eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szprotawa › Poprawa stanu infrastruktury sportowej w Szkole Podstawowej w Lesznie Górnym oraz Długim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Szprotawa: Poprawa stanu infrastruktury sportowej w Szkole Podstawowej w Lesznie Górnym oraz Długim.
Numer ogłoszenia: 112323 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Szprotowa , Rynek 45, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, tel. 068 3760772.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szprotawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa stanu infrastruktury sportowej w Szkole Podstawowej w Lesznie Górnym oraz Długim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Część I zamówienia - Poprawa stanu infrastruktury sportowej w Szkole Podstawowej w Lesznie Górnym Zakres przedmiotu zamówienia: 2.1 Wykonanie boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni Prace do wykonania: - Należy usunąć nadmiar ziemi oraz rozebrać istniejące obrzeża w miejscu projektowanego boiska i bieżni (ok. 20 cm) - Wykonać koryto na całej powierzchni boiska oraz bieżni o głębokości ok. 30cm - Nadmiar ziemi należy wywieźć - W projektowanych miejscach ustawić obrzeża betonowe (6x25) na ławie betonowej B15 - Wykonać warstwę odsączającą z piasku gr. 10cm - Wykonać warstwę dolną podbudowy z kruszywa łamanego 4 -32 mm gr. 15cm - Wykonać warstwę górną podbudowy z klińca 0 -4 mm gr. 5cm z uwzględnieniem wymaganych spadków poprzecznych i podłużnych. - wykonać tuleje do mocowania słupków na boisku wielofunkcyjnym w miejscach zgodnie z Projektem Budowlanym - Wykonać nawierzchnię z tzw. sztucznej trawy uniwersalnej (dla boisk Wielofunkcyjnych, kortów oraz bieżni, wraz z wklejeniem linii granicznych) o parametrach nie gorszych niż: skład włókna: Polietylen wysokość włókna: 18 mm + 10% rodzaj włókna: fibrylizowane - przędza odporna na działanie promieniowania ultrafioletowego ilość pęczków: minimum 39500 / m2 ciężar włókna: minimum 6600 Dtex - Wykonać piłkochwyty wys. 4 m z siatki z tworzywa sztucznego wzdłuż wszystkich boków boiska na słupkach stalowych O 80 rozstaw co 2.5 m, -Zamontować 12 ławek wzdłuż krótszych boków zgodnie z Projektem boiska wielofunkcyjnego. 2.2 Wyposażenie boiska wielofunkcyjnego -wyposażenie kortów - dostawa i montaż słupków oraz dwóch kompletów siatek -wyposażenie boiska do siatkówki - dostawa i montaż słupków oraz dwóch kompletów siatek -wyposażenie boiska do piłki ręcznej - dostawa i montaż słupków oraz dwóch kompletów siatek -wyposażenie boiska do koszykówki - dostawa i montaż dwóch słupów do mocowania tablic, dostawa i montaż dwóch tablic wzmocnionych oraz trzech obręczy do kosza z siatką łańcuchową. 3. Część II zamówienia - Poprawa stanu infrastruktury sportowej w Szkole Podstawowej w Długim Zakres przedmiotu zamówienia: 3.1 Wykonanie boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni Prace do wykonania: - Należy usunąć nadmiar ziemi w miejscu projektowanego boiska i bieżni (ok. 20 cm) - Wykonać koryto na całej powierzchni boiska oraz bieżni o głębokości ok. 30cm - Nadmiar ziemi należy wywieźć - W projektowanych miejscach ustawić obrzeża betonowe (6x25) na ławie betonowej B15 - Wykonać warstwę odsączającą z piasku gr. 10cm - Wykonać warstwę dolną podbudowy z kruszywa łamanego 4 -32 mm gr. 15cm - Wykonać warstwę górną podbudowy z klińca 0 -4 mm gr. 5cm z uwzględnieniem wymaganych spadków poprzecznych i podłużnych. - wykonać tuleje do mocowania słupków na boisku wielofunkcyjnym w miejscach zgodnie z Projektem Budowlanym - Wykonać nawierzchnię z tzw. sztucznej trawy uniwersalnej (dla boisk Wielofunkcyjnych, kortów oraz bieżni, wraz z wklejeniem linii granicznych) o parametrach nie gorszych niż: skład włókna: Polietylen wysokość włókna: 18 mm + 10% rodzaj włókna: fibrylizowane - przędza odporna na działanie promieniowania ultrafioletowego ilość pęczków: minimum 39500 / m2 ciężar włókna: minimum 6600 Dtex - Wykonać piłkochwyty wys. 4 m z siatki z tworzywa sztucznego wzdłuż krótszych boków wielofunkcyjnego boiska na słupkach stalowych O 80 rozstaw co 2.5 m . -Zamontować 12 ławek wzdłuż dłuższego boku boiska zgodnie z Projektem boiska wielofunkcyjnego. 