż - Sławka Mała - Łysakowo - powrót do miejsca garażowania. XIII KURS - godz. 12.10 odwóz 2 uczniów na trasie Rogóż- Sławka Mała - powrót do Rogoża. XIV KURS - godz. 12.45 odwóz 5 uczniów na trasie Rogóż - Miłkówiec - Dziurdziewo - powrót do Rogoża. XV KURS - godz. 14.35 odwóz 2 uczniów na trasie Rogóż - Sławka Mała - powrót do Rogoża. XVI KURS - godz. 15.30 odwóz 3 uczniów na trasie Rogóż - Miłkówiec - Dziurdziewo - powrót do miejsca garażowania. PRZYWÓZ UCZNIÓW NA ZAJĘCIA DO ZESPOŁU SZKÓŁ W KOZŁOWIE I SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SARNOWIE W ROKU SZKOLNYM 2008/2009 W ROZBICIU NA KURSY AUTOBUSOWE. I KURS - przywóz 5 uczniów na trasie Sątop - Kozłowo na godz.7.10. II KURS - przywóz 8 uczniów na trasie Sątop - Kozłowo na godzinę 7. 20. III KURS - przywóz 3 uczniów na trasie Zabłocie - Kozłowo na godzinę 7.35. IV KURS - przywóz 4 uczniów na trasie Zakrzewo - Sarnowo na godz. 8.00. ODWÓZ UCZNIÓW V KURS - godz. 12.40 odwóz 8 uczniów na trasie Kozłowo - Sątop. VI KURS - godz. 13.45 odwóz 3 uczniów na trasie Kozłowo - Zabłocie. VII KURS - godz. 14.15 odwóz 4 uczniów na trasie Sarnowo - Zakrzewo. VIII KURS - godz. 14.30 odwóz 5 uczniów na trasie Kozłowo - Sątop. Z Sątopia powrót do miejsca garażowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego rozkładu jazdy autobusów oraz rozszerzenia lub zmniejszenia tras, wynikających ze zmiennego planu lekcji. Do realizacji w/w przewozów zamkniętych przewoźnik powinien przekazać takie środki transportu, aby w czasie jazdy zapewnić większości uczniów miejsca siedzące zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przewoźnik jest zobowiązany do dowożenia uczniów autobusami sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych przewozów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jst wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą (Załącznik Nr 2 do SIWZ), należy przedłożyć: - Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ. - Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów, dotyczy to spółek cywilnych i konsorcjów. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, składa następujące dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 1.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 1.3. Kopia aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób; 1.4. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu - środków transportu, jakim dysponuje Wykonawca wraz z ksero dowodów rejestracyjnych i polis OC zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Jakość autobusu musi odpowiadać wymogom, które reguluje § 22 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów i ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32 z 2003 r., poz.262 z póź. zmianami). 2.2. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2.3. Wykaz co najmniej jednej usługi wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 50 000 zł, na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ ; wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1 Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (spółka cywilna, konsorcjum), zgodnie z art.23 w związku z art. 141 ustawy Pzp Zamawiający żąda: - wszyscy konsorcjanci winni odrębnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione pkt.1.1 - 1.4.,3.1, - dokumenty wymienione w pkt 2.1 - 2.3. składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie, - wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum, - Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. - w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez Konsorcjum, Wykonawcy tworzący Konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum, - umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności; oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605) 6. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozlowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kozłowo 13-124 Kozłowo 60A - pokój nr 1.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Kozłowo 13-124 Kozłowo 60A, sekretariat- pokój nr 15 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.