eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › wykonanie robót uzupełniających do umowy nr 135/PZ/I-16/2015 z dnia 20.01.2016r. na wykonanie przebudowy wraz z adaptacją i zmianą sposobu użytkowania części budynku przy ul. Jasnej 31 w Gliwicach na budynek biurowy dla potrzeb Urzędu Miasta Gliwice



Ogłoszenie z dnia 2016-06-30

Gliwice: wykonanie robót uzupełniających do umowy nr 135/PZ/I-16/2015 z dnia 20.01.2016r. na wykonanie przebudowy wraz z adaptacją i zmianą sposobu użytkowania części budynku przy ul. Jasnej 31 w Gliwicach na budynek biurowy dla potrzeb Urzędu Miasta Gliwice
Numer ogłoszenia: 112437 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o, ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, faks 032 3392962.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót uzupełniających do umowy nr 135/PZ/I-16/2015 z dnia 20.01.2016r. na wykonanie przebudowy wraz z adaptacją i zmianą sposobu użytkowania części budynku przy ul. Jasnej 31 w Gliwicach na budynek biurowy dla potrzeb Urzędu Miasta Gliwice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie robót uzupełniających do umowy nr 135/PZ/I-16/2015 z dnia 20.01.2016r. na wykonanie przebudowy wraz z adaptacją i zmianą sposobu użytkowania części budynku przy ul. Jasnej 31 w Gliwicach na budynek biurowy dla potrzeb Urzędu Miasta Gliwice w zakresie: - rozkucie nadproży, likwidacja kanałów, naprawa i renowacja parapetów, ocieplenie połaci dachu w budynku A i B, zabudowa rurociągów, wykonanie dojścia do platformy dla osób niepełnosprawnych, dodatkowe szklenie szybu windy, oklejanie kanałów kablowych folią, dodatkowe żaluzje pionowe, ocieplenie dachu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Przemysłowo- Handlowo- Usługowe POG-TECH Sp. z o.o., Orląt Śląskich 44, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 285617,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 344756,16

  • Oferta z najniższą ceną: 344756,16 / Oferta z najwyższą ceną: 344756,16

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie formalne: 1. Wartość zamówienia podstawowego stanowi kwotę: 2 917 886,18zł + VAT. 2. Wartość zamówienia uzupełniającego stanowi 9,61% wartości zamówienia podstawowego. 3. Zamawiający przewidział w postępowaniu przetargowym kwotę zamówień uzupełniających w wysokości 10% zamówienia podstawowego. 4.Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu oraz SIWZ w procedurze prowadzonej w trybie przetargu nieograniczonego. 5.Roboty uzupełniające są zgodne z zamówieniem podstawowym. 6.Decyzja o zleceniu robót została podjęta z uwagi na uzyskanie korzystnej cenowo oferty pierwotnej (przetargowej) przy jednoczesnym ograniczonym budżecie wstępnym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.