3.2 Wykonanie chodników dookoła boiska wielofunkcyjnego Prace do wykonania: - należy usunąć nadmiar ziemi w miejscu projektowanego chodnika (ok. 20 cm) - wykonać koryto na całej powierzchni kortu o głębokości ok. 20cm - nadmiar ziemi należy wywieźć - należy ułożyć zgodnie z Projektem Budowlanym obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej B15. - po przygotowaniu koryta należy rozścielić warstwę odsączającą z pisku gr. 10 cm - na tak przygotowaną podbudowę ułożyć kostkę betonowa gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej grubości warstwy 5 cm. 3.3 Wyposażenie boiska wielofunkcyjnego -wyposażenie kortów - dostawa i montaż słupków oraz dwóch kompletów siatek -wyposażenie boiska do siatkówki - dostawa i montaż słupków oraz dwóch kompletów siatek -wyposażenie boiska do piłki ręcznej - dostawa i montaż słupków oraz dwóch kompletów siatek -wyposażenie boiska do koszykówki - dostawa i montaż dwóch słupów do mocowania tablic, dostawa i montaż dwóch tablic wzmocnionych oraz trzech obręczy do kosza z siatką łańcuchową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokosci : Część I zamówienia 3000 PLN Część II zamówienia 3000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, czyli: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny (tj. wykonali przynajmniej jedną robotę budowlaną o zakresie zbliżonym co do zakresu przedmiotu zamówienia w okresie 5 ostatnich lat. Przez zakres podobny Zamawiający będzie rozumiał wykonanie w okresie 5 ostatnich lat roboty budowlanej, której przedmiotem było wykonanie boiska wielofunkcyjnego o pow. min. 1000 m2 o nawierzchni z trawy syntetycznej a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dysponują następującymi osobami: kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjnej, ) 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. przedłoży zaświadczenie z Banku potwierdzające wielkość posiadanych środków finansowych na min. 300 tys. zł lub zdolność kredytowa wykonawcy w wysokości min. 300 tys. zł 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia według paragrafu 24 ust.1 i 2 prawa zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru - informacja ogólna o oferencie - załącznik nr 1 - kosztorys ofertowy zał. nr 5 -zaakceptowany wzór umowy -załącznik nr 4 1.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r z późn. zm. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 1.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał. nr 3, załącznik powinien zawierać przynajmniej następujące osoby: a) kierownik budowy z uprawnieniami o specjalności konstrukcyjnej, do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót wraz z ważnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa -wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych ( z uwzględnieniem rozdziału II pkt 2 niniejszej SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wielkości (wielkość wykonanego boiska ), wartości oraz daty i miejsca wykonania, Załącznik nr 4 z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). Referencje muszą umożliwiać ich weryfikację, zawierać nr telefonu do osoby wystawiającej;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szprotawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UrządMiejski w Szprotawie Rynek 45 67-300 Szprotawa pok nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Szprotawie Rynek 45 67-300 Szprotawa Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia - Poprawa stanu infrastruktury sportowej w Szkole Podstawowej w Lesznie Górnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: 2.1 Wykonanie boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni Prace do wykonania: - Należy usunąć nadmiar ziemi oraz rozebrać istniejące obrzeża w miejscu projektowanego boiska i bieżni (ok. 20 cm) - Wykonać koryto na całej powierzchni boiska oraz bieżni o głębokości ok. 30cm - Nadmiar ziemi należy wywieźć - W projektowanych miejscach ustawić obrzeża betonowe (6x25) na ławie betonowej B15 - Wykonać