Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2016-06-30
Katowice: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie toalet wraz z wymianą instalacji znajdujących się w pionie ryzalitu położonego przy skrzyżowaniu ul. Reymonta i ul. Ligonia w gmachu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach, ul. Jagiellońska 25.
Numer ogłoszenia: 112451 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach , ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2077777, faks 032 2077395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie toalet wraz z wymianą instalacji znajdujących się w pionie ryzalitu położonego przy skrzyżowaniu ul. Reymonta i ul. Ligonia w gmachu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach, ul. Jagiellońska 25..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie toalet wraz z wymianą instalacji znajdujących się w pionie ryzalitu położonego przy skrzyżowaniu ul. Reymonta i ul. Ligonia w gmachu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach, ul. Jagiellońska 25. Etap I: wykonanie dokumentacji projektowej (potwierdzenie jej kompletności przez Inspektora Nadzoru i odbiór przez Zamawiającego) wraz ze złożeniem kompletnego wniosku o pozwolenie konserwatorskie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku, Etap II: uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu wojewódzkiego konserwatora zabytków, niezwłoczne złożenie kompletnego wniosku do organu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji i uzyskanie pozwolenia na budowę, wykonanie pozostałej części dokumentacji technicznej, wykonanie robót budowlanych i dokumentacji powykonawczej.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 14.000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniężnej - wpłacane przelewem na rachunek: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach NBP O/O 22 1010 1212 0053 4013 9120 1000 z dopiskiem Wadium - przetarg na remont toalet, przed upływem terminu składania ofert tak, aby w terminie otwarcia ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium składane w innej formie niż pieniężna musi być załączane do oferty (tj. razem z ofertą w kopercie). 4. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach (40-032 Katowice, ul. Jagiellońska 25); - zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy; - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1 i 2 ustawy. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane , pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a ustawy lub art. 46 ust. 5 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz: - w zakresie projektowania: Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 1 pełnobranżową dokumentację projektową obejmującą budowę, rozbudowę, przebudowę lub remont obiektu użyteczności publicznej - w zakresie branży budowlano-konstrukcyjnej, instalacji wod-kan, c.o. i elektrycznej (określonego w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. - Dz.U. nr 75, poz. 690) o wysokości min. 4 kondygnacje. - w zakresie robót budowlanych: Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: - minimum 1 robotę budowlaną dotyczącą wykonywania (budowa, przebudowa, rozbudowa, remont) budynku użyteczności publicznej w branży budowlano-konstrukcyjnej, instalacji wod-kan, c.o. i elektrycznej łącznie, o wartości nie mniejszej niż 300.000zł, oraz - minimum 1 robotę budowlaną przy obiekcie zabytkowym lub w strefie ochrony konserwatorskiej o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: - W zakresie projektowania: a) Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej i posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w projektowaniu po uzyskaniu tych uprawnień w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie przy obiektach zabytkowych kubaturowych, b) Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych oraz posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w projektowaniu po uzyskaniu tych uprawnień, c) Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w projektowaniu po uzyskaniu tych uprawnień, - W zakresie wykonawstwa: a) Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi po uzyskaniu tych uprawnień oraz min. 2-letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych przy obiektach zabytkowych kubaturowych, b) Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i cieplnych oraz min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi po uzyskaniu tych uprawnień, c) Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi po uzyskaniu tych uprawnień. Wszystkie powyższe osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do izby samorządu zawodowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Podpisany przez Wykonawcę załącznik nr 4 do SIWZ, tj. Opis przedmiotu zamówienia oraz podpisany przez Wykonawcę Program Funkcjonalno - Użytkowy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2. dokument zawierający dowód, zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy, że wykonawca będzie dysponował zasobami do realizacji zamówienia jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Dodatkowy okres gwarancji - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Dopuszczalne są zamiany umowy w następującym przypadku: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania Umowy, 2) zaistnieją zdarzenia siły wyższej, w tym warunki pogodowe, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań (strony mogą wówczas ustalić odpowiednio zmieniony termin wykonania przedmiotu umowy), 3) dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji niniejszej Umowy w sytuacji wyrażenia zgody przez Zamawiającego, w uzasadnionych przypadkach, 4) dopuszcza się możliwość zmiany wskazanych przez Wykonawcę osób przewidzianych do realizacji niniejszej umowy, jedynie w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, że osoby te będą miały wykształcenie, uprawnienia i doświadczenie nie mniejsze niż osoby wymienione w ofercie Wykonawcy. 5) zmianie rozwiązań technicznych w dokumentacji projektowej wykonania zamówienia poprzez wprowadzenie rozwiązań równorzędnych lub funkcjonalnie lepszych od określonego w programie funkcjonalno-użytkowym; zmiana ta nie może mieć wpływu na termin realizacji inwestycji i wysokość wynagrodzenia Wykonawcy 6) dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu realizacji etapu II robót określonego w § 2 ust 1 pkt 2 umowy, w wypadku gdy procedura związana z uzyskaniem ostatecznej decyzji wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz organu administracji architektoniczno - budowlanej i uzyskania pozwolenia na budowę bez winy Wykonawcy nie zostanie zakończona w terminie 45 dni od złożenia każdego z wniosków, o których mowa w § 1 ust 4 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40-032 Katowice
pok. 626, V piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach ul. Jagiellońska 25 40-032 Katowice Kancelaria Ogólna Urzędu - zlokalizowana w Biurze Obsługi Klienta - pok. 161.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa w postaci przewozu słuchaczy Szkoły Policji w Katowicach na praktyki terenowe w 2024 r. - w okresie od 1 lipca do 12 lipca
- Remont mieszkań (II)/IX/2024
- Wykonanie pomiarów elektrycznych średniego napięcia w obiektach Uniwersytetu Śląskiego
- "Usługa przemieszczania/holowania pojazdów i ich części na koszt Policji"
- Remont dachów w dwóch jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
- Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego 5 przystankowego wraz z naprawą szybu dźwigowego w budynku I Śląskiego Urzędu Skarbowego w Sosnowcu.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa placu manewrowego oraz stanowiska czerpania wody p.poż."
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę części odcinka ulicy Reja w Sztumie wraz z infrastrukturą techniczną
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Dzwola
- Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Obr. Westerplatte 5A/301 w Pruszczu Gdańskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.