warstwę odsączającą z piasku gr. 10cm - Wykonać warstwę dolną podbudowy z kruszywa łamanego 4 -32 mm gr. 15cm - Wykonać warstwę górną podbudowy z klińca 0 -4 mm gr. 5cm z uwzględnieniem wymaganych spadków poprzecznych i podłużnych. - wykonać tuleje do mocowania słupków na boisku wielofunkcyjnym w miejscach zgodnie z Projektem Budowlanym - Wykonać nawierzchnię z tzw. sztucznej trawy uniwersalnej (dla boisk Wielofunkcyjnych, kortów oraz bieżni, wraz z wklejeniem linii granicznych) o parametrach nie gorszych niż: skład włókna: Polietylen wysokość włókna: 18 mm + 10% rodzaj włókna: fibrylizowane - przędza odporna na działanie promieniowania ultrafioletowego ilość pęczków: minimum 39500 / m2 ciężar włókna: minimum 6600 Dtex - Wykonać piłkochwyty wys. 4 m z siatki z tworzywa sztucznego wzdłuż wszystkich boków boiska na słupkach stalowych O 80 rozstaw co 2.5 m, -Zamontować 12 ławek wzdłuż krótszych boków zgodnie z Projektem boiska wielofunkcyjnego. 2.2 Wyposażenie boiska wielofunkcyjnego -wyposażenie kortów - dostawa i montaż słupków oraz dwóch kompletów siatek -wyposażenie boiska do siatkówki - dostawa i montaż słupków oraz dwóch kompletów siatek -wyposażenie boiska do piłki ręcznej - dostawa i montaż słupków oraz dwóch kompletów siatek -wyposażenie boiska do koszykówki - dostawa i montaż dwóch słupów do mocowania tablic, dostawa i montaż dwóch tablic wzmocnionych oraz trzech obręczy do kosza z siatką łańcuchową..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia - Poprawa stanu infrastruktury sportowej w Szkole Podstawowej w Długim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: 3.1 Wykonanie boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni Prace do wykonania: - Należy usunąć nadmiar ziemi w miejscu projektowanego boiska i bieżni (ok. 20 cm) - Wykonać koryto na całej powierzchni boiska oraz bieżni o głębokości ok. 30cm - Nadmiar ziemi należy wywieźć - W projektowanych miejscach ustawić obrzeża betonowe (6x25) na ławie betonowej B15 - Wykonać warstwę odsączającą z piasku gr. 10cm - Wykonać warstwę dolną podbudowy z kruszywa łamanego 4 -32 mm gr. 15cm - Wykonać warstwę górną podbudowy z klińca 0 -4 mm gr. 5cm z uwzględnieniem wymaganych spadków poprzecznych i podłużnych. - wykonać tuleje do mocowania słupków na boisku wielofunkcyjnym w miejscach zgodnie z Projektem Budowlanym - Wykonać nawierzchnię z tzw. sztucznej trawy uniwersalnej (dla boisk Wielofunkcyjnych, kortów oraz bieżni, wraz z wklejeniem linii granicznych) o parametrach nie gorszych niż: skład włókna: Polietylen wysokość włókna: 18 mm + 10% rodzaj włókna: fibrylizowane - przędza odporna na działanie promieniowania ultrafioletowego ilość pęczków: minimum 39500 / m2 ciężar włókna: minimum 6600 Dtex - Wykonać piłkochwyty wys. 4 m z siatki z tworzywa sztucznego wzdłuż krótszych boków wielofunkcyjnego boiska na słupkach stalowych O 80 rozstaw co 2.5 m . -Zamontować 12 ławek wzdłuż dłuższego boku boiska zgodnie z Projektem boiska wielofunkcyjnego. 3.2 Wykonanie chodników dookoła boiska wielofunkcyjnego Prace do wykonania: - należy usunąć nadmiar ziemi w miejscu projektowanego chodnika (ok. 20 cm) - wykonać koryto na całej powierzchni kortu o głębokości ok. 20cm - nadmiar ziemi należy wywieźć - należy ułożyć zgodnie z Projektem Budowlanym obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej B15. - po przygotowaniu koryta należy rozścielić warstwę odsączającą z pisku gr. 10 cm - na tak przygotowaną podbudowę ułożyć kostkę betonowa gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej grubości warstwy 5 cm. 3.3 Wyposażenie boiska wielofunkcyjnego -wyposażenie kortów - dostawa i montaż słupków oraz dwóch kompletów siatek -wyposażenie boiska do siatkówki - dostawa i montaż słupków oraz dwóch kompletów siatek -wyposażenie boiska do piłki ręcznej - dostawa i montaż słupków oraz dwóch kompletów siatek -wyposażenie boiska do koszykówki - dostawa i montaż dwóch słupów do mocowania tablic, dostawa i montaż dwóch tablic wzmocnionych oraz trzech obręczy do kosza z siatką łańcuchową..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.